2017. május 15., hétfő

Dr. Who segít

Kedves Doctor Who!
Ott voltam a rellonosok évnyitó buliján, és elvileg a vérfürdő után simán ki kellett volna jönnie a ruhámból, hajamból a vörös színnek, de nekem azóta is benne van. A holmijaim egy dolog, de a hajam nagyon zavar. Sajnos nem megy el hajfestéknek, ahogy ez kinéz. Néha kalapot hordok, néha felhúzom a csuklyám, máskor süvegben virítok, de sok megszólást kapok érte. Úgy tűnik, kopik azért szerencsére, de nem merek ezzel senkihez fordulni. Tök ciki. Segíts rajtam!
Vérbajos

Kedves Vérbajos!
Elég ijesztő ez a név! Mindazonáltal nem mesélték még neked, hogy a rellonosok nagyon csalafinták tudnak lenni? Nem gondoltál még rá, hogy ha nem is hajfestékkel, de hajszínezővel elfedd a színt? A faluban sajnos nincs fodrász, de szerintem a szobatársaid tudnak segíteni rajtad. Azt viszont nem javaslom, hogy a rellonosoktól kérj segítséget, mert lehet, hogy megint megtréfálnának. 
Drukkolok a visszaállítás sikerességéért! 
Dr. Who 


Hello Doki!
Tetszik nekem egy lány, és az jutott a fülembe, hogy a barátnőivel beszélgettek srácokról, és azt mondta, hogy engem a Tinderen jobbra húzna. Mivel ezt nem értem, és mivel mugli származású a csaj, úgy sejtem, hogy ez valami mugli közmondás vagy szleng lehet. Te tudod, hogy mit jelent? Nagyon-nagyon szeretném tudni!
Köszi a segítséget előre is!
R

Kedves R! 
Igen, tudom, hogy mit jelent a Tinder, nem közmondás és nem is szleng, egy olyan alkalmazás, ahol ismerkedhetnek egymással az emberek. Ha "jobbra húzna", az azt jelenti, hogy kedvel, és szívesen megismerkedne veled. Szerintem egy mugli származású kis boszitól ennél jobb visszajelzés nem kell. Ismerkedj vele, és tedd meg az első lépést. 
Csak magabiztosan!
Dr. Who


Kedves Dr. Who!
Szeretnék jelentkezni a színjátszósokhoz, csak sajnos beszédhibás vagyok. Pedig tényleg nagyon jó lenne csatlakozni. Szeretek szerepelni. Viszont félek a ronda visszautasítástól. Nem tudod esetleg, mennyire gond ez náluk?
Színészpalánta

Kedves Színészpalánta! 
Attól még, hogy beszédhibás vagy, szerepet szerintem tudnak rád osztani, viszont ha bevállalod, akkor bele kell törődnöd abba is, hogy nem biztos, hogy főszerepet kapsz, sőt, elképzelhető, hogy viccesebb mellékszerepek és a nézőközönség szórakoztatása lesz a te részed. Legalábbis kezdetben. A színjátszósok nagyon sokat gyakorolnak, szinte sosem látom üresen a termet, egy jól összeszokott banda, akik örülnek az új tagoknak, és szeretnek segíteni egymásnak. A sok gyakorlással szerintem a te beszédhibád is javulhat, sőt, talán el is tűnhet. Ha valamit nagyon akarunk, egy kis hiányosság nem állhat utunkba. Neked se álljon hát!  Alig várom, hogy a színpadon láthassalak!
Mindent bele! 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: