2018. október 15., hétfő

Visszatérnek a tekergők?


Reneszánszát éli a "sántikálás"


Hallottatok már a Levitában történt szerencsétlenségről? Amit én, a Cukros Hölgy mondok, az szinte ezt is felülmúlja. Na jó, nem, de azért nem mindennap hallotok ilyesmit. A Levita új üdvöskéje, Angelica Black Wing... nem hiszem el! Úgy történt, hogy bejöttek hárman az Édesség-kuckóba. Két levitás és egy rellonos... Nem tudom, hogyan jöhetett össze ez a társaság... No de mindegy. A lényeg, hogy valami tekergőket emlegettek. Nem szoktam hallgatózni, de ez érdekelt. Arról beszéltek, hogy milyen jó lenne megalapítani a Tekergők 2.0-t. Aztán, amikor neveket adtak egymásnak - megjegyzem, elég hóbortosan -, elindultak kifelé. A Jun Seonak, vagy Moongasnak nevezett rellonos már járt itt. Kedves, udvarias gyerek, viszont eléggé furcsa. Folyton a csokiról beszél. A bent Máriának, vagy Tippmancsnak nevezett lány is kedves, de nem örülnék, ha folyton erre kóborolnának. Már csak azért, mert hiába hallottam a régi tekergőkről, akik szinte sohasem buktak le, ők mégiscsak elsőévesek... Még ha most lesznek is másodikosok. Persze, én mindig szívesen látom őket. Még valami! Amikor elmentek kifelé, Angelica Black Wing - vagy más néven Holdange, - elkezdett énekelni egy kellemes dallamú indulószerű nótát. Valahogy így hangzott:




  Három tekergő az iskolában, 
citromportól ők irtóznak, 
Csokiániában laknak,
teliholdkor kóborolnak.
Lehetséges, hogy ma este
a konyhát lesik meg,
de valószínűbb, hogy a parkban
énekelve sétálgatnak.
Telihold és csillagok
a jelükként csillogó.
Felmutatják a faragott kis érmét, 
felfedezik iskolánknak belsejét.






És hogy miért nem négyen lettek? Én sem értettem, amíg el nem mondta Angelica. Azért, mert félnek, velük is az történik majd, mint az eredetiekkel. Persze lehet, hogy lesz negyedik. Jelöltről már hallottam is, de mivel nem vagyok biztos benne, nem említem a nevét. Őt is felvehetik Csokiániába. Nem tudom, mi az a Csokiánia, de bizton állíthatom, hogy elmennének sokan oda az olvasók közül. Egyébként nekem tetszik a dal, de remélem, nem igaz ez a hír. Vagyis ha jobban meggondolom, izgalmas lehet. Mostantól, ha valaki meglát egy kis csillagot a folyosón, fordítsa el a fejét, mert a tekergők újra akcióba lendülnek! Emlékeimben még él Remus J. Lupin, akiről annyi történetet hallottam. És most megdobbant a festett szívem, hogy egy prefektus most is tagja e piciny csapatnak, aki egy aktív pontszerző. No, meg egy rellonos, aki nem tudom, hogyan kerülhetett közéjük.





Nincsenek megjegyzések: