2018. szeptember 15., szombat

Támadás Bogolyfalván!





"Nagyon fura és zavarodott egy alak volt!" - meséli az az öregúr, aki nevét nem vállalva nyilatkozott lapunknak.



2018. szeptember 10-én, a kora esti órákban különös esemény történt Bogolyfalva békés életében. Egy ismeretlen elkövető rátámadt egy idős helyi lakosra, akitől eltulajdonította értékeit. Az öregember elmondása szerint támadója 185-190 centi magas, kopasz, barna szemű, középkorú férfi volt, aki legnagyobb meglepetésünkre öltönyt viselt. Viselkedése zavart volt, tette értetlenséggel tölti el a lakosságot.


Megkeresésünkre az áldozat rövid interjúban válaszolt:


Nagyon köszönöm, hogy vállalta az interjút! Hogy történt a támadás?
Igazán nincs mit, fiam! - mondja halványan elmosolyodva az úr. - Nos, szombaton este kilenc fele elmentem sétálni, és épp a Tündérmanó utcában jártam, amikor olyan érzésem volt, mintha követnének. Megfordultam, majd egy férfi állt velem szemben. Nagyon fura és zavarodott egy alak volt! Én gyanútlanul folytattam tovább a sétám, amikor éreztem, hogy egy kéz befogja a számat és elkezd vonszolni! 
Szerencsére egy arra sétáló házaspár láttán az illető elfutott és engem eleresztett. 

Hála Istennek! Nem is tudom, hogy mi történhetett volna magával... - fogtam bele letaglózva.
Igen, igen, én sem tudom! - mondja fejét leszegve. (A leírást, melyet az interjú ezen pontján elmondott, kiemelésünkben olvashatják.)

Nos, örülök, hogy nem esett baja! Mindent köszönök, további szép éveket önnek, uram! - zártam le a beszélgetést.
Magának és az összes diáknak pedig kellemes iskolai éveket! - búcsúzott barátságosan mosolyogva.





Bogolyfalva polgármestere kéri a lakosságot, hogy fokozottan figyeljenek oda egymásra, valamint késő este ne tartózkodjanak egyedül az utcán. Ha bármilyen gyanús esetet látnak, esetleg olyan személyt, akivel korábban nem találkoztak, haladéktalanul jelentsék a hivatalban!




Nincsenek megjegyzések: