2022. február 15., kedd

Csokit vagy csókot! - Titeket kérdeztünk

Voltál már valaha olyan helyzetben, amikor hirtelen nem tudtad, mit is kellene reagálnod? Leptek már meg? E havi cikkünkben arra kértük a diákságot, hogy engedjék szabadjára fantáziájukat, vagy épp ellenkezőleg, osszák meg történeteiket arról, szerintük hányféleképpen jöhet ki váratlanul, viccesen egy Valentin-napi ajándékozás. Nos, a kérdés kétségkívül... változatos reakciókat csalt elő mindenkiből. Van, aki ölre menne már csak a kérdéstől is, van, aki annyira bezsongott, hogy csoki helyett egyenesen csókra értelmezte át a témát... De nem baj, álljon itt most mindenki véleménye, vágya, csodája.
Szerinted mi a legváratlanabb és/vagy legviccesebb reakció, amit valaki egy Valentin-napi csokiért "cserébe" adhat?

Agárdi Kornélia Auróra
Húúúúú, szerintem izgatottság miatt lehányni valakit. Tudod, vannak olyan emberek, akik nagyon rá tudnak parázni dolgokra, aztán behánynak. Tegyük fel, én is ilyen szerencsecsomag vagyok és valamelyik nemnormális ad nekem egy csokit. Erre én elkezdek örülni, és igazából még egy "köszi" sem szalad ki a számon, csak az aznapi főzelék maradványai. Wolf Kati pedig felcsendül a háttérben: "Fürge róka lábak, surranó kis árnyak. Hipp-hopp, jön Vuk!"

Andrássy Borbála
Ugyan még nem csináltam ilyet, de nagyon vicces reakciónak tartom, amikor valaki megcsókol egy másik embert, és látja, hogy ez nem éppen jól sült el, szóval lazára veszi a figurát, kacsint egyet és azt mondja: nagyon szívesen. Egyszerűen szerintem ez egy annyira spontán, de vicces reakció, hogy nem is marad utána az a kínos érzet. Váratlannak meg ennek a fordítottját gondolom, amikor valakit megcsókolnak, és ő megköszöni, de az cikibb is, mintha te vagy a nagydumás, laza fél.

Athanaczkovics Kornél
Óóó, hát én... *pillant el zavartan* Szóval én még nem adtam senkinek csokit, így nem tudok a gondolattal sem eljátszani, de biztosan mindenki örül annak, ha kap, nem? Úgy értem, hogy csoki, a legtöbben szeretik, én biztosan örülnék, ha kapnék. Ha mondjuk nem ehetsz, akkor az szülhet kellemetlen helyzeteket, de nem hiszem, hogy hozzám vágnák, nem? *mosolyodik el* Ugye nem...?

Autumn Rue Danvers
Szerintem a Valentin-nap már magában egy, a fogyasztói társadalom által kitalált hülyeség. Ha szerelmes párocskák ünnepelni akarják a szerelmet, azt bármikor megtehetik, ott vannak rá az évfordulók, a születésnapok, a mindennapok, kvázi bármelyik nap, amelyiket kiválasztják maguknak. Nem kéne erre egy egész rózsaszín szívecskéktől tobzódó marhaságot építeni, és a szinglik orra elé dugni, mintha nem lenne teljesen rendben az, ha az ember nem él párkapcsolatban. Így tehát nem értek egyet az alaptézissel, hogy valaki Valentin-nap alkalmából csokit adjon. Azzal meg pláne nem, hogy ezért a másik fél köteles adni valamit. Az ajándékokat nem azért adjuk, hogy cserébe kapjunk valamit, hanem mert jólesik, és szeretnénk meglepni a másikat.

Bácskai Lénárt
Egyszer kaptam Valentin-napra csokit, de gyanús volt a dolog, meg egyébként is, húsvéti nyuszi formája volt. Kicsomagolás után megszagoltam, megnyaltam és inkább visszaadtam. Nem tűnt ehetőnek. Valamiért azóta se állt szóba velem az illető.

Bossányi Karola
Mondjuk egy szív alakú lufit, ami azon nyomban szétpukkad, ahogy hozzáérsz, és apró kis szívecske alakú, csillogó papírdarabok hullanak rád belőle. Ez kicsit vicces is, váratlan is.

Draskovich Kristóf
Fogalmam sincs... Ez valamiféle cserekereskedelem lehet? Talán egy másik csokit?

Fekete Nonó
Megkapja, és azonnal elkezdi enni anélkül, hogy megköszönné, vagy éppen megkapja és megöleli a másikat. Vagy megkapja, megöleli a másikat, aztán kettőbe töri és odaadja egy részét az ajándékozónak (ez a legjobb). Vagy: megkapja és megöleli a másikat, és elkezd röhögni, mert vicces a csoki papírja.

Fellner Ádám
Hú, jó kérdés, teljes őszinteséggel mondom, hogy fogalmam sincs. Mondjuk meglepődik, hogy jé, csokit kaptam?

Homokföldi Réka
Egy jó kis kupán csapást! Meg plusz két kört a futópályán. *vigyorog joker mosollyal*

Hollósi Zalán
Vicces történetekből nekem nincs túl sok, pedig minden évben el vagyok halmozva csokival. Tudod, aznap van a szülinapom. Húgom szokott minden évben kisebb hisztirohamot lenyomni emiatt. Nem tartja fairnek. Nem mintha az ő szülinapját nem szoktuk volna megünnepelni, vagy ne osztanám meg vele, amit én kapok. A legdurvább reakciója azt hiszem, az volt, amikor beleharapott a karomba egy doboz likőrös bonbon miatt, amiből ő még nem is ehetne, mert alig múlt öt éves...

Ivanich R. Benett
Hát természetesen valami olyan, ami nem biztos, hogy az iskolaújság rovatába tartozik. De az alsóévesek kedvéért egy klasszikus hálaszerenádot említenék, számomra mindez pusztán egy csokiért annyira kínos és abszurd tudna lenni, hogy az már egyenesen vicces is.

Juhász Laura
Legviccesebb? *Zavarodottan pislog.* Oké, ilyet nem tudok. Mi lehet vicces abban, ha csokit kapsz valakitől, akárkitől Valentin-napra? *Vállat von, majd egy apró fejrázás után a másik opción gondolkodik.* Váratlan. Hm. Hát az eléggé váratlan, ha mondjuk nem szereti az illető a csokit. Vagy még rosszabb, ha allergiás valamelyik összetevőre. Az nem annyira jó, de hát ugye a gesztus a fontos! *Mosolyodik el, aztán kikerekedik a szeme.* De jó, hogy mondod, Valentin-nap lesz. Bocsi, de most rohanok, meg kell terveznem az egészet! *És már rohan is el.*

Kis Laura Grace
Hűűű, én nem adnám oda a csokimat senkinek, de megpróbálom elképzelni, hogy mit. Ha én adom, nyilván szeretnék puszit érte, szóval, ha mondjuk a számra kapom, az nagyon meglepő. Vagy ami még nagyon az, ha mondjuk adok csokit, és másnapra az egész iskola azt beszéli, hogy járok azzal, akinek a csokit adtam, pedig lehet, hogy azért volt, mert nem is szeretem azt a fajtát, vagy azért, mert láttam, hogy nem kapott, és csak rendes szerettem volna lenni vele. Szóval ha adnék, és abból ilyen nagyon nagy következtetéseket vonnának le, akkor nagyon meglepődnék. És aggódnék. Szerinted se kéne adnom, ugye?

Kőszegi Róza Amélia
Még sosem kaptam csokoládét Valentin-napra. De talán, hogy ne hagyjalak válasz nélkül, azt mondanám, hogyha a másik fél saját készítésű Kedvenc szelettel rukkol elő. A mágikus édesség hírhedt róla, hogy nehezen vagy szinte lehetetlen reprodukálni otthon a konyhában. Kellemetlen vége lehet, ha azt ajándékba szánjuk. Esetleg okos kis bűbájok vagy trükkök még segíthetnek javítani a helyzeten.

Lafayette David Saint-Venant
*Kínosan elmosolyodik.* Engem ezért, meg az egyből kibukott szerelmi vallomásomért kárpótlás-randira vitt egy anyuka. Ja, megfogtam vele Merlin lábát, igen. Nina végtelenül rendes volt, nem számítottam rá, hogy ennyire jófej lesz! Fiatal voltam és botor, ne is beszéljünk róla inkább... *Fejcsóválva elsétál.*

Létai Roland
Szex... Habár az annyira nem váratlan egy párkapcsolatban, a szerelmesek napján, nem igaz? Akkor mondjuk az, hogy azt mondja: Menj a picsába, te barom, mogyoróallergiám van, százszor mondtam már! Lehet, hogy nem is mondta neki... Ilyenek a nők!

Lóránt Bence
Hát mondjuk, ha azt mondja: Bemutatom az új pasimat és kösz a csokit!

Marina Darik
*Nagy szemekkel Kendére néz, aztán fel a plafonra.* Ööööhmm... Ha túl izgatott leszek, akkor azt valószínűleg a zsebemben lévő szalamandra is megérezné. Elég furcsa reakció, hogy a zsebem kigyullad. *Vállat von.*

Mórocz A. Móric
Ha oda sem adom neki, mert megeszem én. *Vállat von.* Rndsn. Mindig ez van. Persze véletlenül.

Perényi Eszter
Egy plüsselefánt.

Reiner Kende
Valentin-nap? Hinnye neki... *Szemöldöközik, majd vigyorogva oldalra fordul.* Mae? *Lóbálja a lábait az ablakpárkányról.*

Thomas Middleton
Esetleg szó szerint elalél. De persze a Valentinja elkapja, mielőtt még szegény földet érne. Vagy pont egy hatalmas, puha, szív alakú párnán landol. Vaaagy felsikít mondjuk! Mert esetleg csokibékát kap, ami egyből ráugrik. Jó, ez két elég eltérő reakció, de hát Valentin-napon bármi megeshet ugye...

Winter Cone Danvers
*Tovább sétál, aztán pofátlan vigyorral oldalasan visszafordul.* Csak a szádban olvad, nem a kezedben.

Név nélkül érkeztek

A dobozos bonbon ajándékozásakor az, aki a csokit kapja, felcsapja a skatulya tetejét és ott helyben végignyal minden.egyes.szem.bonbont. Tudod, hogy nehogy bárki mással meg kelljen osztania...

Egyszer egy lány a nyakamba ugrott és suttogva közölte: a fiunknak nagyon cuki, göndör, szőke fürtjei lesznek majd. Azóta is kiráz a hideg, ha visszagondolok azokra az elsuttogott szavakra.

... Megtörtént eset alapján? "Bocs, szerintem az ikertestvéremet keresed!" KÉTSZER IS ELJÁTSZOTTÁK VELEM. Úgy értem... Mindketten. Egymás után, pár perc különbséggel. Nem fáj.



Nincsenek megjegyzések: