2015. április 15., szerda

Véget ért az idény! - 2. rész

Az előző cikkben olvashattátok a Rellon és a Navine csapatkapitányainak válaszait, illetve megtudhattátok, ki lett az idény hajtója és terelője. Most bepótoljuk a másik két csapat kapitányainak a válaszát, és lerántjuk a leplet az idény őrzőjéről és fogójáról, továbbá a gólkirályról!



Lássuk is Dasha válaszait:

Hogyan értékelnéd csapatod teljesítményét: mindenki hozta az elvárt formáját, esetleg voltak gyengébben vagy jobban teljesítő játékosaid?
Én teljes mértékben elégedett vagyok a Levita csapattal, szerintem mindent megtettünk a mérkőzéseken és kiküzdöttük magunkat a győzelmekért. Természetesen nagyon élveztünk minden játékot és már várjuk a következő idényt. Voltak kis bakik, de úgy gondolom ezek beleférnek, összességében azonban várakozáson felül teljesített a csapat. Mindenképpen pozitív érzelmekkel léphetünk tovább. Az idények végén kiosztunk két díjat a csapattagok között, ezeket a különösen szépen teljesítő játékosok kapják.

Megvalósításra kerültek-e az idényre elképzelt terveid?
Igen. Minden idény elején összeállítunk egy listát az elmúlt idény hibáival és az új elképzelésekkel. Nagyon örülök, hogy a régi hibáinkat sikerült magunk mögött hagynunk és nem elkövetni újra azokat. Az új tervek részben megvalósultak, a kimaradtak a véletlenek és a meccs kiszámíthatatlanságából adódóan maradtak el, de ami késik, nem múlik.

Milyen elképzeléseid vannak a következő idényre?
Ez idény hibáit el kell kerülnünk a következőkben, nincs mese! Szeretném, ha más ház csapattagjait jobban is megismerhetnénk, és nem csak mint ellenfél gondolnánk egymásra, ezért minden ezt segítő témát támogatok. Kimondom, bár nem hiszem, hogy meglepne bárkit is: a következő idényben a kupára hajtunk, ám nem felejtkezünk el közben a korrekt és élvezhető meccsek fontosságáról. Végül pedig szeretnénk még több fantáziát és változatosságot tenni a mozdulatainkba, ötleteinkbe.



És végül, de nem utolsó sorban az Eridon csapatának feje, Ádám is hasonlóképp választ adott a kérdésekre:

Hogyan értékelnéd csapatod teljesítményét: mindenki hozta az elvárt formáját, esetleg voltak gyengébben vagy jobban teljesítő játékosaid?
Én nem úgy mérem őket, hogy gyengébbek-e vagy sem. A lényeg, hogy lelkesek legyenek, élvezzék a játékot és elégedetten jöjjenek le a pályáról. A játékosok teljesítményét nem lehet győzelemben vagy vereségben mérni, ahhoz túl sok pontot ér a cikesz.

Megvalósításra kerültek-e az idényre elképzelt terveid?
Nagyjából igen. Sikerült majdnem minden, amit akartam/akartunk.

Milyen elképzeléseid vannak a következő idényre?
Több csel, jobb összefogás, jobb kommunikáció az egyes posztokon játszó játékosok között. Remélem ezek sikerülni fognak a következő évben. 


Mint láthatjuk, minden csapatkapitánynak megvannak a tervei a következő évre, van aki felhagy a kviddiccsel, vannak teljesen elégedettek is, ám van, aki még megpróbálja csiszolni a csapata képességeit. De ne feledkezzünk meg az idény gólkirályáról, aki nem más mint Várffy-Zoller Róbert. Neki is feltettünk kérdéseket, amelyre nagy kegyesen választ is adott nekünk.


Milyen érzés gólkirálynak lenni?
Hivatalos értesítést még nem kaptam arról, hogy gólkirály lettem, de a számításaim szerint valóban én szereztem a legtöbb gólt az idényben. Felemelő érzés, a kemény munkám kifizetődött.

Hitted hogy idén elnyered ezt a címet? 
Tőlem ez furcsán hangozhat, de nem a gólkirályi cím elérése volt az elsődleges célom, hanem az, hogy a csapatomat segítsem a góljaimmal. A bajnoki cím bizonyítja, hogy egész jól sikerült. Az egyéni elismerés csak hab a tortán.


A csapatkapitányok válaszai után jöjjenek az idény legjobbjainak további tagjai. Az idény őrzője nem más lett, mint Nemes L. Izabella!


Szerinted miért te lettél az idény őrzője?
Igazából fogalmam sincs, nem gondoltam volna, hogy megkapom.

Meg vagy elégedve az idényben nyújtott teljesítményeddel?
Mindig is kritikus voltam magammal, szóval nem, nem vagyok megelégedve a teljesítményemmel. Őszintén szólva szerintem lehettem volna jobb is, de így most hirtelen nem tudnám megmondani, hogy miben.

Te magad kinek adnád ezt a címet, amit most megkaptál?
Mindenki megérdemli, aki akár csak egyszer is, de őrző volt.


Már csak egyetlen egy poszt maradt betöltetlenül, ám eddig. Az idény fogója nem más lett, mint a Ashley Valerie Stanwood!


Szerinted miért te lettél az idény fogója?
Ez egy fogós kérdés, mégsem tudom a választ... Szerintem jobban járunk, ha azokat kérdezzük, akik rám szavaztak.

Meg vagy elégedve az idényben nyújtott teljesítményeddel?
Koránt sem, hiszen nem mi nyertünk, és ez nagy részben rajtam múlott. Indie elhappolta előlem a cikeszt. Legközelebb nem fogja!

Te magad kinek adnád ezt a címet, amit most megkaptál?
A logika azt diktálná, hogy annak, aki a legtöbb cikeszt a leggyorsabban elkapta az idényben... de tudom, tudom, nem vagyunk mi robotok.


Nem maradt más hátra, minthogy megköszönjem nektek bájos segítőm, Cat nevében is, hogy elolvastátok a sorainkat. Nagyon reméljük, hogy ezek az interjúk is tetszettek nektek. Jó olvasást kívánunk a további számokhoz és cikkekhez is.

 

Nincsenek megjegyzések: