2014. augusztus 15., péntek

Lelki szemetes


Kedves(?) Dr. Who!
Na, az van, hogy azt hiszem, hogy tetszik nekem valaki. Többször is voltunk már együtt itt-ott (nem írom le, hogy hol, mert akkor rájön), jól éreztük magunkat, még a vidámparkban is (jól van egyet leírtam, de ez nem mérvadó, mindenki volt a vidámparkban, nem?). Szóval eddig kétszer kerültünk _olyan_ helyzetbe, és mind a kétszer elfutott, pedig… már volt egy csókféle is, de akkor is elrohant, és otthagyott, mint eb a Szaharát, vagy, hogy mondják a muglik. Én most már úgy érzem, hogy jó lenne a komolyabb dolog is, talán, szóval, hogy ki legyen mondva, meg minden ilyen baromság, amitől alapvetően irtózok, de egyszerűen… nagyon hiányzik, ha nincs velem, és olyan jól érzem magam vele mindig. Meg mé’ fut el? Haragszik? Nem akarja? Mit kéne tennem, hogy jó legyen nekünk? Már nem merem elhívni sehova, félek, hogy nem jönne el, így is kerül engem, ha meglát, elpirul és elhúzza a csíkot. Mondjuk, én sem mennék oda csak úgy, annál nagyobb az önérzetem.

Kérlek, adj valami tanácsot!
Ség

Kedves Ség! (ó, cseles, cseles...)

Össze kell szedned a bátorságodat, és el kell felejtened azt a sületlenséget, hogy sérül az önérzeted attól, ha csak úgy odasétálsz ahhoz, aki tetszik Neked, ahelyett, hogy arra várnál, mikor lép Ő. Tisztázzátok a dolgaitokat, ha Téged ennyire zavar, hogy nem tudod, hányadán álltok! Mondd el neki, hogy Te szívesen kipróbálnád, milyen páros vagytok, és ha úgy látod, kedvére való az ötlet, hívd el valahová, mostmár azonban egyértelműen nem-baráti jelleggel! Tedd nyilvánvalóvá, hogy ez bizony egy randi lesz! Ha netalántán nemet mondana (amit kétlek, az alapján, hogy elpirul, amikor meglát), akkor sincs okod a csüggedésre. Őrizzétek meg a jó viszonyt, és a későbbiekben még akármi lehet! Addig pedig élvezzétek egymás társaságát, ahogy éppen jól esik. Ne gondold túl a dolgokat!

Doctor Who

____________________________________________________________________

Na, csá, doktor kivagyte!

Van egy csaj, aki ugyan nem rossz, meg minden, de nem érdekel úgy. Mégis úgy tűnik, hogy együtt kell vele lennem, mert ezt találták ki a szülők. Én ugyan nem vagyok finnyás, de akárki azért nem jöhet szóba, főleg úgy, hogy a szőke csaj valahogy még nem keltette fel az érdeklődésem. Van valami lehetőség azon kívül, hogy kiiktatom a csajt, hogy megszűnjön ez az állapot?
Vannak ügyvédeid, akik ezt elintézik nekem? A pénz nem számít, de titokban kéne…

Z

Kedves Z!

Részemről a kiiktatást az utolsó lehetőségnek javasolnám, az ügyvédek bevonását pedig az utolsó utáninak. Szerintem legjobb lenne először a szüleiddel beszélni. Nem vádlón, mindenfélét a fejükhöz vágva, hogy mégis hogyan képzelték ezt az egészet, hanem őszintén eléjük tárva az érzéseidet, hogy mennyire kétségbe ejtettek ezzel a kényszerű helyzettel. Ha mégis hajthatatlanok maradnak, járj kicsit a kedvükben, hátha megenyhülnek, ha látják, hogy legalább próbálkozol. Közben pedig ki tudja? Lehet, mégis meglátsz valamit abban a lányban, ha már egyszer nem olyan rossz meg minden...

Doctor Who

Nincsenek megjegyzések: