2015. július 15., szerda

Dr. Who válaszol

Kedves Dr. Who!

Érzem, hogy megcsalnak. Nem tudom megmondani, nem tudom bizonyítani, csak tudom, hogy így van. Egyszerűen látom, amit látok. A barátnőmmel három éve vagyunk együtt, ez már egy komoly idő, nem? Mégis, úgy érezm, hogy egyszerűen valami most nem stimmel. Nincs közöttünk feszültség, csak annyit veszekszünk, mint eddig, és érzem, hogy szeret. De a legjobb haverommal olyan furcsán viselkedik. Mintha lenne közöttük valami. Valami, ami eddig nem volt. 

Segíts nekem! 

Romeó


Kedves Romeó!

Nem biztos, hogy hazudik az érzékelőd, de az sem biztos, hogy igaza van. Lehet, hogy csak hirtelen három év után rád jött a para, és mindenben rögtön rosszat látsz. Én azt javaslom, hogy állj eléjük őszintén! A legjobb barátodról és a kedvesedről van szó. Ha szeretnek annyira, mint amennyire ez a két titulus fontos, akkor őszinték lesznek veled. Lehet, hogy ha igaz, két fontos kapcsolatot elvesztesz, de legalább a józan eszed megmarad. Ha nem lépsz, azt veszíted el, és a végén már senkiben sem fogsz megbízni. Csak légy nyugodt és korrekt. 

Dr. Who


Kedves Dr. Who!

Hogyan moshatnám tisztára a nevem? Éreztem már reggel is, hogy valami nem stimmel, de nem foglalkoztam vele, ugyanis javító dolgozatot kellett írnom Életvitelből. Tudom, ez már önmagában is elég nevetséges, de ehhez még hozzájön az is, hogy ahogy megkaptam a vizsgalapom, és megláttam a kérdéseket, úgy abban a pillanatban, hát... fölül távozott minden, olyan is, ami nem is tudtam, hogy van a gyomromban. Rengeteg minden. Komolyan. Na mindegy. Ami kijött, az ment a lapra, a taláromra és a tanárnő cipőjére is. Barbi néni tök kedves, de Markovits bácsi biztos nagyon kiakadt azon, hogy tönkretettem a neje cipőjét. Persze elszaladtam, de ez azt hiszem nem segített a dolgon. 

Mit tegyek most? 

Kávé és tojáskrém


Kedves Kávé és tojáskrém!

Tudom, hogy ez nem a legvigasztalóbb, de többen vannak azok, akik hasonlókat éltek át, mint te. Nem hiszem, hogy a tanáraid haragudnának, sőt egy kis humorérzékkel ki lehet vágni magad a helyzetből. Most az a legfontosabb, hogy kipihend magad, később pedig pótold be a dolgozatot. Ez most sajnos egy ilyen időszak, és sokaknak lesz hasonló történetük még. A legfontosabb, hogy nem vagy egyedül. Minden helyre fog jönni! 

Dr. Who


Kedves Dr. Who!

Itt a vége. Vagyis közeledik. Vagyis nem tudom. És ha inkább megbukok? Ötödévesként nem olyan jó ez az év, mint hittem. Fogalmam sincs, hogy mit akarok kezdeni magammal, hogy jó leszek-e abban, amit végül választok, hogy megéri-e tanulnom még, vagy kezdjek-e el dolgozni. A családom mindent támogat és mindent ellenez, ahogy a barátaim is. És már torkig vagyok azzal, hogy "a te döntésed". Kérlek szépen, segíts, hogy jól döntsek! 

Köszönettel: 

Tollpihe


Kedves Tollpihe!

Igen érdekes a névválasztás, egyből eszembe jutott egy bájos, fehér pihe, amint száll a szélben, és a szél rángatja. Valahogy most te is így érezheted magad, ha jól sejtem. Az én tanácsom az lenne, ahogy magam is kerestem az utam: zárj ki mindent és mindenkit! Hunyd le a szemed. Képzeld el magad tíz év múlva. Ne akarj beleszuszakolni gondolatokat. Csak hagyd, hogy az érzéseid elárasszanak. Megmutatják a képet, és azt, amire igazán vágysz. Tudom, hogy végül jól döntesz majd. 

Dr. Who


Kedves Dr. Who!

Van egy lány, aki régóta tetszik nekem, azonban ez a vírus kicsit betett nekünk. Végre összeszedtem a bátorságom, hogy bevalljam neki a szerelmemet, de épp a legrosszabbra időzítettem. Ő sietett, kérte, hogy máskor beszéljünk, én viszont úgy éreztem, hogy megöl a gyomorideg, ha nem mondom el neki. Végül megállt, én pedig nekikezdtem. Nem a gyomorideg volt, hanem a szalmonella. A felénél elhánytam magam, és a gyomrom is furcsa morgó hangot adott ki. Ettől persze ő is rosszul lett, és az történt vele, ami velem. Estére már egymás mellett feküdtünk a gyógyítónál. Kínos volt a csönd, én pedig benyögtem, hogy "járunk?" Ő elfordult. Ilyenkor mi van? 

Segíts, kérlek!

Hányaveti


Kedves Hányaveti!

A lányok nagyon bonyolultak, de az igényesség kell nekik. Azt hiszem, nem a legjobb időpontban kérdezted meg, hogy jártok-e, bár tény, hogy egy ilyen incidens után is kitartani mellette, mély érzelmekre vall. Szerintem várd meg, amíg teljesen jól lesztek, és egy romantikusabb helyzetben tedd fel újra a kérdést. 

Minden kezdet nehéz. 

Dr. Who

Kedves Dr. Who!

Szeretnék szerelmet vallani, de nem tudom, hogyan tegyem. A fiú, aki tetszik, kedves velem, és mindig megnevettet, nevet a vicceimen. Nem tudom, hogy vicces vagyok-e, ennyire jól nevelt ő, vagy csak azért nevet rajtuk, mert talán én is tetszem neki. De ha tetszem is neki, akkor miért nem lép ő? Szerinted lépjek? Annyira félek. 

Segíts nekem!

Liliom


Kedves Liliom!

A fiúk sok mindent tesznek, ami nem reális, ha tetszik nekik egy lány, és a lányok is ezt teszik, ha tetszik nekik egy fiú. Ezt a kérdést csak úgy derítheted ki, ha elé állsz és megkérdezed, vagy fogsz egy jó barátnőt, aki megkérdezi egy jó barátját, és az vagy elmondja neki vagy nem. A szerelem mindig is zűrös volt, és mindig is zűrös lesz. Ez csak az első akadály, amit le kell küzdened, az utolsó pedig még messze van. Arra készülj fel, hogy a dolog lehet, hogy kínos lesz, de őrlődni nincs értelme, hiszen abban túl sok a belemagyarázás. Drukkolok!

Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: