2015. szeptember 15., kedd

Beszélgetés a Mágustusa bajnokával

1953-ban rendezték meg az első Mágustusát, mely ebben az időben még csak iskolai rendezvényként futott. A Minisztérium viszont látta benne a fantáziát, így hát kibővítették a rendezvényt, hivatalossá és világszintűvé tették. Évről évre más és más iskolákban, más országokban rendezték meg az eseményt, melynek keretein belül az egyes iskolákból bátor jelentkezőket állítanak ki egymás ellen több próbán, míg a végén kikerül a győztes.
Sajnos előfordult a nyolcvanas években haláleset, melynek hatására egy időre fel lett függesztve ez a fajta megmérettetés.
Aztán a visszatérés negyedik évében iskolánkba is megérkezett a Mágustusa, ahol két győztest ünnepelhettünk. Nagy Bátor Đominicot és Benjamin L. Krise-t.

A napokban sikerült Đomit elcsípni néhány mondat erejéig, hogy megtudjuk, mi van vele mostanság, milyen hatással volt az életére a tusa.


Üdv Đomi, köszi, hogy elrabolhatlak pár percre. Arról faggatnálak egy kicsit, hogy mi volt ez az imént? Meg ilyesmi dolgok. *mutat a három lány irányába, akik egy perce még autogramért könyörögtek a Mágustusát nyert fiúnak* Mennyi idő telt el azóta, hogy Benjaminnal megnyertétek a Mágustusát?
El? *értetlenül néz* Ja igen, szia amúgy. Hogy ez? Autogramot kértek, habár azt pontosan nem értettem a motyogásuktól, hogy a kviddics vagy a Mágustusa miatt. *vállat von* Ha jól számolok, akkor négy év, mert elsősként nyertem, akkor voltam 14, most 18... Ja, azt hiszem valahogy így.

Sokan felismertek, megállítottak ebben az elmúlt négy évben?
Elég sokan, de utóbbi időben a kviddics miatt is.

Mesélj egy kicsit a kviddicsről. Mióta játszol és most melyik csapatban vagy? Hogyhogy éppen abban?
Másodikos korom óta űzöm, és jelenleg egyik csapatban sem játszok. Ennek oka, hogy már nem vagyok ifi, a felnőtt csapathoz meg még folyamatban van a leszerződtetés. Szögligeti Szalamandráknál játszottam, de külföldre akarnak vinni.


Vagy úgy. Hallottam, hogy elég jó vagy benne. Akkor most addig mihez kezdesz? Tanulsz még, vagy vársz?
A VAV-ot mindenféleképpen leteszem, aztán meglátom, hogy merre tovább. Nagy döntés lesz, az biztos.

Esetleg van valamilyen szak, ami érdekelne mestertanonc képzésként itt a Bagolykőben?
Tanár talán, de nem vagyok benne biztos. Lehet elkezdem általános szakon, de ez függ ugye a kviddicstől is.

Rendben van, hát sok sikert kívánok a továbbiakban neked. Köszönöm a válaszaidat!
Köszönöm, és örültem a lehetőségnek.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ki ez a csíra? - VZR