2017. július 15., szombat

Szerelmes szívek és a seprűlovaglás

Kedves Dr. Who!
A múltkori Edictumban azt jósolták nekem a csillagok, hogy lehet, hogy szerelmes leszek, és képzeld, így is történt. Teljesen belezúgtam valakibe. De azt is írta a horoszkóp, hogy vigyázzak, el ne szúrjam a túlzott lelkesedéssel. Most nagyon félek ettől. Néha túl lelkes vagyok. Nem akarom elrontani! Mit csináljak?
Sellő

Kedves Sellő! 

Semmi baj nincs azzal, ha néha lelkes vagy, de a párkapcsolatok elején - közepén és végén - nem szereti azt se a lány, se a fiú, ha a másik fejhangon visít valami rémes becenevet, amin aztán a fél folyosó röhög. Ha jól értelmezem, még nagyon az elején vagytok. Semmiképp se a külvilágnak építsd a kapcsolatot, hanem magatoknak. Egy kicsit még maradjon csak személyes a dolog, hidd el, később ezért hálás leszel. 

Üdv: 
Dr. Who


T. Doktor úr!
Nem megy túl jól a seprűlovaglás. Gondoltam, gyakorlok kicsit a pályán. Jól meg is húztam a derekamat közben. Mi a teendő ilyenkor? Borogassam? Vagy fel tud írni rá nekem valami főzetet?
Villanó villám

Kedves Villanó Villám! 

Irány a gyengélkedő! Bármennyire is jól hangzik az a doktor az elején, én maximum a lelkeket tudom ápolni, nem a fájó derekat. Viszont javaslom, hogy a következő alkalommal szerezz magad mellé valakit, aki jártas a seprűlovaglásban. A legjobb lenne egy kviddicses, hiszen ők olyan izmokról is tudnak felvilágosítást adni, melyek létezéséről mi még csak nem is tudunk. 

Nagyon méltányolom a kitartásodat! 

Üdv: 
Dr. Who


Kedves Dr. Who!
Nagyon tetszik nekem az egyik professzor, nem mondhatom meg, hogy kicsoda ő, de szeretném, ha felfigyelne rám! Mit tehetnék annak érdekében, hogy lássa, már nem oktondi diáklány vagyok, hanem érett fiatal boszorkány? Az általa tanított tárgy sajnos egyáltalán nem tartozik a kedvenceim közé, így a pluszfeladat vállalása szóba sem jöhet. Mit tanácsolsz? Régóta vonzódom hozzá, így azt se javasold, kérlek, hogy hagyjak fel ezirányú ténykedéseimmel!
Köszönöm a segítséged,
Professzorasszony

Kedves Professzorasszony! 

Attól még, hogy valaki tetszik neked, nem jelenti, hogy bármi más is lenne benne, ami miatt közeledned kellene hozzá. Ő idősebb, a tanárod, és bár számos romantikus regény és egyéb irodalmi alkotás alapja a felnőtt oktató és kiskorú lány viszonya, ez nem helyénvaló. Tudom, hogy egyelőre a kortársaidra úgy tekintesz, mint pattanásos, kapafogú "hülyegyerekekre", azonban hidd el, egy nap meg fog ez változni. Ám ha úgy érzed, hogy mégsem, akkor gondolj bele ebbe: Amikor te húsz leszel, ő minimum ötven, vagyis úgy fog kinézni, mint Felagund professzor, talán olyan mogorva is lesz. Kockáztatnád a fiatalságod? Ugye, hogy nem éri meg. Várj egy kicsit, koncentrálj a tanulmányaidra, és hidd el, a srácok egy nyár alatt vonzó félistenekké változnak majd. 

Addig is kitartást! 

Üdvözlettel: 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: