2018. szeptember 15., szombat

Természetjárók barchobája


Kedves Doktor Who!
Nagyon szeretem a mágiatörit, és nagyon jó is vagyok belőle, az év végi vizsgám viszont szörnyű lett. Elfelejtettem kifejezéseket, tévesen írtam be adatokat, szóval igazából minden hibát elkövettem, amit el lehetett, és nem értem, miért. Tudom, most már megírtam, és már mindegy, nem kéne rágódnom rajta, de én teszem. Mit kéne csinálnom, hogy gyorsabban túllegyek ezen? Mikor fog elmúlni?
Törimágus

Kedves Törimágus!

Ez bizony egy nehéz helyzet. Én is sokszor elrontottam dolgokat, és utána vertem a fejem a falba, hogy miért nem figyeltem egy kicsit jobban. Viszont elengedni addig nem fogod tudni a dolgot, amíg az utolsó lehetőséget meg nem próbálod. Mivel év közben jó voltál, a tanárod is tudja, hogy képes vagy ennél sokkal jobban teljesíteni. Írj neki vagy keresd meg, hátha lenne lehetőséged pótvizsgára, amin, ha jól teljesítesz, szép eredménnyel lépsz tovább. Ne ijedj meg ettől a szótól, ez később nem vet rád rossz fényt - ellenkezőleg, hiszen nem buktál, csak a jegyedet kívántad javítani. Ha pedig azt mondja, nem vizsgázhatsz, akkor elengedheted a problémát, hiszen te megpróbáltad. 



Kedves Dr. Who!
A szüleim el akarnak vinni engem a szünetben kempingezni, viszont én ki nem állhatom az ilyet. Még csak tértágítóbűbájt sem hajlandóak alkalmazni a sátorra meg semmit, hogy egy kicsit kényelmesebb legyen. Szerintük ez így az igazi, ha közel vagyunk a természethez, blablabla. Hogy bírjam ki?
Komfortos

Kedves Komfortos! 

Ne úgy fogd fel, hogy ez most valami, amit nem akarsz, inkább úgy, hogy ez egy lehetőség, hogy bővítsd az ismereteidet, és sokkal ellenállóbb legyél a váratlan helyzetekkel szemben. Emellett, ha szeretnél néhány jó pontot szerezni, kérj szünetre például legendás lények gondozásából extra szorgalmit, amivel napközben lekötheted magad. A másik opció, hogy köss egyezséget a szüleiddel:, ha te elmész velük, ők is megcsinálnak valamit, ami ugyanúgy kimozdítja őket a biztonságos falaik közül. 




T. Dr. Who!
A háztársaim egyszerűen nem képesek kitalálni már vagy egy hete azt a feladványt, amit barkochbán kaptak tőlem. Pedig ez aztán nem egy bonyolult játék. Meg szerintem az sem nehéz, amit feladtam. Van valami határ, meddig lehet egy ilyet játszani? Ugye van?
Herceg

Kedves Herceg! 

Hivatalosan nincs, azonban szerintem addig tart a játék, amíg valakinek fel nem forr az agyvize. Szerintem, ha szeretnétek továbblendülni, de nem feladni a dolgot, akkor keress a megoldásra egy új nézőpontot. Legyél egyszerűbb és lényegretörőbb, hátha akkor a többiek is rájönnek a megoldásra, és továbbléphettek. Az a lényeg, hogy élvezzétek a játékot.  




Nincsenek megjegyzések: