2018. május 15., kedd

Szurkolj és szeress!

Kedves Doctor Who!
Nagyon jól összebarátkoztam az egyik háztársammal az elmúlt időben, azonban egy beszélgetés alkalmával kiderült, hogy ő Bulgáriának szurkol a kviddics világkupán, én viszont ír drukker vagyok. Fogalmam sincs, el merjem-e ezt mondani. Félek tőle, hogy vita lesz köztünk. Bár az a helyzet, mióta megtudtam, hogy Bulgáriával van, elkezdem máshogy nézni rá. Mit lehet ezzel kezdeni?
Cikesz

Kedves Cikesz! 

A barátaink éppen azért a barátaink, mert különböznek tőlünk. Amiért elkezdjük egy emberrel szorosabbra fűzni a szálakat, az éppen az, mert van benne belőlünk egy darab, ami akár nyílt, akár rejtett is lehet. Viszont amikor már megvan a kapocs, egyre több ellentét is kiderül. Mégis, szerintem csak mert más szögből néz valamit, nem kell vele szemben neked is más szemszöget felvenni. Ő attól még ugyanaz az ember marad, akit megszerettél. Szerintem ha nyitottan állsz az ő nézetei felé, akkor ezt fordítva is megkapod, és bár különböző állásponton vagytok, másnak szurkoltok, egyvalami attól még összetart titeket: a barátság. 

A sportot szeresd és az embereket! 


Kedves Doktor úr!
Levitás vagyok és nagyon félek az új házvezető-helyettesünktől, Várffy-Zoller proftól. Olyanokat hallani, hogy csak azért vállalta el a posztot, mert belülről akar szétzülleszteni minket, meg hogy így még több pontot vonhat le tőlünk, hiszen úgy tűnhet, csak valamilyen atyai szigort alkalmaz ezzel és az milyen jó. Vagy nem tudom. A lényeg, hogy nagyon tartok tőle. Meg szerintem mások is a házból. Te hallottál valamit róla? Szerinted igaz, amiket mesélnek?
Egy aggódó kék

Kedves aggódó kék! 

Igen, ismerem a nevét, olvastam a Bagolykő pár évvel korábbi emlékkönyveiben. Tudom, hogy rellonos volt, ám azt hiszem a legjobb példa arra, hogy már nem odahúz a szíve, a legutolsó kviddicsmeccsen mutatkozott meg. Akkor a volt háza diákjainak útjába állt és pálcát szegezett a feltételezett rendbontókra. Úgy vélem, egy házhű ember sosem tenne ilyet. Nem hallottam róla, hogy végül hogyan lett ő a házvezető-helyettes, de szerintem nincs okotok félni, hiszem még ha az elején máshová is húzott, mostanra már hozzátok tartozik, a ti "atyátok". Hidd el, ha most még nem is tűnik úgy, titeket védelmez. 

Fel a fejjel! Előre a házkupa felé!

Nincsenek megjegyzések: