2023. június 15., csütörtök

Nem csak az idő forrósodik!

Kedves Dr. Who!
Úgy érzem, hogy valami nem stimmel velem. Korábban sosem voltam allergiás semmire, és más körülmények között nem is jönnek elő a furcsa tüneteim, csak akkor, ha bájitaltanon vagyok. Mindig mikor gyíklábat kell hozzáadni a főzethez, az ujjaim felforrósodnak, égni kezdenek, sőt, egy alkalommal hólyagok is megjelentek. Farkasházy professzor természetesen azonnal a gyengélkedőre vitt mindig, de mire odaértünk, teljesen elmúlt. Azóta több gyíkot is elkaptam, megsimogattam a lábukat, és a bőröm nem változik el, a barátaim viszont kezdenek flúgosnak nézni. Kérlek segíts!

Gyíktapogató


Kedves Gyíktapogató!
 
Valószínűleg a tested egy lelki problémára utal, és hozzáköti valamihez, ami akkor is jelen volt, amikor a lelked megsérült. Ha visszagondolsz az elmúlt hetekre, nem volt valamilyen bájitalbaleseted? Nem kell feltétlenül a tanórára gondolni, lehet egy rossz mellékhatás egy meghűlésre való főzetnél, vagy akár egy túl jól működő főzet esetén. Esetleg valami más, ami azelőtt történt, hogy először elkezdted ezeket a tüneteket produkálni. Nyugodtan, és ne magadat sürgetve gondold végig az eseményeket, és rá fogsz lelni, hogy mi a kiváltó ok. Nyúlj vissza ahhoz az eseményhez, tisztázd le, és segíteni fog a továbblépésben és a tünetek eltűnésében is.  
 

Kedves Dr. Who!
Hallottam már olyanról, hogy az ember lehet egyszerre két emberbe szerelmes, de vajon létezik olyan, hogy az ember minden alkalommal más emberbe lesz szerelmes? Én biztos vagyok benne, hogy velem ez a helyzet. Nagyon sokáig voltam szerelmes Ambrózy tanár úrba, de valójában Masát eléggé kedvelem, szóval nagyon rendben van, hogy ő lett a szerelme, el is engedtem. Közben már felfigyeltem Volkov tanár úrra, akinek úgy gondoltam, hogy minden kétséget kizáróan a legtökéletesebb hátizomzata van, de akkor jött Zámbori professzor, és neki is igencsak szép a háta. Biztos voltam benne, hogy kettejük közül lesz majd a férjem. Masa igazi példakép nekünk, egyszerű lányoknak. Csakhogy új órákat vettem fel idén, és szörnyű nagy bajba került a szívem. Helvey tanár úr volt az első, aki szintén felélesztett bennem valamit, ahogy rám mosolygott, majd a következő nap ugyanez a szívdobbanás megismétlődött Moreno de Aranda tanár úrral is, aki pont rám nézett, amikor köszöntött, és idén van valami megfoghatatlanul vonzó Schnelsen professzorban is. Mintha valami más lenne benne. Vagy bennem. Szakadhat ilyen sok felé a szív? És ha igen, mit kellene most tennem? Te kit választanál?

Egy jövendőbeli tanárfeleség


Kedves Jövendőbeli tanárfeleség!

Igazad van, a tanári kar számos férfitagja igazán jó kiállású, azonban ettől még nem biztos, hogy olyan a személyiségük is, amivel egy életre elköteleződnél. Nem minden a csinos test, az olyan komoly dolgok, mint a házasság sokkal inkább a belső értékekről szónak. Masának valóban egy tündérmesének tűnik az élete, ám nem tudhatod azt, hogy milyen út vezetett oda, és hogy vajon mennyi minden kellett ahhoz, hogy végül egymásra találjanak. Ne csak a tanárainkat nézd, hiszen diáktársaink között, akár a legváratlanabb arc mögött is ott rejtőzhet az, akinek a szíved igazán elköteleződne. És hidd el, amikor megvan, olyankor már nincs második vagy harmadik opció még. Csak ő lesz. Légy nyitott, és találj rá a saját tündérmesédre. 
 

Kedves Dr. Who!

Az utóbbi időben elég furcsa dolgok történnek velem, mintha a sors azt szeretné, hogy teljesen összetörjem magam, vagy talán még ennél is rosszabb. Szerintem valaki megátkozott, mert ennyi baleset nem történhet egyszerre egy emberrel, képtelenség. Eddig azért nem törtem össze magam, mert a legjobb barátom mindig ott volt és elkapott, de félek, hogy mi van, ha nem lesz ott egyszer. Mondjuk, az is furcsa, hogy mindig csak akkor történnek ezek, amikor ő jelen van. Lehet, hogy őt is megátkozták? Vagy talán ő átkozott meg? A legjobb barátok csinálhatnak ilyet? És ha igen, szerinted hogyan kérdezzem meg úgy, hogy ne érezze, hogy megvádoltam? Mi van, ha megteszem és elveszítem, mert nem ő tette, de örökre megharagszik, én meg súlyosan megsérülök, és neki bűntudata lesz, nekem meg bűntudatom lesz, mert neki bűntudata lesz? Mi van, ha ez egy jel? Talán meg kéne őt csókolnom? Totálisan tanácstalan vagyok! Kérlek segíts!

Pechesmanci


Kedves Pechesmanci!

Úgy érzem, hogy ez már valóban túl sok véletlen és szerencsétlenül alakult pillanat ahhoz, hogy szemet hunyjon felette az ember, azonban valóban nem lenne a legszerencsésebb szándékossággal megvádolni valakit, aki segít. Ahelyett, hogy vádaskodnál, próbálj meg apró változásokat eszközölni és figyelni, mert azt mondják, hogy a jelek mindig ott vannak, csak meg kell látni őket. Én mindenképpen először a barátodat figyelném meg óvatosan, hátha üzenni szeretne valamit, vagy más irányba terelni a kapcsolatotokat, és ha nem veszel észre semmit, akkor mindenképpen javaslom, hogy valaki ezt a különös rontást vegye le rólad. Egy hozzáértő, főleg mielőtt még baj lenne abból is, hogy egy még nem teljesen képzett mágussal próbálkozol. Már most sok sikert kívánok, és remélem, hogy mikor ezeket a sorokat olvasod, épségben leszel még.
 

Nincsenek megjegyzések: