2017. augusztus 15., kedd

A jó doktor ismét segít

Kedves Doki!
Egy összetett problémával fordulok hozzád. Nemsokára lesz egy levitás buli, nekem meg nagyon pattanásos volt az arcom néhány héttel ezelőttig, azonban egy hatásos bűbájt véltem felfedezni. Ez volt a Bazigenny finitus, de pont az ellenkezőjét értem el! Most a nagyon soknál is több pattanásom van! Mit tegyek, hogy ne közösítsenek ki? Próbáltam rejtegetni az arcom, de ebben a nagy melegben már nagyon frán veszi ki magát a kendő, és a buli is mindjárt itt van. Kétségbe vagyok esve!
Holdarcú

Kedves Holdarcú!

A pattanások az élet természetes velejárói. Ha hiszed, ha nem, nekem még most is sok van, pedig már régen elhagytam a kamaszkort. Azt javaslom, hogy ne tagadd azt, aki vagy. Aki álcázza magát, sokkal kevésbé lesz megbízható. Komolyan, ezt több tanulmány is alátámasztja. Attól még, hogy van némi szépséghibád, nem fognak kiközösíteni. Az a lényeg, hogy boldog légy. Ha vidám és közvetlen vagy, az egy olyan kisugárzással jár, amely egyből vonzóvá varázsol majd. 
A pattanások megfelelő kezelését illetően pedig figyelmedbe ajánlom a gyengélkedőt vagy a faluban található Bérczes Rezidencia szolgáltatásait, bár utóbbiak meglehetősen borsos árakkal járnak. 

Érezd jól magad a bulin! 

Dr. Who


Szia Doki!
A szobatársam nagyon jó haver, jó srác meg minden, de a macskám, aki évek óta hű társam, egyszerűen nem bírja őt! Középkorú cicahölgyről van szó, szóval nem olyan fiatal már, és hullik a szőre, néha étvágytalan, ha sokat van jelen a haverom. Ugyanakkor a srácot sem akarom megbántani, már 2 éve szobatársak vagyunk, de a macskám egyre inkább megsínyli ezt a történetet. Mit tehetnék, hogy mindenkinek jó legyen?
Üdv és köszi!
Macskaherceg
Ui.: Nem vihetem haza, mert otthon apa kákalagokkal kereskedik!

Kedves Macskaherceg! 

Úgy vélem, hogy a barátod megérti majd, ha látja, hogy a cica mennyire rossz állapotba kerül a közelében. Fontos az őszinteség, és az, hogy ne vádlón, hanem barátságosan, valamint ne barokk körmondatokba csomagolva meséld el neki, hogy mit tapasztaltál, és hogy szerinted mi a lehetséges megoldás. Mi lenne, ha szobatársak helyett szobaszomszédok lennétek? Vagy ha megkérnétek a házvezetőt, hogy mágikus falat húzzon fel a szobátokban, így a macsek komfortérzetét sem zavarná a barátod jelenléte? Ha ezek nem válnak be, akkor fordulj hozzám ismét bátran, majd tovább gondolkozunk!  ;)

Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: