2013. október 15., kedd

Az új tanárok titkai

Kedves olvasók! Sokáig kutakodtam, mire találtam az új tanáraitokról titkos képeket, de én mindent megtettem. Remélem tetszeni fog Wink


Lantos Gábor Bálint az első alanyunk. Egészen jól lehet látni a képen, ahogyan értetlenül tekint ki a takaró alól. Talán egy mumust látott? Á-á. Szerintem elhagyta a barátnője, ezt pedig onnan gondolom, hogy a bácsi mellett egy mackó fekszik, lehetséges, hogy a kedvese azt hagyta maga után.  Vagy talán még mindig fél a tanár a sötétben és azért van mellette egy plüss? Jó, szerintem is nagyon rossz egyedül, lámpa nélkül nyugovóra térni, de a férfi hamarosan 60 éves lesz. Hogy is van ez? 


Így van, jól látjátok, Szikszai Attila kentaur volt, én nem hazudnék nektek.  Ez az egyik legféltettebb titka. És mostanra hova tűntek a patái? Az én elméletem szerint, ő egy különleges eset, egy ritka fajba tartozik. Akárhányszor csapadék hullik a földre – bármilyen formában – akkor lófarkat növeszt és az egész teste olyan lesz, akár egy pacié. Az íjával pedig állatokra vadászik, amelyeket elfogyaszthat. Remélem a bácsi nem fog haragudni, hogy ezt elárultam nektek, kedves olvasók:(


Az alkohol nagyon rossz dolog, azt hiszem, az embernek piros lesz a feje tőle. Megpusztulnak tőle az agysejtek és egy csomó káros dolgot okoz. Nos, úgy tűnik, Hornyák Gábor tanár úr ezzel nem foglalkozik. Az hallottam, hogy óra előtt mindig kínálgatja a diákokat pezsgővel, vagy erősebb szeszes itallal. Ha pedig nem tesznek eleget a kérésnek, akkor a bácsi azzal fenyegeti meg őket, hogy a vizsgájuk sikertelen lesz. Minap még jómagamat is elkísért a kocsmába. Nem nagyon emlékszem, mert késő este volt és iszonyú fáradt voltam, de lehet, hogy leitatott! Nem tudom.:(


Mindenkinek vannak furcsa szokásai, de azért ez még nekem is furcsa! Valaki a körmét rágja, valaki a kezét szokta ropogtatni, viszont Lasch Hunor Zalán bácsi a bimbikéjét szereti simogatni, mint az jól látható a képen.  Ezt a furcsaságát pedig egyáltalán nem szégyelli! Egyszer láttam, ahogyan ezt csinálta a folyosón… pfúúúúúj. Mellesleg kicsit nagy a pocija, nem igaz? 


Asher Noah Wayde professzor pedig gyakran összekeveri az évszakokat. Ez egy betegség, amely igazán ritka. Úgy tudom,hogy félvámpíroknál, félvérfarkasoknál, félkoboldoknál fordul elő. Tehát minden olyan élőlénynél, amely csak félig alakult át. Talán Asher bácsi is egy közülük? Nem hinném, hisz az nagyon durva lenne!

Nincsenek megjegyzések: