2016. július 15., péntek

A falu csillagai ismét felragyogtak


Bogolyfalva Mágustanácsa idén harmadszorra rendezte meg nagy sikerű tehetségkutatóját. A főtéren felállított színpad körül ezúttal is tekintélyes tömeg gyűlt össze, hogy megcsodálhassa a produkciókat és napról napra szurkolhasson kedvenceinek a továbbjutásért. A versenyzőket kérdeztük arról, miért indultak a megmérettetésen, milyen műsorszámokkal készültek és, hogy mit is jelent számukra a Bogolyfalva Csillaga...


Ramholcz Kirill: Talán volt bennem egy kis löket - értsd ahogy akarod - amikor Áronnal (Mikola Keve Áron - a szerk.) ezt kitaláltuk. Vicces az egész, jó bulinak tűnt. Aztán hosszú, kemény felkészülésen mentünk át, hogy az első fordulón a maximumot nyújtsunk. A produkciónk egy tánc volt, pörgős, meg minden. Hát azért, mert... nem tudom, ez megy a legjobban mindkettőnknek? Nem azért csináltuk, mert érdekelt volna a nyeremény. Szimplán a hecc kedvéért. *vigyorog vállvonogatva* 


Artemisia Rubya: Az ötlet, hogy jelentkezzek, spontán jött. Megláttam a faluban a hirdetést és gondoltam, ismét megpróbálom, de immár egyedül. Énekes-táncos számokkal készültem, mert a sok hobbim közt a zene és a tánc fontos szerepet játszik. Ebben a rendezvényben legjobban a produkciók változatosságát szeretem. Nincs két egyforma és örülök, hogy ehhez én is hozzájárulhatok. Köszönöm, hogy részese lehettem.


Choi Min Jong: Amikor a faluba érkeztem, pont véget ért egy ilyen rendezvény. Amennyire lehetőségem volt, igyekeztem informálódni és így hamar megtudtam, hogy ez egyfajta tehetségkutató, ahol mindenféle produkcióval fel lehet lépni. Mindig is élveztem a színpadi szereplést, s bár már hosszú ideje nem éltem a lehetőséggel, idén úgy éreztem, eljött az idő, hogy ismét kipróbáljam magam. 
Úgy egy éve lehetett, hogy improvizálnom kellett egy táncos produkciót. Szerettem volna valami egyedit mutatni, olyat, amit előttem mások még nem (vagy csak kevesen?) csináltak. Ezért azt találtam ki, hogy táncolva fogok festeni. Igen, festeni... A festés ugyanis mindennél fontosabb számomra.
Igazság szerint én még messze nem vagyok elégedett az eredménnyel, azonban pont ez a jó ebben a rendezvényben, hogy a nézőktől és a zsűritől rengeteg biztatást, kritikát és motivációt kapok. A másik dolog, ami kifejezetten jó ebben a műsorban, hogy más tehetséges embereket is láthatok. Általuk is inspirációt nyerek. Ugyanakkor nem tekintek versenyként erre a programra. Azt gondolom, mindannyian győztesek vagyunk, már csak azért, hogy megmutathatjuk, mit tudunk, és vannak, akik ezt értékelik, élvezik.
Hálás vagyok a szervezőknek, amiért lehetőséget adtak, s ezúton is köszönöm nekik és mindenkinek az eddigi támogatást! A többi résztvevőnek pedig további sok sikert kívánok! Nagyon élveztem a produkcióikat.

A zsűrit idén is a Tanács tagjai alkották. Csontváry J. Oszkár polgármester, Adam Kensington, Czettner L. Zoé, Tompos Csege és Vadász Csenger Richárd minden fordulóban pontozta a versenyzőket. Döntésük nyomán a következő eredmény született:

1. Choi Min Jong
2. Artemisia Rubya
3. Ramholcz Kirill és Mikola Keve Áron

Gratulálunk minden fellépőnek és köszönjük, hogy ilyen kellemes estéket szereztek nekünk! Jövőre ismét várjuk a vállalkozó szelleműek jelentkezését!

Nincsenek megjegyzések: