2019. július 15., hétfő

Júliusi diákbörze

Zhippzar Mária Stella


Szia, Mása! Rég találkoztunk a korrep óta, lenne pár kérdésem.
Szia Dina, köszi a megkeresést! Korábban már Ange is próbálkozott nálam, de valamivel elriaszthattam, mivel végül nem fejeztük be a beszélgetést. Úgyhogy csak óvatosan, veszélyes vagyok. *kacsint* 

Hogy fér össze nálad a prefektuskodás, a kviddics és az, hogy mindezek mellé még új generációs Tekergő is vagy?
Hmm, igazából egyszerű a dolog. Ki vannak osztva a prefektusi feladataim, azokkal előre tudok tervezni, a kviddiccset meg akkor csinálom, amikor épp szabadidőm van. Könnyebbség azért, hogy Maja is prefi, és így tudatosan próbáltuk úgy kialakítani az edzésrendet, hogy legalább valamelyikünk mindig itt tudjon lenni. A tekergők meg... Nem is tudom, elsőben még jópofa volt, de valahogy már elkezdtünk szétszéledni kicsit. *vállat von* Még az is lehet, hogy feloszlunk, nem tudom.

Ha jól tudom, elég változatos a családod foglalkozások terén. Neked már van elképzelésed, milyen szakma felé húz a szíved?
Nehezet kérdezel, a jövőmet még nem látom pontosan. :) Azt mondanám, hogy apai ágon tömörülnek az izgalmasabb dolgok, mint az átoktörés, rádiózás, zenélés... Anyuék egész jól behatárolhatóan megvannak a növényekkel. Nem kizárt, hogy a virágboltot fogom vezetni, ha egyszer odáig jutunk, de még se én, sem a szüleim nem szeretnénk, ha már most el lenne ez döntve. Sok minden érdekel, többek között egy bűbáj is, amit Elle néni csak akkor tanít meg nekem, ha hozzá megyek mestertanoncnak, úgyhogy... Egyelőre az a rövidtávú célom. :) *pirul* Meg azért is mentem Dimi bácsival önkénteskedni és Blossom nénivel mesélni, hogy hátha közben rájövök, mi az, amit nekem szánt az ég. 

Mik a terveid nyárra? Koncert, kirándulás, vagy esetleg lazulás az otthon nyugalmában egy jóféle limonádé társaságában?
A légkondit kifelejtetted. *felnevet* Attól is függ, hogy az iskola most is ajánl-e majd valamilyen programot, de szívesen csavarognék erre-arra a városban. Be van tervezve egy családi nyaralás a Balatonhoz, de most fejből meg nem mondom neked mikorra, nem jegyeztem meg, mert nem tűnt fontosnak. :) A nyár többi része még szabad, úgyhogy ha valakinek hiányoznék, csak írjon és összefuthatunk. :)

Mivel te lettél a legfecsegőbb levitás, mit tanácsolnál azoknak a félénk csajoknak/srácoknak, akik akár újoncok, akár szimplán csak nem járnak élen a beszélgetésekben? Mi a trükköd arra, hogy magadon tartsd a figyelmet?
Dimi bácsit. Ő bárkivel tud beszélgetni bármiről, nem mellesleg finom teát is készít, ha valaki veszi a fáradtságot és felkeresi az irodájában. Persze lehet, hogy majd leszedi a fejem, amiért itt promózom, de most már mindegy, nem igaz? Egyébként pedig csak annyit tudok mondani, hogy nem kell szégyellni azt amilyenek vagyunk. Ha úgy viselkedünk, ami nekünk boldogságot okoz, akkor már nem járunk rossz úton. :) De ha most valaki miattam kezd ámokfutásba... Akkor inkább nem is mondtam semmit. *sóhajt*

Úgy tudom, játszol egy különleges hangszeren, cajón is (többek között). Mesélnél erről egy kicsit bővebben? Milyen hangszer ez, még nem hallottam róla? Mióta zenélsz?
*visszatart egy mosolyt* Az igazából cajón, a ragozott alakja cajónon. Ez egy ritmushangszer, ami úgy néz ki, mint egy egyik oldalán lyukas, másik oldalán finom anyaggal bevont doboz. Nagyon leegyszerűsítve csak ütögetni kell itt-ott, és akkor jó alapot ad bármilyen más hangszerhez vagy énekhez. Ezért is szeretem, mert önmagában ugyan nem valami nagy szám, de mások munkáját nagyon fel tudja dobni. :) Még alsóban, talán másodikban kezdtem el, mikor a nagyim végleg lemondott arról, hogy megtanítson hegedülni. Túl macerás, nem volt kedvem annyit gyakorolni, amennyit kellett volna, és mindig én kerültem vele a figyelem középpontjába, amit szintén nem szerettem. A cajónommal csak beülök valahová és feltűnésmentesen kísérem a többi hangszert vagy énekest. Ez az igazán nekem való. :)


Antal Zina


Szia, Picúr! Köszi, hogy eljöttél és vállaltad az interjút, sokat jelent ám nekem.
Szia Dina. *lábát lóbálva hallgat, és azon gondolkodik, hogy vajon hol egyszerűbb elmenekülni, az ajtón vagy az ablakon át*

Balatonrendesen születtél, még most is ott laktok? Van valami emléked onnan, amit igazán szeretsz?
Anyáék igen, én most az előkészítőben. *birizgálja a nadrágja korcát* Hát, igazából sok minden, nagyon szerettem ott lakni. Nyáron közel volt a strand, úgyhogy sokat mehettünk fürdeni... Meg az udvarban jókat lehetett játszani, és aludni a fa alatt.

Eddig mennyi idő a rekordod kirakósban, és hány darabos a legnagyobb, amit sikerült is kiraknod eddig?
Nem időre játszom, inkább akkor ülök le ha kedvem van hozzá. Eddig egy 1500 darabos kép volt a legnagyobb amit kiraktam, de igazából ezt is csak majdnem, mert három darabot megevett Max, az egyik kutyánk. Mondtam is neki, hogy "Ejnye Max, hát erre neveltelek én téged?" mire anyáék kinevettek. Pedig ők is mindig ezt mondják nekem...

Melyik a kedvenc helyed eddig Bogolyfalván?
Solék háza. *vágja rá gondolkodás nélkül* De persze leginkább miattuk, és nem a hely miatt. Szeretem még a Pillangóvarázst is, nagyon finom a forrócsokijuk, illetve az előkészítő tornatermét, mert nagyon jó illata van. *bólint* Ó, és persze a szobánkat.

Kérlek, mondj öt dolgot, amit nagyon szeretsz, és másoknak is tudnád ajánlani.
Öhmm... *feltartja a kezét, és az ujjain kezdi el leszámolni* Sol, Sol sütijei, Daliah, Daliah rajzai és ööö... a forrócsoki?

Nincsenek megjegyzések: