2018. december 15., szombat

Jövőre a Mikulás is suhan!

Kedves Doctor Who!
Hallottam, hogy a faluban jár a Mikulás, úgyhogy el akartam indulni a keresésére. Próbáltam befűzni pár barátomat, de azt mondták, hogy ez gáz meg gyerekes, és lepattintottak. Egyedül vágtam neki végül, és sikerült is találkoznom vele! Énekeltem neki valamit és kaptam érte csokit. A barátaim nagyon bánhatják, hogy nem jöttek. Szerinted miért ilyenek?
Üdv,
Manósapka

Kedves Manósapka! 

Mindenki más ütemben nő fel és vannak, akik nagyobbnak szeretnének tűnni a koruknál. Szerintem is bánhatják, mert idén nagyon finom csokit osztott a Mikulás! Te milyet kaptál? Olvadós-pezsegőset vagy szájban robbanósat? Szerintem az se baj, ha ilyen helyzetekben nem leszel felnőtt sosem. Én is megkerestem a Mikulást és énekeltem neki, ő pedig hősiesen tűrte. Alig várom, hogy jövőre is megkereshessem és a remélem te is! 


Kedves Dr. Who!
A múltkor jól fenékre ültem a koripályán és a többiek kiröhögtek. Szeretek korizni, de emiatt most nincs kedvem újra jégre szállni egy ideig. Csak félek, aztán azon kapom magam, hogy vége a télnek, mire újra összeszedném a bátorságom. Mit tegyek?
Jégkirálynő

Kedves Jégkirálynő!

Kit érdekelnek a többiek, ha te jól érzed magad közben? Egy fenékre esés pedig nem a világ vége, én az elején olyan voltam, mint akit megvertek, de nagyon élveztem a suhanást. Az se biztos, hogy rajtad nevettek, vagy magán az elesésen. Lehet, hogy éppen nagyon vicces fejet vágtál. Gondolj arra, hogy ezzel a mutatvánnyal nagyon sok embert felvidítottál. 

További eredményes hasítást kívánok! 


Szia Doki!
Vészesen közeleg az év vége és azzal kellett szembesülnöm, hogy tökre nem értem el azokat a dolgokat, amiket kitűztem magamnak célul idénre. Mi értelme így tervezni, ha aztán úgyse tudja véghezvinni az ember? Csak csalódik magában. Hogyan kéne elérnem, hogy tényleg meg tudjam csinálni a dolgokat, amiket akarok?
Köszi a válaszod!
Én

Kedves Én!

Újévkor én mindig a fokozatosság híve vagyok és a három plusz egyes szabályt követem. Vagyis választok egy könnyen, egy közepesen és egy nehezen betartható fogadalmat, valamint egy olyat, ami közepesen nehéz bónuszba, ha a nehéz nem menne mégsem. Ha négyből három sikerül, az már eredmény, nem? 

Kívánom, hogy az új évben találd meg a számításaidat!

Nincsenek megjegyzések: