2015. április 15., szerda

Áprilisi diákbörze

Álmosvölgyiné LustA Sztrid
- Álmosvölgyi Asztrid Szira a reflektorfényben -

Miért ebbe az iskolába jelentkeztél?
Ide vettek fel négy éve, gondolom mivel Magyarországon ez az egy varázslóiskola van. *vállat von*

Az MT szakot is itt szeretnéd folytatni? Van már elképzelésed ezzel kapcsolatban?
Még kialakul, de elég valószínű, hogy itt fogok megöregedni. Valami művészeti pályára mennék legszívesebben, vagy olyanra, ahol nem kell sok dolgot megjegyeznem. Soha nem lennék például bájitalkészítő... Az a sok hozzávaló, meg kevergetés, aucs.

Gondolom az évek során lett kedvenc helyed az Eridonban is és házon kívül is. Megosztod velünk?
Nem mondom meg, mert Kilián megtalálna...
Szeretem a Mátra máguscsárdát, az Eridonon belül meg mindent. Ott mindig van élet, szeretem.


Nem szeretnéd, ha megtalálna? Miért nem?
Nem vagyunk túl jó testvérek, igazából nem is vagyunk testvérek... Kevés teret hagy nekem, mintha mindig azon lenne, hogy megkeserítse az életem és ez elég rossz. Tudod, mint mikor van egy ellenséged, akit, ha meglátsz, azt kívánod, hogy bárcsak elnyelne a föld.

Látsz rá lehetőséget, hogy kibéküljetek?
Úgy tűnik megtettük ennek az irányába az első lépéseket, de nem egy nap alatt alakult, nem is egy nap alatt fogjuk megoldani. Meglátjuk mit hoz az idő.

Ezzel kapcsolatban nem is kérdezgetlek tovább, de lenne itt még valami, ami valószínűleg érdekli az olvasókat. Van már kiszemelted az iskolában?
Ez miért érdekli az olvasókat? *felnevet* Nos van, több is. Például Podi Ádi tartozik nekem egy csókkal. Viccelek, természetes, hogy vannak kiszemeltek, akik bejönnek, de semmi komoly.


Ádám csóktartozásának behajtásán kívül milyen hobbijaid vannak? 
Ha nyugis dologra vágyok, akkor előveszek egy verses kötetet vagy festek, művészkedek. Amikor viszont aktívabb vagyok, boxolni, színészkedni járok el. Ezeket szeretem, mikor milyen a hangulatom.

Nem szeretnél belépni a színjátszókörbe?
Már jelentkeztem is a napokban.

Akkor erre ráhibáztam! És egyébként a boxon kívül van olyan sport, amit rendszeresen űzöl?
A tánc, de azt nem olyan órára bejárós módon, tudod. Egyébként mindig is érdekeltek az extrém sportok, szeretném kipróbálni a bázisugrást, meg a varázsöttusát.


Extrémsport? Egyszer elviszlek hegyet mászni. Köszönöm a válaszokat. További szép napot!
*integet Maszatka mancsával* Szép napot!

Nincsenek megjegyzések: