2016. szeptember 15., csütörtök

A házak élén majd...

Mindenkit az izgat a legjobban, hogy vajon ki vezeti a házát a következő félévtől. Mivel mind a négy házra kiírtak pályázatot, újrahirdetés pedig nem történt, így úgy néz ki, tanáraink érdeklődnek a házak iránt. Vajon marad minden a megszokottban, és a Návay + Béres + Reviczky + Vasváry = Best HV-k Ever képlet továbbra is él az igazgató fejében, vagy az új év változásokat fog hozni a vezetőségben? Vajon a jelenlegi vezetők pályáztak? Teljes a titoktartás, ám amíg ez ki nem derül, gyorsan megállítottam a házak tanulóit, és meginterjúvoltam őket.

A kérdés: Ki lesz a következő tanévben a házvezetőd és a helyettesed? 

Amit pedig válaszoltatok: 

ERIDON

Andrássy Fruzsina Vanda: Természetesen remélem, hogy a mostani HV-nk marad a következő tanévben is. Egyelőre nem tudok róla, hogy változás lenne, nekem legalábbis mindenképpen elkerülte a figyelmemet, hogyha volt ilyen hír. De bárki lesz, biztosan örülni fogunk neki :)

Hegyi Leonóra: Igazából nem nagyon tudom, nincs nagyon szempont, amiről tudok. Én mondjuk - nem t'om miért - Podmaczki Ádámot mondom.

Kevin Schönfeld: Fogalmam sincs, de nem is nagyon izgat, a lényeg, hogy jó vezető legyen!

Péter Fanni: Hát őőőőőőőő.... nem tudom! Én csak abban reménykedek, hogy mind a kettő tök jó fej lesz, és elnézik a stiklijeimet. Sőt, ha megdicsér, annak csak jobban fogok örülni! (Annyira cuki ez a lány, hogy nagyon! - a szerk.)

Révay Franciska Veszna: Sajnos nem tudom még, hogy milyen a vezetőség itt, mert eddig nem ide jártam iskolába. De bárkik is lesznek, remélem olyanok, akik lépést tudnak tartani az Eridonosokkal. 

Simfel Karina: Pörgős, aktív, de mégis türelmes, és elnéző emberek kellenek a ház élére. Olyanok, akik tudják kezelni azt a sok érzelmet, ami egy nap megfordul a házban, és akik jó tanácsokkal látnak el minket.

Szentmihályi Norbert Dávid: Lorelai!!!!!!! Követelem vissza ezt a csodálatos teremtést! Ez Eridon egyik legjobb döntése volt, hiszen nemcsak bájával és szépségével, de intelligenciájával és remek vezetői képességeivel is messze kitűnt a HVH-k sorából! Jó volt vele együtt dolgozni - nem mintha ez előfordult volna velünk, de mindegy -, egyszerűen csak az biztonságérzetet jelentett, hogy láttam haját meglebbenni a szélben! Mellesleg az Eridon háza táján mindig jól jön egy gyógyító...

LEVITA

Bánkúti Izabella: Rédey András Kálmán bácsi, mostanában sokat látom. *_* A helyettese meg szerintem biztos valami csinos néni és akkor lesz anyukánk meg apukánk. *____*

Catherine Shayleen Black: Én nagyon remélem, hogy Bárcián és Ruben maradnak! Annyira jó csapat vagyunk így együtt, mind! Biztos vagyok benne, hogy velünk maradnak majd jó sokáig. De legalább még ebben a tanévben...

Choi Min Jong: Nagyon remélem, hogy maradnak a jelenlegiek: Béres Bárcián mint HV és Naizer Ruben Barnabás mint HVH.

Kilt Zoltán: Hát őszintén megszólva fogalmam sincs, de remélem maradnak a jelenlegik, hiszen a mostaniak nagyon jól tudják vezetni a Levitát. Viszont ha meg változás lesz benne, akkor az újak is tuti, hogy sikeresen fogják irányítani az itteni életet.

Nemes L. Izabella: Nagyon remélem, hogy Bárciánék lesznek a következő tanévben is.

Soóki Zsóka Boglárka: Biztos maradnak a mostaniak, Berci és Benjámin, mert ők a legyőzhetetlen duó.

NAVINE

Mezősi Nyeste Veronika: Nem tudom. Emma néni megijesztett, hogy nem ő lesz, Bea ijesztget, hogy átveszi Zoé néni helyét... Teljes pánikban vagyok! (Szegény lányon tényleg látszott a kétségbeesés - a szerk.)

Regős Manó: Szerintem maradnak, akik voltak.

Szendrei Ella: Szerintem én leszek a házvezetőm, és a helyettesem Csengettyű lesz! (Én megszavazom! - a szerk.)

RELLON

Antoinette Myra Blackburn: Ricsi és Kirill. (A hölgy olyan magabiztosan jelenti ki, hogy ha akarnék se mondanék mást. - a szerk.)

Cornelia R. Knight: Gondolom Ricsi bá' meg a helyettese akkor.

Egerszegi A. Flóra: Szerintem maradnak, akik voltak. 

Farkas Kamilla: Húúú, szerintem marad Ricsibácsi és Kirill, vagyis én remélem! Szeretem őket! 

Mark Bolverk: Legyen bárki, csak ne nő! 

North West: Szerintem maradni fog a tavalyi felállás.

Tanizawa Daisuke: Szerintem maradnak, de egy Léna-Vivi párost megnéznék.

Nincsenek megjegyzések: