2016. december 15., csütörtök

Dr. Who válaszol

Kedves Dr. Who!
Azt hiszem, egy nagy, furcsa problémával kell megküzdenem, és nem tudom, hogy mit csináljak. Van egy fiú, akit már elsős korom óta szeretek, ő akkor egy évvel volt idősebb nálam. Most vagyok harmadikos. Végre összejöttünk! Elmondta, hogy én is nagyon tetszettem neki mindig, és az egész olyan mesés. Van azonban egy kis bökkenő. Akárhányszor együtt vagyunk, és most nem csak a csókolózásra kell gondolni, mert akkor is megtörténik, ha csak ülünk a klubhelyiségben, de a macskám állandóan lefejeli a fiúmat. Miért fejeli le? Mit tudnék tenni ellene? Kérlek, segíts nekem!
KisTappancs

Kedves KisTappancs!
Ez valóban egy nagyon érdekes probléma. Több oldalról is célszerű volna megvizsgálnod a problémát. Milyen nemű a macskád? Nem lehet, hogy csak a területét védi? Nem lehet, hogy a fiú korábban - akár véletlenül is, de - bántotta a macskádat? Ha egyik sem, akkor próbálkozzatok meg azzal, hogy nem te, hanem a fiú ad neki enni, próbálja meg megkedveltetni magát vele. Ha ez nem sikerül, akkor azt javaslom, próbáljátok meg elkerülni azokat a helyeket, ahol a cicád felbukkanhat. Írd majd meg, hogy sikerült-e vele zöld ágra vergődnötök, mert ha nem, akkor mindenképpen keresek még megoldást.
Sok sikert kívánok! 
Dr. Who


Kedves Doktor!
Tegnap közröhej tárgya lettem. A háztársaim kinevettek, mert én a karácsonyi zoknit felhúztam a lábamra, és nem pedig kiakasztottam a kandallóra. Nem tudtam erről a külföldi szokásról. Azóta mindenki ezen élcelődik. Olyanokat mondanak, hogy azokba a zoknikba már nem szabad édességet tenni, meg találgatják, milyen karácsonyi dekorációt veszek magamra legközelebb.  Koszorút ajánlgatnak a fejemre, díszeket fülbevalónak és girlandot sálnak. Mitévő legyek? Nagyon unom már a beszólásaikat.
Zoknimanó


Kedves Zoknimanó!
A Bagolykő falai között nagyon sok ország gyermeke egyesül, így természetesen a szokásaink is eltérőek. Viszont nagyon sok mindent tanulhatunk egymás kultúrájáról. Viszont tudod, mi az, amit nem tudhat senki? Az összes ország minden hagyományát. Miért nem mondod azt, hogy nálatok ez a hagyomány, hogy felvedd és ne felakaszd? Ha nem tudják, hogy nem igaz, nem is fognak kötözködni veled. Csak légy magabiztos. Persze az esetek nagy részében az igazat kell mondani, ám ebben az esetben a kegyes hazugság célravezetőbb, mint az, ha például ököllel mész nekik vagy tovább szekálnak.
Fel a fejjel! 
Dr. Who


Kedves Doktor úr!
Nem tudok korcsolyázni. Szeretnék tudni korcsolyázni. Hogyan tanuljak meg korcsolyázni?
Korcsolyázni vágyó

Kedves Korcsolyázni vágyó!
Ezzel a problémával nem vagy egyedül, én sem tudok, de nagyon szeretek. Furcsa ellentét, igaz? A megoldás nagyon egyszerű! Fogj egy barátot, aki elviseli, hogy nem tudsz és talán félsz is. Én is félek mindig, amikor jégre megyek. Viszont a jó barátom nem engedi el a kezem, tanítgat, még ha tudja is, hogy legközelebb kezdheti elölről. Figyelmes, és úgy alakítja, hogy mind a ketten élvezzük a dolgot. Fontos, hogy olyannal menj a jégre, akiben megbízol, és akkor nem lesz baj.
Ami a legfontosabb: élvezd! 
Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: