2021. április 15., csütörtök

Új tanév, új esélyek

Hihetetlenül gyorsan telt el a tanulmányi szünet, új élményekkel gazdagodtunk és kipihentük az elmúlt fárasztó hónapokat. Frissen és üdén láthatunk neki a következő évnek, így kezdhetjük szorgalmikkal bombázni a tanárainkat, hogy házunknak pontokat szerezve esélyesek legyünk kitűnni a diáktársaink közül, és bekerüljünk házunk nagyjai közé. Szeretnék a magam és a szerkesztőség nevében jó tanulást, és gördülékeny előrehaladást kívánni minden diáknak, illetve nagyon sok pontot a házaknak!Bár a szünet még csak most ért véget, napokon belül elterelődik majd róla figyelmünk, így azért, hogy emlékeink ne vesszenek a feledés homályába, megkértem diáktársaimat, hogy meséljenek nekünk élményeikről.
Hogyan telt a szüneted? Hogyan készültél fel az új tanévre?


Angelica Black Wing
Egész jól telt. Rengeteget játszottam a kutyáinkkal, olvastam és sétáltam. A következő tanévre írtam egy listát azokról a helyekről, ahova elmennék, és azokról a tárgyakról, amikkel részletesebben foglalkoznék. Mondanom sem kell, melyik lett a hosszabb.

Bernáthy Zsófia
Ahogy eddig minden szünidő alatt, úgy most is megpróbáltam a lehető legkevesebb időt otthon tölteni. Idén szinte végig dolgoztam, így a panzióba költöztem be a szünidőre. Persze maradt idő barátokra meg szórakozásra is, hiszen mire való a szünet, ha nem a mulatásra? Ki kell engedni a gőzt!
Aztán pedig, ha minden jól megy, a munka is meghozza a gyümölcsét, és a faluba tudok majd költözni. A lakás-, és háznézegetés volt tehát egy másik program a szünetre. Másrészt pedig jó tapasztalatokat tudok szerezni, amíg egy étteremben dolgozom, hiszen vendéglátói szakon kezdem idén a mesterképzést. Nevezzük tehát a munkát felkészülésnek a tanévre.

Dana Straw Berry
A szünetem nagyon jól telt, a családom körében töltöttem a szabad perceimet. Jó volt végre találkozni a szüleimmel, a tesóimmal. A nővéremnél is eltöltöttem pár napot, elmentünk vásárolni, sétáltunk, beültünk kajálni különböző helyekre, és még egy buli is belefért. Az új tanévre nem készültem különösképp sehogy sem, éppen elég volt a vizsgákra tanulni. Még újdonság számomra, hogy már mestertanonc vagyok, de örülök, hogy eljutottam idáig, és bizakodó vagyok a jövőt illetően.

Fellner Ádám
A szünetem mozgalmasan telt, rengeteget fotóztam, segítettem anyának a műtermében, elkezdtünk készíteni egy filmet a legjobb barátommal, és ha volt szabadidőm, lógtam a haverokkal. Egy kicsit leutaztunk a Balatonhoz is, ott voltunk pár napot, jó időnk volt. Az új tanévre hoztam magammal a fényképezőgépemet, egy kicsit felturbóztam a ketyerét. Ezen kívül betáraztam gumicukorból és megrendeltem a legújabb SW képregényt.

Harmat Betti
Talán az eddigi legjobb szünetem volt ez, mióta a Bagolykőbe járok. Sok időt töltöttem otthon a családommal, voltunk a Balatonnál és kirándultunk is sokat. De volt időm találkozni Hunorral és Tamarával is, meg... Meg Elijah-val is összefutottunk. Különben pedig leveleztünk mindenkivel, meg a telefont is tanulom már használni. A lényeg az, hogy nem felejtettük el egymást, tudtuk tartani a kapcsolatot a szünetben is.
Az iskolai holmik beszerzésére csak egy héttel a tanév előtt került sor, de egy egész napot szántunk rá. Beszereztük az összes tankönyvet, a testvéremnek pálcát, egyenruhát, szóval egy halom új holmival utaztam vissza, illetve utaztunk, mert idén a testvérem, Dominik is elkezdi itt a tanulmányait. Ünnepélyesen továbbadtam neki az elsőéves tankönyveimet, és egy-két dolgot el is magyaráztam neki, mikor megkért rá. Már előre tudni fogja a tananyagot. Én pedig a saját tankönyveimbe kukkantottam bele, még jellegzetes, új könyv illatuk van. Már csak meg kell tanulni mindent, ami bennük áll.
Remélem, hogy egy hasonlóan jó tanévünk lesz, mint amilyen a szünet volt.

Havas-Mezei Margaréta
Mozgalmas volt! Találkoztam Dodival párszor, rengeteget olvastam, előkészítettem pár ötletet Rúnatanra Sébastien tanár úrnak, foglalkoztam is sokat a rúnákkal, és... *elpirul* Voltam fagyizni Kendével. Nagyon kedves srác, klassz volt... *alsó ajkába harap* Sokat beszélgettünk mindenféléről és... Öm... Igen. Szóval jó volt nagyon a szünetem összességében! *zavartan mosolyog*

Hayden M. Wilson
A szünetem egész jó volt, sokat segítettem a nagyiéknak, nagyokat sétáltunk, meglátogatott apukám és Belián is. Az utolsó napokban átolvastam nagy vonalakban a múlt évi anyagot, hogy az új tanévben ne érjen váratlanul semmi.

Juhász Laura
A szünetem? Gyorsan telt, szerintem túl gyorsan eltelt. *felnevet, majd összeráncolt homlokkal töpreng, hogy mik is történtek* Főként pihentem, kihasználtam a jó időt és sokat voltam a szabadban. Meg ilyesmi. Az új tanévre szerintem sehogy sem készültem fel, nehéz lesz ismét bezárva lenni a kastély falai közé, de legalább klassz tárgyaim vannak és jókat fogok tanulni. Remélem.

Kőszegi Róza Amélia
Sokat pihentem, olvastam és segítettem édesanyámnak, valamint a zongoramesteremnek a munkájukkal. *füle mögé simít egy kósza tincset* Találkoztam barátokkal, voltam művészfilmet nézni és karaokézni, így kiengedhettem kicsit a hangomat, ami meglepően hiányzott. Az új tanévre pedig Edictum cikk tervekkel készülök és tudásvággyal úgy a régi, mint az új tárgyaim felé.

Létai Roland
Buliztam, meg ilyenek. Nagyon felkészültem, méghozzá úgy, hogy. Nem gondolnátok, hogy ez mekkora felkészültséget jelent.

Lóránt Bence
Nagyrészt Karolával töltöttem a szünetet, amennyire csak lehetett és kirándultunk, meg tudod, hogy van ez. Dúlt a love.

Marina Darik
Igazából nagyon jól telt. Még el se kezdődött a szünet, már mentünk Kendével és kipróbáltunk valami magyar ételt, amit úgy hívnak, pacal. Elég undorító volt, nem mondom, de gondolom ez is hozzátartozik a kuriózumokhoz. Amúgy az miből van? Mert az eladó nő nem adott valami konkrét választ... Aztán hazautaztam Dániába, jó volt kicsit otthoni szeleket átélni - mert ugye köztudottan hihetetlen erős szelek vannak az országomban. Utána meg már jöttem is vissza mert hát, Loki nélkül kezdett unalmas lenni a dolog. Náluk töltöttem pár napot, és jöttünk vissza. Szóval el tudod képzelni, főleg az utolsó napokat, amikor két Móriccal bulizhattam. Még jó, hogy a szüleik mindenre is fel vannak már készülve.

Mórocz A. Móric
Pazarul! Hallod... Szétadtam! *elpillant testvére felé* Most miért tagadod le, bro? Így történt, ne kamuzz! *nevetgél* Ja, szóval: szívtuk a szomszédok vérét Mhóriccal, Bronszkikovszkival meg Kiscsibével csapattuk a karaoke-t valami bárban, tiszta menő volt! Kiadtam magamból a Bara Bere-t, lehidalt mindenki, eskü. *bólint* Ja, télleg, gyakoroltam az illúziómágiát, aminek anya nem örült, de nem baj, meg... Há' nemtom mit csináltam még. Ennyit. *vállat von*

Mórocz Áser Móric
Jól! Bronkojevicsovszkival elmentünk sétálni a havas erdőbe, kergettünk jávorszarvasokat a strandon, pisztáciafagyit árultunk ikonikus filmek mégikonikusabb jeleneteiben, vadnyugati cowboynak öltözve meghódítottuk Európát, és (MIZSE!) palackos vizekkel írattuk a házi feladatainkat. *vár egy pillanatig, majd legyint* Gyakoroltuk az illúziómágiát, elvégre azt mégsem hozhatja le az újság, hogy "borsot törtünk minden szomszédunk orra alá. Legalább kétszer. Óránként".

Nagybátori-Szabó Márton
A szünetem? Hát az valami csodás volt. Nagyon sok időt töltöttem a tesóimmal, akikkel suliidőben nem tudok annyit együtt lenni, mint szeretnék. Voltunk kirándulni meg minden. Na meg persze alkottam, sikerült befejeznem egy csomó félkész dalt. Az új tanévre is valahogy így készültem, kipihentem minden fáradtságot, hogy megújultan és frissen vághassak neki a negyedik évnek.

Reiner Kende
Mozgalmasan. Lógtam a Kisunikornissal, meg random jártam a Szösztalicskával Vajdahunyad váránál. Mae beállt egy céltábla elé, túlélte, ettünk pacalt, túléltem, de küzdöttem. *grimaszol* Ja, meg a Dude elrángatott karaokézni, ott lenyomtam egy brutál hamis Green Day koncertet, hogy aztán Baby Shark Breakbeatet duettezzünk. *vigyorog* Senki ne sajnálja, hogy lemaradt róla, Móric haveromat bármikor meghallgathatja a folyosón LL Junior Raggamoffinjával a listán... Ezt írd csak bele. *bólogat* Hogy készültem fel? Leginkább így. A versenyszezonom javában pörög, most azzal foglalkozom. *fülét morzsolja* Jó szünet volt. Kösz a kérdést, Zay.

Thomas Middleton
Klasszul telt nagyon! Ahogy szokott. Sokat voltam otthon a kutyusommal, valamint el tudtunk menni ide-oda apukámmal, keresztapámmal meg a barátnőmmel is. Haverokkal most nem annyira találkoztam, de hát tudtam, hogy évkezdéskor úgyis fogunk. Magával a sulikezdéssel kapcsolatban a tanszerek beszerzésén kívül nem annyira tettem lépéseket. Inkább a húsvétra való előkészülés foglalt le. Idén tök hamar jött az ünnep és annyi mindig a tennivaló! Persze, nagyon szeretem azt is.

Vajda Olívia
Nagyon jól telt, köszönöm. Az szünet nagy részében otthon voltam Szentendrén, sok családi programot csináltunk, illetve volt lehetőségem a hazai kviddics csapatok közös edzőtáborába is elmenni. Együtt készülhettem a nagyokkal az új évre, ami felejthetetlenné tette a szünetet.

Vizsnyiczky Heléna Sára
A szünet nagyon szuper volt, rengeteg jó dolog történt velem, és olyan emberekkel tölthettem, akiket szeretek. Az új tanévre is így készültem, sokat pihentem és elfelejtettem kicsit a könyveket.

Zippzhar Mária Stella
*elpirul* Jól. Izé. Szuperül! Voltam erre-arra, meg jártam itt-ott, gyorsan eltelt, de izé, jó újra itt! *mosolyog és belelkesül* Igazából nem nagyon volt mivel készülnöm, igyekeztem pihenni, meg átnéztem azokat a témákat a tananyagban, amikre azt írták a vizsgán, hogy még nem árt egy kis ismétlés. Kaptam pár angol tankönyvet kölcsönbe, hogy fejleszthessem a nyelvtudásomat is, de most nem néztem meg előre az idei tananyagot, hagyom, az kivételesen had legyen meglepetés. *vigyorog*
Ó és ha már nem tanulom, picit... Felvettem újra a fonalat az okklumenciá- okklu- okku- okkultizmussal! *hebeg* Tudod mit? Ezt inkább felejtsd el, és ne írd meg. *szájára csapja a kezét*

Ezúton köszönöm minden diáknak az együttműködést, akik nélkül a cikk nem készülhetett volna el!



Nincsenek megjegyzések: