2019. március 15., péntek

Ünnepek és otthonok

Tisztelt Dr. Who!
Sajnos valahol elvesztettem a kokárdámat, és nem találom a szalagjaimat sem. A barátaim pedig egyszerűen kijelentették, hogy még korai aggódnom emiatt, és majdcsak találok egy másik kokárdát az egyik boltban. Ez persze mind szép és jó, de az az új nem lenne olyan, amilyen az enyém volt. Tudom, ez furcsán hangzik. De most komolyan! Az a kokárda úgy lett megbűvölve, hogy amikor megszólal a zene, elkezdi énekelni a Himnuszt. És én készítettem. Szóval azért írok most, hogy mondd meg, mit tegyek! Így nem merek elmenni az ünnepségre, viszont nem szeretnék a klubhelyiségben sem kucorogni.
Szalagtalan

Kedves Szalagtalan! 

Bár már ez kissé későn lesz, de én kiírtam volna egy hirdetést a helyedben, hátha valaki látta, hátha valaki összeszedte, és éppen a gazdáját keresi. Eléggé egyedi kokárdáról van szó, így mindenképpen feltűnne az embereknek, ha szembejönne velük. Én a helyedben mindenképpen elmennék az ünnepségre, és remélem, hogy így is tettél, hiszen évről évre egyre csodásabb megemlékezéseket tartanak. 


Kedves Doki!
Lennél oly szíves megmondani nekem, mit kezdjek a magokkal? Nagy dilemmában vagyok, ugyanis kaptam ajándékba egy ismeretlen címzettől egy zacskónyi virágmagot és néhány hagymát. Most azon tépelődök, vajon egy jóakaróm küldte-e, és ha igen, milyen növényeket találhatok a zacskóban. Megtudnád mondani, hogy hogyan döntsem el, vajon érdemes-e elültetni őket? Mert nem szeretném, hogy ördöghurok lepje el a kertemet. Válaszodat köszöni:
Kertmágus

Kedves Kertmágus! 

Javaslom, hogy még mielőtt az ültetéshez késő lenne, keresd fel Manci nénit, a falu legszebb kertjével rendelkező jóságos boszorkányt, ha valaki, ő mindenképpen meg tudja mondani, hogy milyen magokat és hagymákat kaptál, sőt azt is, hogyan és mikor érdemes őket elültetni. Az ő kertje majdnem minden évben a legszebb mágikus kert is, úgyhogy nem tévedhet! 


Kedves Dr. Who!
Tökre nem akarom a szünetet. Otthon halálra unom magam. Minden barátom itt van a suliban és különben is, odahaza nem ilyen finomak a kaják meg a hülye ágyam is kényelmetlen. Mégis hogy bírjam ki, míg visszajöhetek?
Kastélylakó

Kedves Kastélylakó! 

Nem gondoltál még arra, hogy beszélj a barátaiddal, mi lenne, ha pár napra elmennél hozzájuk a szünetben? Biztos örülnének neked, és te is a társaságuknak, így gyorsabban eltelne ez a néhány hét, és nem lenne olyan szörnyű otthon lenni sem.

Nincsenek megjegyzések: