2016. március 15., kedd

Iker, vizsgák, megfigyelnek?

 Interjú Grace Erin Greennel 

A mai alkalomra egy igazán gyönyörű nőt választottam beszélgetőpartneremnek, aki a kastélyon belül is igen nagy népszerűségnek örvend, és aki nem kerülhette el az én figyelmemet sem. Az interjú során egy határozott nőt ismerhettem meg, akinek még a humora is jó. Íme Grace Erin Green


1. Már előre is köszönöm, hogy vállaltad az interjút, és azt is, hogy őszintén válaszolsz nekem. 
Ki mondta, hogy őszinte leszek? *felvont szemöldökkel bámul rá pár pillanatig. De aztán csak felnevetve legyint.* Nehogy komolyan vedd, csak ugratlak. Én köszönöm a lehetőséget, hogy beszélgethetek veled. Talán csak nem bánom meg...

2. Rengeteg pletyka terjed rólad a kastély falai között. Tudom, hogy van alaptalan, és van, ami nem teljesen az. Kezdjük az elején! Hogyan értékelnéd ezt az évet? 
Mármint magát a tanévet, vagy az én évemet? Mert szerintem a tanévvel semmi gond nincsen, egyszerűen csak nekem jöttek össze a dolgok elég kellemetlenül. Amiről persze nem az iskola tehet, hanem én, meg a hülye fejem. De amúgy összességében nem volt olyan vészes. Mármint... Lehetett volna sokkal rosszabb is, vagy nem? De. Szerintem de. Tényleg ne haragudj, ha kicsit zavaros a gondolatmenetem, mostanság nem sok emberrel beszélgetek.

3. Mennyire érzed bántónak, hogy ilyen sokszor előkerül a neved? 
Tudod, a Bagolykőben az a jó, hogy ahogy terjed a pletyka, úgy alakul is folyamatosan, szóval az esetek nagy többségében nem is jut vissza hozzám. Bár vannak eléggé viccesek is, mármint... Én mint bérgyilkos? Attól még, hogy terelő vagyok, nem leszek pszichopata. De néha van, hogy rosszabb napjaimon érkeznek el hozzám a "hírek"... Olyankor van, hogy kissé bánt a dolog. Mit van mit tenni? Nem vagyok egy túlérzékeny darab, szóval, ha valaki légből kapott dolgokat szeretne terjeszteni rólam, csak tessék. Aztán legyen mersze kijönni a következő meccsre! *Szórakozottan kacsint egyet, de elég egyértelmű, hogy viccel... Vagy mégsem?*

4. Gyermekeid vannak, iskolába jársz, egyedülálló anyaként igyekszel helyt állni. Ez nem semmi. Honnan meríted az energiát? 
Abból, hogy szeretem, amit csinálok, és persze van segítségem is. Végre sikerült megbékélnem a családommal, anyukám pedig itt van egy ideje, és többnyire ő vigyáz a gyerekekre. Nélküle szerintem egy csődtömeg lennék. Nagyon hálás vagyok neki.

5. Milyen érzés mindezt anyaként csinálni? 
*Egy pár pillanatig habozik, mielőtt válaszolna a kérdésre.* Azt hiszem, hogy jó... Jöhetnek problémák, jönnek... De megoldom! Elvégre itt vagyok, újabban nem nézek ki úgy, mint egy frissen keltett inferus, és nem akartam rémdenevér-rontást sem küldeni senkire. Szóval az ember kicsit átértékeli a dolgait, ha szülő lesz, de attól még nem omlik össze körülöttem az iskola. Sőt, azóta igyekszem jobban teljesíteni, szinte kötelességemnek érzem. A gyerekeim motiválnak, hogy minél többet megadhassak nekik, ha elvégeztem a sulit.

6. Nézzünk egy aktuális pletykát! Azt beszélik, hogy Ren Donovan, mint egy árnyék követ téged, és szemmel tart. Tényleg igaz, hogy aurori kíséretet rendeltek el melléd? 
Azt beszélik? Nem lógunk annyit együtt a vészmadárral, de hát már az elején is volt egy creepy beütése, nem lepődnék meg azon sem, ha volna valami valóságalapja a dolognak. Kirendelésről tudtom szerint nincs szó, elég jóban vagyunk. Bírom a hülye fejét. És amúgy is jövök neki eggyel, mert ugye megmentett a mágiatöri trolltól. *Az ajkába harapva elpirul kicsit.* Ha esetleg olvasod Ren, köszönöm még egyszer. Te vagy a legjobb!

7. Mit gondolsz, miért merül fel ilyen gyakran a neved? 
Ez egy olyan kérdés, amire sokszor én is szívesen megtudnám a választ. Sajnos nem tudom a pontos okát, de gondolom köze van hozzá, hogy az életem néha már-már szappanopera jellegű fordulatokat ölt. Már én is csak a fejemet fogva nevetek. Kész röhej, amit leművelek.


8. Ha visszamehetnél a múltba, bármilyen régre, mi az, amit megváltoztatnál? 
A saját életemben? Semmi. Igazából minden egyes döntésem ide vezetett, és én boldog vagyok azzal, ami most van. Nem szívesen változtatnék meg semmit. Talán tartanám az öcsémmel a kapcsolatot, miután leléptem otthonról. Néha kicsit bánt, hogy nem voltam mellette, mikor elkezdte az egész komolyabban zenélős projektjét. 
Vagy történelmileg? Hát, az egy nagyon jó kérdés...

9.Nem, nem, jó nekem a te történelmed. Mi az, amit a jövőben szeretnél elérni?
Szeretném sikeresen befejezni a sulit, azaz letenni a gyógyítói képesítést, aztán szerezni egy jó állást, úgy, hogy közben nem én leszek a világ legrosszabb anyja. Azt hiszem, hogy ezekkel már bőven megelégednék. Mármint komolyan. Kicsit gázos, de én sosem voltam anyás, nem tudom, hogy milyen egy jó szülő. *A vállát vonogatja tanácstalanul pár percig.* De azért minden tőlem telhetőt megteszek.

10. Mi az, amit a jövőben biztos, hogy másképpen csinálsz majd? 
Nem találkozgatok pasikkal. Nem mintha most azt tenném, de egyelőre tényleg nincs szükségem plusz zűrre. Pedig hát akadna *kínosan felnevet kicsit* tudod, hogy megy ez. Mikor az ember keres, nincs, mikor a háta közepére sem kívánja, megdobálják vele. 

11. Ha bármilyen szuperképességed lenne, mi lenne az? 
Hmmm... Nem tudom. Szerintem talán az empátiát választanám.

12. Miért éppen ezt választottad?
Mert néha napján nagyon jól jönne, de nem jövök rá, hogy kell... Mármint, komolyan, egyáltalán semmi együttérzés nincs bennem alapból. Pedig én próbálkozom. Csak akkor sikerül, ha a személy közel áll hozzám, vagy nagyon nagyon megerőltetem magam. Én ilyen mentálisan nem a legegészségesebb nő vagyok. De ha tanít valaki empátiát a környéken, jelentkezzen bagolyban nálam! Kérem!

13. Ha mondjuk valaki be akarna vágódni nálad, egy fiú, mit kellene tennie, hogy egyáltalán észrevedd vagy, hogy számításba kerüljön? 
Általában nem a jó embereket veszem észre. Ez benne a baj... És leginkább nekem kell azzal foglalkoznom, hogy észrevegyenek, ami most elég gázul hangzik. Amúgy szerintem egy pasi, ha be akar vágódni egy lánynál, mutassa ki, hogy törődik vele. Nem úgy értem, hogy hizlalja csokival háromszáz tonnás tehénné  - az is egy módszer -, hanem mondjuk főzzön neki kávét. Nyissa ki az ajtót. Vigye ki a szemetet. Annyival jobban tudom az ilyesmit értékelni, mint mondjuk egy növényt, amit úgyis kinyírok. Csóri növény. Ne légy gyilkos, főzz kávét! 

14. Hogy sikerült a mostani vizsgaidőszak? 
Szerintem egész jól. Legalábbis eddig három vizsgám került kijavításra, abból kettő K és egy darab Várakozáson Felüli. Sosem értettem a művészetekhez annyira... mármint, tényleg nem. Legalábbis, ha a logikára is szükség van hozzá. Szerintem előző életemben én szőke voltam. Na, metaforikusan, semmi bajom nincsen a szőkékkel... vannak nagyon okos szőke ismerőseim! *egy pillanatra a kezébe temeti az arcát* 

15. Volt olyan vizsgalap, amit majdnem otthagytál, amikor megláttad?
Oh igen, a jó öreg "távozz tőlem sátán" dobás. Idén kimaradt a pixisből, ami elég gyanús is, biztos, hogy valamelyik vizsgám katasztrofális lett. Te szent ég, ebbe még nem is gondoltam bele eddig! Jó ég, biztosan elszúrtam valamit. Bár az álomfejtés vizsgától, őszintén, kicsit megijedtem. De végül valamit írtam. Biztos ő lesz a hunyó... *a hajába markol kicsit, miközben kattog az agya*

16. Nagyon szépen köszönöm a válaszokat, egy Istennő vagy.
Jaj én köszönöm, hogy itt lehettem! Most megyek és átnézem a jegyzeteimet, hogy rájöjjek, hol szúrtam el... *Bocsánatkérően elmosolyodik, majd egy búcsúzás után összekapkodja a cókmókját és már száguld is haza. Azok a vizsgák...*


Nincsenek megjegyzések: