2019. május 15., szerda

A fess parancsnok

Figyelmemet magára vonta egyik tanárunk, aki már sok éve szíve-lelke iskolánknak. Szerintetek kiről van szó? Az év tanára lett a tavalyi tavaszi-nyári tanévben, illetve hét éve még iskolaelső is volt. Nem más ő, mint Várffy-Zoller Róbert.


Először is, nagyon köszönöm, hogy elfogadta a felkérésemet.
Régóta nem adtam már interjút az Edictumnak, de úgy gondolom, hogy ez már nem az a szennylap, amelyről úgy döntöttem annak idején, hogy bojkottálom. Úgyhogy kap tőlem egy esélyt az azóta már teljesen kicserélődött szerkesztőgárda. Remélem, hogy éltek vele. *kacsint* 

Mesélne, kérem, a gyermekkoráról?
Gyerekként is arra készültem, hogy az legyek, aki vagyok, a nagyszerű Várffy-Zoller Róbert, "VZR the Great", ahogyan mostanság előszeretettel hivatkoznak rám a nemzetközi sajtóban. Nagyon korán megmutatkoztak a mágikus képességeim, mondhatni, hogy szinte előbb varázsoltam, mint jártam.*nevet* Magántanárok segítségével már hét éves koromtól fejlesztettem a varázstudásomat.

A tanulmányai  1-2. évét a Szászországi Varázslóiskolában, a 3-8. évét pedig a Bagolykőben végezte tudomásom szerint. Milyen volt diákként az élete?
Szerettem a szászországi suliba járni, de ott kellett hagynom. És hogy miért? Anno jelent meg erről egy sztori az Edictumban, de ebből legfeljebb csak annyi igaz, hogy a tanáraimmal adódtak problémák. Néhányan egyszerűen nem bírták elviselni, hogy már tizenévesen jobb vagyok náluk minden téren. A Bagolykő Mágustanodát kezdetben utáltam, de ahogyan sorra jöttek a sikerek, nyertem halomra a díjakat, úgy barátkoztam meg a hellyel. Mindent elmond, hogy külön vitrinem van a Trófeateremben.


Az Északkelet-dél-afrikai Mágusképző Akadémián, levelező tagozatos tanári képzést kapott. Miért éppen a tanári pályát választotta? Van különösebb oka?
Az Északkelet-dél-afrikai Mágusképző Akadémia közismert nívós, magas színvonalú levelező képzéseiről. A tanári képzés követelményeinek teljesítése számomra nem jelentett nehézséget, hobbiból végeztem el, miközben jártam a világot, és kalandok sorát éltem át. Az élményeimről írt könyvem bestseller lett, és úgy döntöttem, hogy hírnevem által a Bagolykő Mágustanodát is elindítom a világhír felé. Nyomjuk le a csóri Roxfortot!

Lenne pár szava az utókornak, esetleg a jövendőbeli tanárpalántáknak?
Minden szavam kincs az utókornak, konkrétan a tanárpalántáknak kívánom, hogy legyenek azon kevesek között, akikből kő jó tanár lesz. Felkészültség, elhivatottság, gyakorlatorientáltság — ez a három tulajdonság a jó tanár ismérve. Ha valaki eljön egy órámra, rögtön megérti, hogy miről beszélek. Szívesen segítek a szárnyakait bontogató pedagógusgenerációk tagjainak, bátran keressenek meg, az ajtóm nyitva áll.


A végére megszeretném kérdezni, hogy áll a szerelem terén professzor? Természetesen megértem, ha erre nem áll szándékában válaszolni, hiszen magánügy...
A vélt nőügyeim rendszeresen témát szolgáltatnak a bulvárlapoknak. Azt hiszem, csalódást kell nekik okoznom, mert úgy érzem, készen állok egy komoly kapcsolatra. Egyelőre maradjunk ennyiben.


A professzornak ezúton szeretnék még sok áttanított, és sikerekben gazdag éveket kívánok a továbbiakban!

Nincsenek megjegyzések: