2019. április 15., hétfő

Csacsogó szívszerelmek

Kedves Dr. Who!
A minap egy csomó virágszirmot találtam a szobánk padlóján az ágyam mellett és én úgy vettem ki, hogy szív formát mintáznak. De nem vagyok biztos benne, hogy nem csak a szél fújta így be őket és én képzelem be a formát. Viszont nem tudom kiverni a fejemből, hogy valami titkos hódoló így akart üzenni. Olyan klassz lenne! Viszont, ha nem így van és tényleg csak a szél játszott, akkor meg tök ciki lenne ez után nyomozni, nem?
Piros szív

Kedves Piros szív!

Akár a szél játéka, akár egy titkos hódoló, szerintem nyomozás helyett élvezd, hogy ilyen különleges meglepetésben lehet részed. Én nem kutakodnék, hiszen a titkos dolgok okkal titkosak. Engedd meg a hódolódnak, hogy több bátorságot gyűjtsön és a megfelelő időben lépjen színre. Nem könnyű egy ilyen döntést meghozni.

Ne nyomozz, élvezd!


Kedves Doktor Hu!
Most jöttem a suliba és nagyon tetszett az évnyitó meg minden, viszont olyan izgatott voltam, hogy az igibá beszéde alatt is csak mondtam a magamét a mellettem ülőnek, mire az egyik háztársunk nagyon rondán rám szólt meg többen is csúnyán néztek. Szerinted egyből el is ástam magam? Hogy fogom ezt lemosni magamról?
Elsős

Kedves Elsős! 

Én a helyedben mindenképpen felkeresném azt a háztársamat, aki rád szólt, bocsánatot kérnék tőle. Ne aggódj, minden csoda három napig tart, és az emberek továbblendülnek ezen is, jön új dolog. Ha nem hiszed, csak figyeld Wittner Stellát, órák kérdése, és alkot valamit. 

Fel a fejjel, élvezd a mágiát!


Kedves Doctor Who!
Nagyon szerelmes vagyok a házvezetőmbe meg a helyettesébe is, és nem tudok választani. Pedig azért illik, nem? Mitzinger profnak ott az a pimasz sármja, Neffry prof meg úgy gyönyörű szép, ahogy van. Képzelheted, hogy a padlóról kell felmosni engem, amikor ketten egyszerre jelennek meg valahol. Akárhogy is, valahogy döntenem kéne szerintem, mert túl sok ez így nekem. Mi alapján választhatnék közülük?
Döngicse

Kedves Döngicse! 

Minden tanárunkba szerelmesek tudunk lenni valamiért, én leginkább a hangjukba tudok beleszeretni, és képes vagyok párhuzamosan több iránt is komoly érzelmet táplálni. Szerintem nem feltétlenül kell választani közülük, és tény, hogy idén nagyon szerencsések vagytok a házvezetésetek kinézetét illetően. Ha rám hallgatsz, sodródsz az árral, és majd kialakul ez. Aztán az is lehet, hogy jövőhéten már nem is beléjük, hanem mondjuk Adrian Black-be leszel szerelmes, mert éppen úgy mosolygott rád. 

Csodás dolog a kamaszkor!

Nincsenek megjegyzések: