2018. március 15., csütörtök

Dr. Who segít

Kedves Doki!
Nagyon félek a húsvéti locsolástól. Egyszer az egyik srác belesprézte a kölnit a szemembe és azóta attól rettegek, hogy megint ilyen baleset történik. Mit tegyek, hogy elmúljon a félelmem?
Virág

Kedves Virág! 

Ha emlékszel arra, hogy ki volt a srác, keresd fel, beszélgess vele. Szerintem nem szándékosan csinálta ezt, és valószínűleg ő is hasonló problémákkal küzd, csak lehet a közeledbe se mer menni az eset miatt. Szerintem részedről egy nagyon szép gesztus lenne, ha nyitnál felé. 

El ne hervadj!


Kedves Dr. Who!
Úgy érzem, hogy nagyon rosszul sikerültek a vizsgáim. Az LLG főleg, pedig az az egyik kedvenc órám. Bár lehet, hogy ennek főleg Belmonte professzor az oka. Lehet, többet kellett volna készülnöm az órákra ahelyett, hogy róla ábrándozom, de csalóka az ügy, mert én azt hittem, ezzel valahogy a legendás lényekhez is közelebb kerülök és könnyebben okulok róluk. Mármint azzal, hogy a tanárnőre ennyit gondolok. Lényeg a lényeg, aggódom, mi lesz a végem. Megbukni csak nem fogok. Ugye nem? Mit csináljak, hogy ne rágjam magam ezen ennyit? Változtatni már úgyse tudok, nem igaz?
MrB

Kedves MrB!

Belmonte tanárnő és az ő tekintete olyan, amit ha valaki ki tud védeni, akkor ő egy hős, vagy nem nagyon érdeklik a lányok. De komolyan veszélyes, úgyhogy emiatt ne nagyon emészd magad, erről nem te tehetsz. Én az ő mágiája ellen úgy küzdöttem anno, hogy minden extra szorgalmit beküldtem, így volt olyan év, amikor elkerültem a vizsgázást. A házadnak is jó, hiszen nőnek a pontjai, neked is, mert büszkék lesznek rád, és ezen felül maradhat szabad időd az álmodozásra. Belmonte tanárnő sokunk első szerelme, nincs ezzel baj. 

Kívánom, hogy sikeres vizsgáid legyenek!

Nincsenek megjegyzések: