2016. március 15., kedd

A vizsgaidőszak közepén...

Szerencsére idén nagyon korán végeztem a vizsgákkal, azonban nem tudtam elmenni az álmos és ideges arcok mellett, így hát egyik nap tollal és papírral a kezemben indultam el, hogy megkérdezzek másokat, ők hol tartanak.

Idén milyen érzésekkel álltál neki a vizsgaidőszaknak? 

S. Lilla:  Én most felkészülten néztem szembe ezzel a vizsgaidőszakkal, mert a tanév elején sok elmaradást kellett pótolnom, ezért már hamar belelendültem a tanulásba. Egyelőre nem ért nagy meglepetés.

F. Kamilla: Igazából nem éreztem különösebben semmit. Arra gondoltam, hogy bemegyek, megírom, kijövök. :D

S. Bianka: Tipikusan, a "legalább lesz valami, ami eltereli a figyelmem..."

E. A. Flóra: Nagyon izgultam és még most is parázok, de azért várom is.

T. Lilith: Milyen érzéseket? Vidámságot, egy kis feszültséget. Van olyan vizsga, amire nem megyek be szerintem.

P. A. Benedek: Az idei volt az első. Izgatottan és félve.

Eris L. A.-K.: Ez az utolsó évem, úgyhogy némi megkönnyebbüléssel. Nem lesz gond.

Sz. Aliz: Újoncként szinte rögtön a mély vízbe kerültem, hiszen már javában folytak a vizsgák, amikor megérkeztem. Kicsit izgultam, hogy hogyan fogok teljesíteni, de úgy érzem, hogy nemsokára évfolyamot fogok lépni.

B. Annamária:  A szünetnek is beillő iskolalátogatáson sikerült ellazulnom, olyan mértékben, hogy már azt is mondhatnánk, elkényelmesedtem. Ezt követően valahogy elképesztően nehezemre esett belevágni a vizsgaidőszakba és borzasztóan rossz szájízzel ültem le tanulni. 

Sz. Richárd: Nem voltam épp lelkes.

D. Amira: Elég könnyen álltam neki a vizsgáimnak, hiszen mindent megtanultam.

Sz. E. Izabella: Izgultam miatta - nagyon.

Cs. N. Babett: Idén nagyon izgultam, mivel ez az első vizsgaidőszakom és azért nincs akkora rutinom abban, hogy a drukkot leküzdjem vagy legalábbis ne mutassam ki annyira.

K. Zoltán: Vegyes érzelmekkel, félek az eredménytől, de izgulok is miattuk.

Annelie F. M.: Nem rajongok a vizsgákért és a sok magolásért. A gyakorlati vizsgákat vártam inkább. Azokat is csak azért, mert tudom, hogy ezután jön a végzős év. Teszem hozzá, a VAV elől el fogok bújni, a többin csak átvergődök valahogy.
A vizsgaidőszak legjobb része az, amikor vége van.

Mihael G. S.-V.: Vegyesekkel. Át szeretnék menni, de egy közel három hónapos baba mellett ez igazi kihívás. Úgy értem, tanulj, nevelj gyereket és dolgozz. Szeretnék megismerkedni azzal az emberrel, akinek ez megy és még aludni is tud mellette. 

Sz. Csanád: Fura érzésekkel, hiszen ez volt az első itteni vizsgaidőszakom. Meglehetősen féltem a megmérettetésektől, no meg attól, hogy a tanárok mennyire fogják jó néven venni, hogy majd' elalszom. Mert ugye be kellett vennem a gyógyszerem, különben pattogtam volna és felkeltem volna a vizsga közepén, hogy valami mással foglalkozzak. Szerintem azt se díjazták volna év diákja címmel, de ez szerencsére nem fog kiderülni.

V. Lanetta: A síszünet nagyon összezavart, őszintén észre sem vettem, hogy beletotyogtunk egy újabb vizsgaidőszakba. Amikor pedig rájöttem, először pánikolva próbáltam beletömni a fejembe az anyagot. Egyszóval nem valami vidám vagy nyugodt érzések kerítettek hatalmukba idén.

Corina N.: Izgultam kissé, de mondtam magamban, hogy megcsinálom.

C. R. Luca: Görcsösen, nagyooon féltem, idén van a legtöbb tárgyam eddig. Két szakon is tanulok mestertanoncként, nem egyszerű. Kezem-lábam remeg még most is.

Matt P.: Hát, természetesen izgultam, hogy eleget tanultam-e vagy ilyesmi, de azért kicsit jó érzés is, hisz itt az utolsó hajrá, utána pedig kicsit le lehet ülepedni.

Ward W.: Milyen érzéssel? Őszintén? Ránéztem a könyveimre és azt éreztem "Öljetek meg. Most! Ha nem probléma, még a vizsgáim előtt!". Nem mondhatom, hogy agyonkészültem magamat, szóval sok minden voltam, de boldog az nem. Rémes érzés volt. Lehet, hogy egy évvel tovább maradok. Jó itt. 


Hogy haladsz a vizsgáiddal? Meglesz a következő év? 

S. Lilla: Még csak két vizsgámon vagyok túl, azonban mindkettő K lett, úgyhogy pozitívan állok a többihez is és remélem, hogy simán meglesz az évfolyamlépés.

F. Kamilla: Már csak három vizsgám kell megírnom, aminek nagyon örvendek. *-*
Szerintem meglesz, remélem, hogy ez így is marad.

S. Bianka: Jól, és igen. *-* Negyedikes nagylány leszek... *-* *Könnyen meg lehetett szerezni a válaszokat...*

E. A. Flóra: Hát izééé... lassan. A következő év meglesz, az biztos, hacsak agyon nem csap minket egy meteor és nem fogy el a palacsinta. De szeretnék másodikos lenni, igen! 

T. Lilith: Jól haladok, naná, hogy meglesz! Mindent tudni fogok addigra és leteszek a tantárgyaimból egy párat.

P. A. Benedek: Jól, nagy része megvan már. Sikeres évem lesz.

Eris L. A.-K.: Valahogy úgy alakult a vizsgarendem, hogy még nem vizsgáztam, de holnap megyek egyből VAV-ra, aztán sorban a többire. Meglenni meglesz, azon nem aggódom, inkább, hogy mi lesz utána...

Sz. Aliz: Már elküldtem mindet javításra, várom a visszajelzéseket, illetve jóslástanból még nem tettek fel vizsgaanyagot. Úgy gondolom, hogy meglesz a következő év.

B. Annamária: Az eredményeim lehetnének ugyan jobbak is, némely vizsgajegyemre nem vagyok büszke, de azért nem is panaszkodhatok. A lényeg, hogy szerintem meglesz a negyedik. 

Sz. Richárd: Minddel kész vagyok és meglesz a jövő év. Az idei vizsgák nagyon könnyűek voltak...

D. Amira: Jól haladok a vizsgákkal, eddig mind vagy várakozáson felüli, vagy kiváló volt.

Sz. E. Izabella: Hát... négyből kettő már kész, de a VAV vizsgával nem haladok sehova, időhiány miatt. Úgy tervezem, hogy meglesz.

Cs. N. Babett: A vizsgáimmal nagyon szépen haladok, eddig van két kiváló és két várakozáson felüli jegy a tarsolyomban, még két vizsga kérdéses. Az évfolyamlépés biztosan meglesz.

K. Zoltán: A vizsgáimmal úgy állok, hogy most kezdek nekik. Remélem, bár ha nem, az azért van, mert nem vagyok elég okos.

Annelie F. M.: Nagyon úgy néz ki, hogy meglesz. Eddig az idei vizsgák sikerültek a legjobban és már csak egy van hátra.

Mihael G. S.-V.: Még egy sincs meg. :D Meglepő, mi? Azért asszem, meglesz... utolsó száz méteren.

Sz. Csanád: Szerencsére mind megvan, és reményeim szerint ezzel át is slisszolok a következő évre.

V. Lanetta: Sehogy. Eddig alig egy, esetleg kettő van, amibe belekezdtem, ám a többi olyan csúnyán néz rám, hogy hozzá se merek érni. Hogy meglesz-e? Nem fogok megbukni, csak kicsit csúnyább átlagokkal fogok tovább lépni.

Corina N.: Eddig 4/4 sikeres lett, remélem a többi is így fog menni.

C. R. Luca: Nagyon remélem, még vannak vissza, de igyekszem a legjobbat nyújtani. Többet tanultam rájuk, mint bármelyik évben korábban, remélem meglesz a gyümölcse és mehetek hetedikbe.

Matt P.: Hááát, nem állítom, hogy évfolyam első leszek, de szerintem meglesz a következő év, igen.

Ward W.: Jó kérdés. Ellustultam, semmi kedvem vizsgázni. Azt hiszem, hogy valamiből már megvan, de azért ez édeskevés hozzá, hogy elszánkázzak a következő év felé. Szóval hajrá, vagy mi. 


Melyik volt a legkönnyebb és melyik a legnehezebb vizsgád, miért? 

S. Lilla: Hát két vizsgából egyelőre nehéz nagy következtetéseket levonni, az Önismeret és az LLG van meg eddig, de egyiket sem találtam nagyon vészesnek, mind a kettő tetszett.

F. Kamilla: Eddig a legkönnyebb a reptan volt, a többi is lehetne olyan... Legnehezebb szerintem a bájitaltan lesz, nem is fűzök hozzá nagy reményeket...

S. Bianka: A legkönnyebb, hmm... Mítoszok és Legendák...
A legnehezebb az Önismeret, és személyes kudarcként élem meg a tényt, hogy marhára nem ismerem magam o.O

E. A. Flóra: Lektorált válasza: Minden simán megy. :D (Mivel még egyre sem mentem be, erre nem tudok válaszolni. Azért, ha lehet Nina ne lássa ezt a választ, oké? *halkan súgja* Kapsz érte egy palit, ha tartod a szád)

T. Lilith: Legkönnyebb? A rúnatan. Nagyon jó. Legnehezebb? A bájitaltan. Inkább nem mondok róla véleményt.

P. A. Benedek: Legendás Lények Gondozásából nehezebbre számítottam.  Művészetek nekem nehéz volt, mert kifogott rajtam egy feladat.

Eris L. A.-K.: *Nem válaszolt* 

Sz. Aliz: A legkönnyebb az LLG volt, ez a témakör mindig is érdekelt, szeretem a természetet és az állatokat, úgyhogy számomra nem okozott különösebb nehézséget a vizsga megírása. 
A legnehezebb a bűbájtan volt, ugyanis ott több, összetettebb, komplexebb feladattal kellett megküzdenem és remélem, hogy sikerült teljesítenem őket. Egyébként a feladatok összetétele tetszett, bőven volt bennük kihívás.

B. Annamária: A legkönnyebb a gyógynövénytan volt szerintem. Volt egyszerűbb is, de imádom a növényeket és arra kellett a legkevesebbet készülnöm. A legnehezebb meg az önismeret volt, azt hiszem, mert arra meg nem igazán volt mit tanulni és ráadásul én nagyon nem szeretem az olyan vizsgákat, amiknél magamról kell írnom. Egyébként nem volt benne semmi különösen vészes, csak mindig szeretnék felállni és kimenni, mert tudom, hogy Mácsai tanárnő tudja mit csinál, csak akkor sem szeretem ezeket megtárgyalni valakivel, leírni pedig még kevésbé. Amire meg tényleg sokat kellett készülnöm, az az elemi mágia volt, szóval gyakorlatilag az volt a legnehezebb vizsgám, ha a befektetett energia a szempont.

Sz. Richárd: Amelyiknek a legkönnyebben neki tudtam állni, az önismeret volt. De igazság szerint maximális pontot kaptam mindenre, úgyhogy... fogalmam sincs. Furcsán engedékeny volt idén az összes tanár, akiktől nehézre számítottam.

D. Amira: A művészetek, a legendás lények gondozása és a repüléstan volt a legkönnyebb.

Sz. E. Izabella: A gyógynövénytan volt a legkönnyebb, mert csak egy feladat volt. (Ráadásul egy remekül kiválasztott feladat...) És a VAV a legnehezebb, mert hosszú...

Cs. N. Babett: Legkönnyebbnek a Legendás Lények Gondozását és a Mágiatörténetet találtam, utóbbi bevallom, jobban tetszett, érdekesnek találtam a vizsgakérdéseket. 

K. Zoltán: Hát a legkönnyebb vizsgámra már nem emlékszem, a legnehezebb meg szerintem a maradék volt.

Annelie F. M.: A legkönnyebb az elemi mágia volt, gondolom ezzel nem okozok meglepetést. Tanoncként élveztem az egészet és ezt simán megcsinálnám újra.
A legnehezebb Barbi életvitel vizsgája volt... *össze is húzza magát* Nem részletezem, próbáld ki te magad.

Mihael G. S.-V.: Könnyű kérdés, rövid válasz: nem volt még vizsgám *karikás szemekkel felröhög, a kávésbögréje felett kipislogva* .

Sz. Csanád: A mugliismeret volt a legkönnyebb, elvégre én is mugli közegben nőttem fel. Habár voltak nehezebb kérdések, de számomra akkor is könnyűnek tűnt. A legnehezebb... mágiatöri. Soha nem szerettem a történelmet, a forráselemzéseket meg aztán pláne nem. Szóval... ezért volt az a legnehezebb vizsgám.

V. Lanetta: A mugliismeret volt a legnehezebb. Ám úgy érzem remekül helyt álltam, a válaszaim precízre és felettébb kreatívra sikeredtek. Biztos díjazni fogja Podmaniczky tanár úr. A legkönnyebb talán a rúnatan volt. Ott véleményt kellett írni, nem volt szükség az elméleti tudományra. 

Corina N.: Mugliismeret volt a legkönnyebb és talán az elemi mágia a legnehezebb.

C. R. Luca: Az eddigiek közül nehéz a választás. A művészetek utolsó feladata, még ha színezős sudoku is volt, túl sok volt benne nekem a logika. Szerintem az volt az egyik legnehezebb. Könnyű, hát, olyat nem tudnék kiemelni, de az egyik kedvencem a Legilimencia volt! Az nem is volt nehéz.

Matt P.: Ilyenekre nem szoktam válaszolni, mert lehet, hogy könnyűnek éreztem, aztán a végén kiderül, hogy egy nullát alkottam, szóval erre majd csak akkor tudok teljes körű választ adni, ha vége a vizsgaidőszaknak.

Ward W.: Mugliismeret, jaj a drága. Annyira jó érzés volt nem megírni. A legnehezebb szerintem talán, hú, nem tudom. A bűbájtan? Valahogy nem voltam ott fejben, szerintem eléggé elszúrtam.

Nincsenek megjegyzések: