2016. december 15., csütörtök

Decemberi diákbörze

Új lányok a folyosón

Olyan sok ismerős, mégis ismeretlen arc megy el mellettünk, nap mint nap a folyosókon, hogy az szinte hihetetlen. A diákbörze rovatának hála azonban pár embert jobban megismerhetnek az olvasók. A következőkben Kaisch Ráhelt és Iványi Polettet ismerhetitek meg kicsit részletesebben.


Kaisch Ráhel


Egyszeri és megismételhetetlen, hogy valaki átlépheti az iskola nagy kapuját, és beosztják a házába. Milyen érzés volt, amikor a süveg Navinét kiáltott? 
Igazság szerint.. abban a pillanatban azzal voltam elfoglalva, hogy ne hányjam el magam a sok ember előtt, így fogalmam sincs * zavartan nevet *

Mennyire találod a helyed így néhány hónap elteltével a diáktársaid között? 
Kezdek egész jól belerázódni ebbe a világba. Nyilván eleinte nagyon elveszettnek éreztem magam, most viszont csupa jó dolgok történnek itt velem. A háztársaim kedvesek és hát... jó, tudod te, milyenek vagyunk...

Milyen benyomások értek a többi ház diákjaival kapcsolatban? 
A legfurcsább talán az, hogy a rellonosok egyáltalán nem olyanok, mint amiket lent meséltek nekünk, találkoztam párral közülük, és pozitív csalódás ért.

Fel tudnád idézni az első iskolai emlékedet? Mi volt az? 
Kettő is van, de egyikre se vagyok túl büszke. Talán a második estémen, pusztán nem figyelésből fakadóan ültem bele egy idősebb srác ölébe - ténylegnagyonsajnálom -, aki hát... nem volt elragadtatva tőle.
Rákövetkező nap meg szimpla segítségnyújtási szándékból fejeltem mellkason szintén egy idősebb fiút... remélem, mire elérem a megfelelő kort, nem ez lesz a bevett módszer, hogy fiút találjak magamnak * forgatja meg a szemét *

Legjobb és legrosszabb emlék? 
Legjobb... mindig az a nap, mikor apu hazajön.
Legrosszabb... mikor közölték az Előkészítőben, hogy szeptembertől már nem ott találkozunk, én nagyon szerettem ott.

Apukád a kviddicsrajongók számára ismert, ami azt jelenti, hogy a fél suli tudja, hogy ki vagy. Mennyire befolyásolja ez a „barátszerzési projektet”?
Nem... tudja befolyásolni. A kviddicshez én nem értek, és apuval se arról beszélgetek, mikor valami csoda folytán hazajön, hogy XY mennyire is tehetséges... ezt meg általában közlöm is az illetővel, aki emiatt talál meg.

Milyen érzés úgy teljesíteni az iskolában, hogy éreztetik veled, ismert a családneved? 
Nekem alapból hatalmas megfelelési kényszerem van, így nem túl jó, ráadásul konkrétan három név jut eszembe kapásból, akinek nem szeretnék csalódást okozni, vagy épp nem szeretném, hogy kellemetlenül érezze magát amiatt, hogy ismer, de a tantárgyak iszonyat érdekesek, és annyira nem is nehéz készülni az órákra, mint hittem.

Mi az, amit idén még mindenképpen meg akarsz valósítani? 
Hát... Minával kivégezni a Gossip Girlt... ez minden vágyam, de még jó pár rész hátra van...

Kérlek, mondj magadról hat tényt. 
  • Zójáéknál lakom, mikor apu nincs itthon.
  • Nem kedvelem Dwaynet, félek tőle.
  • SVK lett a kedvencem.
  • Alaistar Magnus a keresztapám. - Igen, akkor is felvágok veled.
  • Térképet csináltam a konyhától a navinéig, hogy ne tévedjek el éjszaka.
  • Ja igen, Götze Ildát most találtam... ő az unokanővérem.


Iványi Polett


Először is szeretnék gratulálni az új kistestvérhez. Hogyan fogadtad a hírt, hogy testvért kapsz, méghozzá olyat, akit te választhatsz ki? 
Köszönöm szépen, hát, eléggé meglepődtem, mert évek óta könyörögtem érte. Nagyon rossz érzés egyedül lenni, főleg, ha eleve introvertált vagy, akkor aztán még durvább, ha otthon is te vagy az egyedüli gyerek. Én úgy tudom, neked ebben szerencsére nem volt részed. Az, hogy én választhattam ki a best of, és tudom, érzem, hogy tökéletesen választottam.

Milyenek voltak az első napok?
Nehéz. Nem beszélem tökéletesen a magyart, a kétnyelvűség tipikus problémáival küzdök jelenleg. 

Jövőre ő is az iskola diákjai közé fog tartozni. Levitás lesz, mint a nővére vagy… ?
Óóó, már alig várom, hogy ketten vehessük birtokba a könyvtárat. Nagyon jó lenne, ha ő is szfinx lenne, de az sem jelentene gondot, ha más ház tagja lenne.  

A szüleid mágusok, a családod többi tagja azonban mugli. Mennyire összeegyeztethető a kettő? Hogyan viselik a mágiát a családban?
Nehezen. A szüleimet kitagadták annak idején, amikor kiderült, hogy "abnormálisak". A Roxfortban találkoztak, de ott is egy évet kihagytak, mert ugye.. a varázsvilágnak mi fekete foltnak számítunk, legalábbis az elitnek.

Milyen érzés három év Roxfort után most a Bagolykőben tanulni? Mennyivel másabb, mi az, amiben hasonlít, és mi az, amiben különbözik a két intézmény?
A két intézmény már csak a méretében és tanulói-tantárgyi összetételében is más. Életvitel tárgyunk nem is volt ott. Kéne. Komolyan. A főzésről eddig halvány gőzöm se volt. Az oktatás nyelve is más, illetve sokkalta multikulturálisabb, a világ minden tájáról vannak tanulók, szó szerint. Egy cserediák-programot mindenképp ajánlanék, ha érdekel valakit, hogy megy az élet más iskolákban. 

Milyen érzés volt először belépni az iskolába? Milyen volt a fogadtatás a háztársaid részéről?
A háztársaim nagyon kedvesek, körülbelül úgy éreztem magam, mint a Hollóhátban annak idején. 

Mi az, amit még mindenképpen szeretnél megvalósítani ebben a tanévben?
A tanévben? Elsősorban a vizsgáimra készülök, egyébként a kishúgommal szeretném tölteni a legtöbb időmet, mert számomra a család a legfontosabb, minden más csak utána. 

Kérlek, mondj magadról hat tényt.

Hogyne, szívesen.
  • Élek-halok a carbonaráért.
  • Anyanyelvi szinten beszélek angolul.
  • Sose korcsolyáztam még, de szeretnék.
  • Bolondulok a macskákért.
  • Imádom a kishúgom.
  • Balkezes vagyok.

Nincsenek megjegyzések: