2017. április 15., szombat

Áprilisi diákbörze

A folyosókon sétálgatva hangos nevetgélésre és viháncolásra lettem figyelmes, amely két Navinés leányzótól származott. Nekem már nem kell őket bemutatni, hiszen mindkettejüket ismerem, de úgy gondolom, hogy a kedves olvasóknak érdemes néhány plusz információval gazdagodni Alízról és Majáról.

Széplaki Alíz


Mindenkinek különleges módon mutatkozik meg a varázsereje, nálad ez hogy történt? Mit éreztél? Számítottál rá vagy teljesen váratlanul ért a dolog?
Teljesen váratlanul ért a dolog. Sokáig nem voltam tisztában vele, hogy varázserővel rendelkezem. Az árvaházban egyszer csak néhányan elállták az utamat, elpusztították azt, ami fontos volt számomra, ezért erős düh fogott el, aminek eredményeképpen kitört néhány ablak, a kerti szerszámok a levegőbe emelkedtek és egyenesen a csínytevők felé repültek, akik ijedten elfutottak. Szerencsére a nevelők nem hittek a többieknek, mert elég bizarr mese kerekedett így ki az egészből.

Elmesélnéd a kedves olvasóknak, hogy hogyan kerültél egy árvaház falai közül a Bagolykő Mágustanodába?
12 évesen lett egy örökbefogadóm, az ottani egyik új nevelőtanár, akit Timinek hívtak. Idővel kiderült róla, hogy varázserővel bír és mesélt a varázsvilágról is. Amikor 14 éves lettem, akkor választhattam, hogy ide a Bagolykő Mágustanodába iratkozom be vagy egy külföldi iskolába. Az előbbit választottam, mert nem szerettem volna túl messzire kerülni Timitől.

Könnyen megtaláltad a saját körödet az iskolában? Milyen a kapcsolat közted és a házad tagjai között?
Eleinte nehéz volt a beilleszkedés, emellett annyi újdonsággal találkoztam itt, hogy nem volt könnyű dolgom, mikor ide kerültem. Idővel aztán sikerült egyre több mindent megtapasztalnom és elsajátítanom a varázsvilággal kapcsolatban, plusz jobban megismerten a diáktársaimat is. Úgy gondolom, hogy jó a kapcsolat köztem és a háztársaim között, örülök, hogy a Navine házba kerültem. Szert tettem néhány igaz barátra is, a legjobb barátnőm pedig Maja, aki már-már olyan, mintha a testvérem lenne.

Melyik a kedvenc tantárgyad és miért éppen az?
Tulajdonképpen három kedvenc tárgyam is van. A Jóslástan az első, mivel később ezzel a területtel szeretnék foglalkozni, másoknak segíteni. Persze ehhez először fejlesztenem kell magam és van mit tanulnom ezen a téren. Az asztrológia is nagyon érdekel, az összes területével együtt, sokat lehet belőle tanulni. Ez nehezebben megy, de szeretem a kihívásokat. Az LLG is nagyon érdekes, eleve imádom az állatokat, valamint szívesen tanulok a különféle lények szokásairól, életmódjáról és a velük kapcsolatos egyéb dolgokról. 

Prefektus vagy, LLG tanársegéd, kviddics csapattag, ezúton is gratulálok az év felfedezettje és az év prefektusa címekhez. Ezen kívül még ki tudja mennyi mindenben részt veszel. Ennyi elfoglaltság mellett mennyi időd jut a magánéletedre és annak egyengetésére?
Köszönöm. *elmosolyodik* Meglepően sok időm jut rá. Nekem nagyon fontos, hogy a tanulás és egyéb elfoglaltságok mellett jusson idő pihenésre, kikapcsolódásra, szerencsére szinte mindig sikerül összhangba hoznom ezeket egymással. Egyelőre úgy érzem, hogy mindig fel tudok töltődni a kötelességeim mellett, amiket szeretek csinálni. Szeretem ellátni a feladataimat és számomra ez is egyfajta kikapcsolódásnak számít.

Mi az, amit még a diákéveid alatt legalább egyszer feltétlenül meg akarsz tenni?
Ez maradjon az én titkom. *sejtelmesen vigyorog*

Jelenlegi terveid szerint mi leszel, ha nagy leszel?
Ezen még ráérek gondolkozni. Az már biztos, hogy szeretnék másoknak is segíteni a képességeimet felhasználva jóslás terén, illetve szívesen tanítanék valamit emellett. Ez még a jövő zenéje. *mosolyog*


Czettner L. Maja


Mindenkinek különleges módon mutatkozik meg a varázsereje, nálad ez hogy történt? Mit éreztél? Számítottál rá vagy teljesen váratlanul ért a dolog?
Hát nem tudom ez mennyire különleges. Dühös voltam és szomorú, kitörtem egy ablakot a nyári tánctáborban. De ezt is csak utólag tudtam meg, hogy én voltam, távol volt és hozzá se értem, csak úgy kirobbant. Bumm. Megijedtem, akkor meg még inkább, mikor utána elmesélték mi volt ez és hogyan műveltem. Mugli születésűként még csak halványlila füstöm sem volt...

Ha jól tudom, mugli iskolába jártál, onnan hogy kerültél a Bagolykő Mágustanoda falai közé?
Igen, éppen végzős voltam a művészeti általános iskolában, mikor az eset történt, nem sokkal később kaptam meg a levelet a Tanodától és miután anyukámat meggyőzték, hogy itt a helyem, be is lettem íratva kisebb hezitálás után. Ő sem örült, hogy messze kerülök, egyedül, és én sem, nem szeretem a nagyon új dolgokat, helyeket, embereket...

Ennek ellenére sikerült könnyen megtalálnod a helyedet az iskolában? Hogy jössz ki a háztársaiddal és a többi diákkal?
Hááát... *tördeli az ujjait és a padlót bámulja* mondjuk. A kviddics segített, a csapattal könnyű volt, rendesek voltak, könnyen lehetett velük dolgozni, meg kapitányként a kötelesség is motivált, így beilleszkedtem valamennyire. Aztán tagja lettem a diák-önkormányzatnak, most meg elnökhelyettes is vagyok egy éve, az is vitt előre. Egyébként meg... ennyiben ki is merült. A szobámban szeretek lenni, a Navinében is jó. Kivéve mikor valaki eláztatja a folyosót vagy más házak diákjaiba futsz a klubhelyiségben. Az határozottan rémisztő és menekülésre készteti az embert. Nem sok emberrel vagyok olyan hú de nagy ismeretségben. *vállat von*

Van-e olyan óra, amelyre szívesen bejársz, amit esetleg a kedvencedként említenél? Ha van ilyen, akkor miért éppen az a kedvenc?
*zavart nevetgélés* Ühm, a művészetek tárgyat szerettem, míg volt. Most talán a repüléstant mondanám, hiszen azzal azért iskolán kívül is elég sokat foglalkozok, ha úgy vesszük.

Ühm, szóval repüléstan, ez érdekes. *egy félszeg mosoly ül az arcára* Azt meg se kérdezem már, hogy ki a kedvenc tanárod, mert azt hiszem ez egyértelmű. *sokat sejtető mosoly ül ki az arcára* Szóval mi a három legjobb és legrosszabb tulajdonságod?
*zavartan mosolyog Hajnára* Nincs is kedvenc tanárom, nem igazán tudtam, hogy kéne... *elcsendesedik és csak kis idő után folytatja vidámabban* Hű, ez nehéz. A legrosszabbak talán, hogy kicsit hanyag vagyok, lassú és hirtelen tudom magam felhúzni is. Ami a jókat illeti... szeretek segíteni az embereknek, elég jól megy a tánc és aktív vagyok, néha talán túlságosan is. De ezeket nem annyira tudom, talán inkább azt kéne megkérdezni, aki ismer. 

Mi az, amit még a diákéveid alatt legalább egyszer feltétlenül meg akarsz tenni?
Megtanítani téged táncolni! Twerk! Különben fogalmam sincs, mert hát az a helyzet, hogy a legtöbb hihetetlen dolog, amit sokan át akarnak élni, megtörtént vagy nem foglalkoztat. Meg tudom nyalni a könyököm és gyorsabban tudok elszaladni, ha baj van, mint a legjobb futók a suliban... Mi hiányozna? Szeretem azt, ahogy most van az életem, szerintem amit meg akartam tenni azon kívül, hogy nem bukok meg, eddig minden megvolt... Vagyiiis. Majdnem.

Jelenlegi terveid szerint, mi leszel, ha nagy leszel?
Remélem legalább három centivel magasabb és okosabb is, bár az nem centivel, csak érted, na. Különben fogalmam sincs, mindig táncos akartam lenni, ahhoz a sulihoz meg nagyon jónak kell lenni, okosnak és ügyesnek... Nem tudom. Ettől még persze ezt szeretném, de hogy ez terv-e? Nem szoktam nagyon tervezni.


Köszönöm szépen lányok, hogy szántatok rám időt, további sikereket kívánok nektek a jövőben is!

Nincsenek megjegyzések: