2020. február 15., szombat

Milyen volt a tanév? - Körkérdés

Megkérdeztünk pár diákot, mennyire tartják sikeresnek az elmúlt tanévet, min javítanának (ha van ilyen), és milyennek látják a vizsgaidőszakot. Itt vannak a válaszaik:

Helvey Belián Balázs
Nos, erről nem tudok neked nyilatkozni, hiszen hiába vagyok elsőéves mestertanonc, én nem jártam ide alapképzésre és máshova sem. Csak az utolsó időszakban jöttem és intéztem a vizsgákat, hogy el tudjam kezdeni. De ha ezt nézhetem, akkor abszolút, hiszen sikerült, bár nem mondom, hogy ez releváns. Nekem kicsit speciálisabb volt a VAV és kevesebb vérrel járt, de így is megizzasztott, szó se róla, hogy akik teljesen viszik, le a kalappal előttük.
Vagy ha rosszul értelmezem, és az idei évem érdekel - mert tény és való, néha kicsit lassú az agyam, ne haragudj - akkor viszont abszolút az. Nem hazudok, rendesen sok mindent kell még tanulnom, de úgy érzem... lesz sikere. Ha más nem, az, hogy rájövök, ez nem nekem való. *nevet* De nos, maradjunk annál, hogy sikeres. Furcsa, de sikeres. A tananyag mellett fárasztó volt kicsit szokni a légkört.
Mindenképp törvénybe iktatnám, hogy 10 előtt semmi se kezdődjön. De viccen kívül, nincs olyan, amin javítanék. Van valami apróság, de csak megjegyzés. Nem hiszem, hogy sok hasonló eset lenne hozzám, de talán kidolgoznék egy kicsi tervet arra, ha olyan akarna elméleti képzést tanulni, akinek nincs, vagy gyenge a mágiája és mégis szeretne ebben képzést. Akár duális tematikában, kettőt egyszerre, mert ami neki lyukasóra, azt kitölteni mással és ha egymásra épülnek, akkor sem duplázódik semmi. De tény és való, így is felkészültebbek, mint hittem. Szuper, csak megint okoskodok. Mindegy, mindegy, csak egy észrevétel.
A vizsgák? Huh, nem tudom. Körbeérdeklődtem, mind gyakorlat, mind pedig elméleti dolgokban, és is-is a véleményem. Biztosan sok lesz, amire még párszor be kell vágnom a könyvet, de úgy vagyok vele, lesz ami lesz. Ami olyan, annak az esélytelenek nyugalmával esek neki, ami nem, az meg... sikerül. Vizsgáknak látom, ronda, csúnya időpontoknak, ami előtt nagyon hosszú, átmagolt éjszakák állnak.
De sose hagyjon el bennünket a remény!

Lóránt Bence
Szerintem minden rendben ment. A banya sem pletykált annyit és voltam Masáéknál szilveszterkor. Tök jó házuk van és a szülei... ja nem erre értetted a kérdést? Bocs. Szuper volt, Várffy prof nagyon sok okosat mutatott meg nekem, tőle tanultam a legtöbbet és szerintem ő a legjobb tanár. Ne haragudjanak másik professzorok, de tényleg!
Igen, szeretnék javítani. Ezek a mugli dolgok mindig elromlanak és állandóan a Morcoskához - Kins&Kens - kell hordanom őket. Jaaa, hogy tantárgy? Á, nincs, mivel van egy levitás barátnőm, ne hidd, hogy nem tanulunk együtt, mert de. Ráadásul a tesója az iskolaelső, ez a minimum, hogy jól tanulok, nem? De.
Félelmetesek a vizsgák, de azért egy pár perc múlva mindig eszembe jutnak a fontos dolgok. Például egy banános csokoládé, aminek a receptjét Moon tanárnőnek kellett leírni a múltkor. Szerintem sikeres leszek, de már előre tartok az utolsó évtől. A VAV-ról már sok rémtörténet él, és szeretném majd azt is elvégezni. Én is kérdezhetek? Ó, kár! Ange, gyere majd edzésre, ne felejtsd el!

Lorin Annie Brightmore
Az elmúlt év nagyon mozgalmas volt, rengeteg minden történt, sok új élményben vehettem részt, és nagyon izgalmasnak mondanám. Egy olyan tanév volt, amit szívesen újra és újra végigcsinálnék. Azt hiszem, ha bármin javíthatnék, az a türelmem lenne, mert kicsit türelmetlenné váltam az utóbbi időben. A vizsgákkal kapcsolatban pedig nagyon vegyesen érzek, hiszen izgulok, vajon milyenek lesznek, ugyanakkor nagyon aggódom is, hiszen idén záróvizsgázom, és azt mondták a varázstani alapismeretek vizsga nagyon ijesztő. De szerintem Holló Albert bácsi nagyon aranyos, és nem fog annyira bántani minket.

Theon Delacroix
Jelenleg bukásra állok három tantárgyból is, az jónak számít? Igazából nem lep meg, nagyon be sem járok már órákra, inkább a suli mellé megyek cigizni a haverokkal. Szóval jah, ha úgy nézzük, akkor baromira szar volt ez az év. Na, de majd a következő! Akkor tuti megagyalom a Bűbájtan tanár fiát. Idióta kis görény.
Javítani? Ugyan kérem, min? Mindenki tudja, hogy tökéletes vagyok így is. Remélem, hogy ez a kérdés csak valami rossz vicc volt.
Olyannak tartom, mint minden mást; unalmasnak. Oh, komolyan, kicsit lehetne érdekesebb is! Tavaly is megoldottam az ügyet, vizsgák helyett inkább hódítottam, most is ezt fogom tenni. Megfektetek egy-két tanerőt, aztán már nem is kell attól rettegnem, hogy nem megyek át.

Juhász Laura
Elég eseménydús egy tanév volt ez, így az mindenképpen már egyfajta siker, hogy mehetek vizsgázni. Sajnos nehezen koncentrálok, mind órákon, mind az iskolán kívüli tevékenységeimen, a szorgalmam is jócskán alább hagyott úgyhogy ezeken mindenféleképpen változtatni, javítani szeretnék a következő tanévben. Már ha nem bukom meg a vizsgákon. Borzasztó nehéznek látom őket, talán most először érzem így. Eléggé félek tőlük, de igyekszem odafigyelni és a legjobbat kihozni magamból. Egy kis drukkolás azért jól jönne...

Ian Fraser Kilmister
Tanév közepén jöttem az iskolába, így elsődlegesen a beilleszkedés, és a tanulás ritmusának a felvétele a cél. Ha ez sikerül, akkor sikeresnek mondhatom majd.
Ez az első tanévem itt, szóval nincs mihez hasonlítani.
Izgatott vagyok, mert ez lesz az első vizsgaidőszakom, nem tudom, hogyan készüljek fel rá. Nem lesz gond vele.


Nincsenek megjegyzések: