2015. január 15., csütörtök

Januári diákbörze

Rózsaszín pitbull
- Gwen Laura Kimiko Jones a reflektorfényben -


Tipikus bajkeverő, az egyik legharciasabb eridonos. Szembeszáll még önmagával is, nemhogy rellonosokkal, azokat reggelire eszi, már amíg egyszer komolyan vissza nem harap a zöld ház... Családi drámák, hatalmas baráti kör, a lovaggal séta a naplementében... Szinte már tökéletes az összkép, de akkor mi ez a "bunyós csaj" név, és most akkor hogy is van ez a "minden happy" összkép? Úgy döntöttem, körbeszaglászok kicsit Gwen háza táján és majd én söprögetek egy kicsit, ha már ő nem teszi meg...

Miért a Bagolykövet választottad?
Ötéves korom óta itt élek, valamint a családomban minden mágus ezt a sulit választotta.

A mestertanonci képzést is itt tervezed elvégezni? Merre mész majd?
Hol van az még! És a mostani álláspont szerint nem. De, ha mégis, akkor auror vagy kviddics szakra.

Ha nem itt végeznéd, merre mennél? Van már konkrét terved ezzel kapcsolatban?
Ha elrángatnak Angliába, akkor a Roxfortban. De még semmi konkrétumot nem tudok mondani. Nem tervezek ennyire előre.


És ha te mész, akkor az unokanővéredet is küldik utánad? Csak azért, mert tudjuk, hogy itt van az iskolában. Mindent tudunk.
Ő marad itt, szerencsémre. Ott nem kell figyeljek rá. Még csak az kéne.

Mégis miért kéne figyelned rá? Hiszen idősebb nálad. Talán van valami sötét családi titkotok? *szemöldök húzogat*
Igen, egy évvel idősebb nálam. *morog* Mert a szülei megkértek rá. És, ha itt is annyi bajt kever, mint otthon, akkor meg tudom érteni őket. De küldhettek volna igazán mást.

Egy kicsit még visszatérnék az elutazásodra. Szóval, ha elmész, itt fogod hagyni a lovagodat? *felvonja a szemöldökét*
Lovagomat? Nekem nincs olyanom.


Óóó, dehogy nincs! Kolf Krisztián, kár is tagadnod. Foglalt a szíved, igaz? *széles mosoly*
Ne kezd te is! Elég nekem, hogy Alízék piszkálnak miatta. És egyébként is, a legjobb barátom.

Óóó, az édes kamasz szerelem... Nos, köszönöm az interjút, azt hiszem, mindent megtudtunk, amit szerettünk volna.
Bele ne írd! Hallod? *kiabálja utána*

Hát olvasóim, későn szólt...


Bolgár szépfiú a (lát)határon
- Vasil Dimitrov a reflektorfényben -


Iskolánkba mindenfelől érkeznek az érdekesebbnél érdekesebb emberek, mondhatnánk, hogy a világ minden tájáról özönlenek ide a diákok. Ezúttal azonban ismét egy friss húsra csaptam le - hiszen addig kell ütni a vasat, míg meleg -, méghozzá a bolgár származású Vasil Dimitrovra! A Navine házat gyarapítja, könnyen zavarba lehet hozni és bőbeszédű, aki pedig az iránt érdeklődne, hogy szabad-e... Nos, erre is rákérdeztem. Lássuk, mit tett eddig, mióta ideérkezett!

Miért jöttél át a Bagolykőbe?
Egy pillanat, felvenném az állam *nevet fel, majd megpróbál válaszolni a kérdésre* Ha nem baj angolul mondom, és majd lefordítjátok. Magyarral még hadilábon állok. Mi is volt a kérdés? *látványosan megigazítja az állát*

*elmosolyodik* Az volt a kérdés, hogy miért jöttél át a Bagolykőbe.
Ja, igen! Egy rokonomat keresem, és ha már itt leszek, gondoltam, tanulok valamit. Egész jó nevű ez az iskola, szóval szívesen adtam be a jelentkezésem *válaszol végül az első kérdésre, és kíváncsian várja a másodikat*

A Navine házba kerültél, mesélj kicsit! Milyen a légkör, sikerült beilleszkedni?
Igen, az unikornisokhoz. Fantasztikusak, tényleg, sosem gondoltam, hogy ilyen is lehet egy iskola. Tudod, ahonnan jöttem, ott elég mostohák a körülmények, itt pedig mindenki jó fej... eddig *dől hátra, és még sóhajt is egyet. Nem tudja, hogy vélaszármazékkal van dolga, szóval próbál uralkodni magán* Úgy érzem, egyre jobban beilleszkedem, már nem tévedek el minden harmadik folyosón, csak az ötödik után. Az haladás, nemde? *vakarja meg a fejét, kicsit kényelmetlenül érzi magát, mert őt választotta az iskolaújság, de majd elmúlik*


Nem csodálom, hogy nehezebben megy, mivel nem beszélsz magyarul. Viszont ettől függetlenül már rögtön bajba is keveredtél. A manók eléggé dühösek rád...
Á, mondták volna? Nos igen, egy kicsit elszaladt a ló az egyik mókázásnál és hát... *tördeli az ujjait kicsit szégyenkezve* Igen, dühösek rám. De majd kiengesztelem őket valahogy, rémelem *húzza el a száját, és bele is pirul a dologba. Látszik, hogy nagyon nem akar erről beszélni*

Kiengesztelni? Mintha bomba robbant volna a konyhán! Ebből is látszik, hogy rellonosokkal nem jó kikezdeni. A manók mesélték, hogy a Venant lányt eléggé felhúztad...
Nem tudtam, hogy rossz kérdést teszek fel neki. De tényleg, komolyan! Hirtelen bepipult és onnan már nem maradt más lehetőségem... de úgy érzem, legalább őt kiengeszteltem. Most jöhetnek szegény manók *forgatja a fejét, mások nem hallják-e*

Egyre félreérthetőbben fogalmazol, Vasil! Még csak most jöttél és máris ki kell engesztelned Michelle-t...? Más lányokat is meg kell békítened, vagy egyelőre csak ő akadt a horgodra?
Jajajaj, dehogyis! Nem tudtam, hogy rosszat mondok neki, ezért meg kellett békítenem valahogy. Remélem, sikerült! Sok más emberrel még nem beszéltem, de náluk nem nyúltam bele a rossz kérdésbe ezek szerint. Dehogy akadt a horgomra, miért mondasz ilyet? Csak enni mentem a konyhára és beszélgettem vele, mert ott volt *fújja ki a levegőt az orrán, kezd sarokba szorulni. Ez a riporterlány nagyon ki akar húzni valamit belőle, de nem akar semmi felelőtlen kijelentést tenni*


Értem, tehát ezek szerint te nem vagy gaz csábító... Még egy utolsó kérdés, csak hogy ne hozzalak ennél is kínosabb helyzetbe... Milyen szakon tanulsz?
Kedves tőled! Kviddics szakra jelentkeztem, ez csak két év, de lehet, hogy majd utána megtetszik még más is. Edző szeretnék lenni, és úgy tudom, hogy innen kerültek ki jó játékosok már... Szóval lehet valami alapot összeszedni a későbbiekhez. Egyébként pedig nagyon tetszik a kastély és az itt élők, örülök, hogy ezt az iskolát választottam! *mosolyog most már szívből*

Örülök, hogy megtaláltad nálunk a helyed. *elmosolyodik* Nos, köszönöm az interjút és csak óvatosan. A manók bosszúja utolérhet!
Ö... köszi szépen a figyelmeztetést és az interjút!

Nincsenek megjegyzések: