2017. január 15., vasárnap

Levelek a postaládában

Helló Doki!
Képzeld, én az év utolsó napját Pestseholsén töltöttem az egyik szobatársamnál és egész éjjel varázslósakkoztunk! Pompásan éreztük magunkat. Csak azért írtam neked, hogy ezt elmesélhessem valakinek, mert a suliban senki nem érdeklődött róla, mit csináltam szilveszterkor. Köszi, hogy te meghallgattál, elolvastál.
Üdv és BUÉK,
Világos Gyalog

Kedves Világos Gyalog! 
Nagyon örülök neki, hogy ilyen jól telt az év vége! Remélem az új év első napján csak olyan dolgokat tettél, amiket szeretsz csinálni, mert tudod, amit az első nap csinálsz, azt csinálod egész évben. Én például rendet raktam egy őskáoszba, és most van szobám. Azóta persze minden nap pakolok, de viszont rend van, ami kész csoda nálam. Remélem jól telik az új év, szerintem a szobatársaddal érdemes több időt töltened, mert ha meghívott magához, akkor úgy néz ki, hogy a barátod szeretne lenni. 
Sok sikert a vizsgákhoz! 
Dr. Who


Kedves Doktor úr!
A múltkor tanácsot kértem tőled azzal kapcsolatban, hogyan kezdjek neki a korcsolyázni tanulásnak. Megfogadtam, amiket mondtál. Ugyan még mindig nagyon béna vagyok, legalább már jégre merészkedtem egy barátommal. De jó nagyokat esek folyton. Szerinted lehet, hogy soha nem fogok megtanulni rendesen korcsolyázni? Létezik olyan, hogy valaki ennyire tehetségtelen?
Korcsolyázni vágyó

Kedves Korcsolyázni vágyó! 
Szomorúan hallom, hogy sokat esel, de remélem, hogy nem ütöd meg nagyon magad. Ha nagyon szeretnél korcsolyázni, de nem megy, akkor javaslom, hogy kérd el az Eridon házvezetőtől a mágikusan megbűvölt korcsolyáját. Úgy hírlik, ő sem tud, de szeret korcsolyázni. Csak vigyázz! Ne dicsekedj, mert akkor a mágia, ami a korcsolyákban van, ellened fordul, és annak beláthatatlan következményei is lehetnek. 
Sikeres jégensuhanást kívánok! 
Dr. Who


Kedves Dr. Who!
Újévi fogadalmat ugye nem baj, ha elárulok? Na mindegy, remélem, nem. Szóval azt fogadtam meg újévkor, hogy kevesebb édességet eszek, de a csokibékának egyszerűen nem bírok ellenállni. Szerinted az úgy ér, ha mielőtt megenném a csokibékát, elengedem és kergetem kicsit, előre lemozogva a bevitt cukormennyiséget? Ugye ez így jó?
Béka királyfi

Kedves Béka királyfi!
Sajnálom, de ez nem célravezető. Az elgondolás ugyan nem rossz, de az igazság az, hogy ezzel nem lesz kevesebb a bevitt cukor, csak azt kockáztatod meg, hogy a csokibékád elszökik. Viszont, ha kevesebb más édességet eszel, és a csokibékákból is hetente csak három-négy darabot majszolsz el, akkor az még nem vészes, akkor nem kell feleslegesen megfuttatnod őket. Gyűjtöd a kártyákat? Nincs meg véletlenül kétszer Glenda Chittock vagy Perpetua Fancourt? Már csak ők hiányoznak. 
Üdvözlettel: 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: