2015. október 15., csütörtök

Dr. Who segít

Kedves Dr. Who!

Azt hiszem, kezdek egyre jobban vonzódni a legjobb barátomhoz. Én lány vagyok, ő fiú, már jóideje barátok vagyunk és mindkettőnknek volt már bőven más párja, de jelenleg egyikőnknek sincs senki. Én tudom, hogy ő engem nem tudna elképzelni maga mellett, nekem ez mégis nagyon fáj. Folyton új barátnői lesznek, én meg belebolondulok a tudatba, hogy mással van. Mit tegyek?


Kedves Mit Tegyek!

Ez bizony egy elég nehéz helyzet. Mindenekelőtt el kell döntened, mi a fontosabb számodra: a vonzódás vagy a barátságotok. Ha az előbbi, akkor ezt nyilvánítsd ki neki! Tegyél egy próbát! Hátha mégis rosszul gondolod azt, hogyan áll hozzád. Persze, ez kockázatos lépés. Éppen ezért, ha a barátság mellé teszed a voksod, akkor pedig minden erőddel azon kell lenned, hogy túllendülj rajta, mennyire tetszik neked. Át kell alakítanod ezt az érzést magadban. Próbálj meg egyszerűen örülni annak, hogy mellette lehetsz! Jó dolog az. Megéri a fáradozást.

Dr. Who


Kedves Doki!

Ettem egy csomó Ragadós Rágcsát és hihetetlenül elfáradt az állkapcsom. Olyan rossz!

Egy édesszájú olvasó


Kedves Édesszájú!

Pihentesd! Ne beszélj! Cs-sss...

Dr. Who


Kedves Doctor Who!

Nagyon várom már a Halloweent, mert tökre szeretek jelmezt venni, meg csokikat gyűjteni, meg félelmetes sztorikat mesélni meg minden. Viszont a Halottak Napját egyáltalán nem várom. Az tökre szomorú. Muszáj mindkettőt ünnepelni?

Csonti


Kedves Csonti!

Természetesen, azt és úgy ünnepelsz, amit és ahogyan akarsz. Mindenki saját maga dönti el, milyen alkalmak fontosak neki. A lényeg, hogy ugyanúgy tiszteletben tartsd mások ünnepeit, mint ahogy ezt te is elvárod a sajátjaiddal kapcsolatban.

Dr. Who

Nincsenek megjegyzések: