2018. október 15., hétfő

A meg nem talált helyek csatája


Segíts Doki!

Komoly gonddal küzdök, és kezd egyre elviselhetetlenebb lenni. Az évnyitó óta gyötör a gondolat, hogy talán rossz házba kerültem. Tudom, hogy a beosztás nem játék, és komoly döntések születnek, én mégsem találom a helyem az Eridonban. Mindenki hangos, folyamatosan zsibong és legutóbb egy csomag rágót szórt valaki az ágyamba, azt az olvadósat. Én ennél nyugisabb környezethez vagyok szokva. Szeretek növényeket gondozni és olvasni. Mi lehet a gond velem? Miért nem tudok beilleszkedni?
Elveszett gólya



Kedves Elveszett Gólya! 


Adj egy kis időt magadnak, és a társaidnak; próbáld elengedni a frusztrációdat. Ne úgy indulj neki a napnak, hogy "nem fog menni", hanem úgy, hogy "izgatottan várom a következő perceket." Ha a karácsonyi szünetig nem találod a helyed, akkor azt javaslom, hogy beszélj a házvezetőddel, és a tanév második felét töltsd egy olyan házban, ahol szerinted jól éreznéd magad. Ez idő alatt kialakul nagyon sok minden, és te is eldöntheted, hogy hol érzed jobban magad. 




Kedves, ki vagy? 


Én totál kivagyok már!
Teljesen bezsongtam, itt az a október és már elment a fele, ennek ellenére láttad a kastélyt? Nincs semmi! Se lámpások, se dekoráció, se szellemek. Olyan nyomasztó, hogy a Halloweennek még csak morzsáit se látom. Imádom ezt az ünnepet, ez az időszak az évem csúcspontja. Már választottam három jelmezt is, kitaláltam két tökfaragási mintát és a körletünket elkezdtem egyedül díszíteni, de másnapra tönkretették. Eltűntek a kitett sárga dolgok, és letépték a molinót is. Végigsírtam a bűbájtan óránkat és még mindig nem térek magamhoz. Nem tudsz valamit tenni vagy javasolni, hogy megmentsük ezt az ünnepet?
Csalódott-csintalan



Kedves Csalódott-csintalan!


NEKED TOTÁLISAN IGAZAD VAN! 
Nem értem, hogy mi történhetett, de én most azonnal jelzem az igazgatónak, hogy ez így nagyon nincs jól. Ha ő nem, akkor mi, diákok összefogunk, és akár ha kell, időnk beleáldozásával is megcsináljuk a magunk ünnepi hangulatát. Remélem, hamarosan pozitív híreket közölhetek! 





Kedves Herr Doktor! 
Az a gondom támadt, hogy a barátnőm elutazott a nyárra dolgozni, és viszonylag keveset találkoztunk. Ez idő alatt a stílusomban történtek kis változások és most úgy veszem észre, ő ezt nem igazán viseli jól. Pedig mások szerint jobban nézek ki! Ő mégis olyan furcsán néz rám néha. Most maradjak így és megszokja, vagy cseréljem vissza magam? Nem igazán tudom, mit tegyek. 
Üdvözöl,
Tanácstalan kis kavics



Kedves Tanácstalan kis kavics! 


El sem hiszed, mennyire passzol a problémánk. Próbáltál már rákérdezni? Ne direktbe, mert annak veszekedés a vége, inkább csak vicceskedve, hátha úgy könnyebben meg tudjátok beszélni a dolgot. Próbáljatok meg kompromisszumot kötni, valamit, ami neked is és neki is jó. Tudom, hogy ha fontos, akkor elfogad olyannak, amilyen vagy, de ez inkább költői túlzás. A nők imádnak formázni, és engedd neki, hogy ő is megtehesse, hogy a kinézeteden látsszon, hogy kihez tartozol, és akkor ő is megnyugszik, hogy nincs semmi a háttérben.




Nincsenek megjegyzések: