2017. június 15., csütörtök

A jó doktor mindent megold!

Kedves Dr. Who!
Ahogy közeleg a nyár és a meleg, én úgy feszengek egyre inkább. Nagyon izzadós vagyok és majd' megsülök a talárban, de az ingben is. Tudom, hogy léteznek megfelelő varázsigék a problémámra, de fogalmam sincs róluk. Könyvekben nem találtam rá, kérdezni meg nagyon kellemetlen volna. Tudsz nekem segíteni?
Nyár-nem-váró

Kedves Nyár-nem-váró! 
Van a barátaid között olyan, aki nagyon jó bűbájtanból? Mert ha igen, akkor meg is van a megoldás! A barátaid pontosan ismerik a problémát, amivel küzdesz, ám tapintatosak is, épp ezért nem kérdeznek olyanról, amiről tudják, hogy kellemetlen. Kérd meg az illetőt, hogy segítsen rajtad egy nyárhoz passzoló hőhűtő bűbájjal. Szerinted a lányok hogy csinálják, hogy mindig frissek és illatosak? Hidd el, nekik is melegük van. Ha nem ismersz olyat, aki segíteni tudna neked ebben, akkor irány a gyengélkedő, ne aggódj, ennél furcsább kérdésekkel mennek oda emberek nap mint nap. Ez nem a világ vége, legfeljebb egy kis kellemetlenség. 
Barátilag üdvözöl: 
Dr. Who


Tisztelt Doktor úr!
A Rellonba állandóan belóg egy előkészítős kislány. Engem ez tökre zavar. Gondoltam, inkább Önnek írom meg, minthogy beköpjem a HV-nál vagy a dirinél. Hiszen ez így nem spicliség, igaz? Na mindegy, remélem, olvassák ezt a rovatot az illetékesek és megteszik a megfelelő lépéseket!
Anonymus

Kedves Anonymus!
Helyesen cselekedtél, félig. Megértem, hogy nem akarsz köpni, ez nem is jellemző a zöldekre. Viszont épp ezt az üzenetet véletlenül továbbítottam az érintetteknek, remélem nem bánod. 
Üdvözlettel: 
Dr. Who


Kedves Doki!
Fülig belezúgtam egy tanárba. De nem egy bagolykövesbe, ne aggódj! Az egyik egyetemibe. Gyakran jár a faluba, szerintem ott is lakik. Olyan mosolygós és vidám és érdekes. Arról nem is beszélve, mennyire jóképű. Szerintem nem vagyok túl fiatal hozzá, és mivel engem nem is tanít, így nem lenne gond, ha esetleg randevúznék vele, nem? Mondjuk még nem is beszéltünk egymással, de mondjuk, ha úgy alakulna...
Tschalán lány <3

Kedves Tschalán lány! 
Ha Maximilian Liebhart az, akkor menekülj! Komolyan! De hogy érdemi választ is kapj: Attól még, hogy nem tanít, nem helyes, hogy egy felnőttel létesíts szerelmi viszonyt. Tudom, hogy a korban hozzád illő fiúk kissé gyerekesek, gusztustalanok és amúgy is hülyék, de ez a három dolog még nem ok arra, hogy egy felnőtt férfival bonyolódj kapcsolatba. Azt javaslom neked, inkább várj még egy kicsit, eljön majd a hozzád illő férfi, bízz bennem. Kérlek, ne hajszold magad őrültségbe, nem tenne jót hosszútávon, és hidd el, egy esetleges viszony miatt a többiek célpontjává is válhatsz.
Kis türelem és eljön a boldogság! 
Üdvözlettel: 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: