2019. február 15., péntek

Felelősség és a jövő tanév ígérete

Kedves Dr. Who!
Tudom, hogy már túl leszünk a Valentin-napon, mire felelni tudsz a levelemre, de akkor is ki kell írnom magamból, ami nyomaszt: szóval a barátnőm nem bírja ezt az ünnepet és megtiltotta, hogy tartsuk. Pedig én nagyon szeretem. Mit lehet ilyenkor tenni? Majd meglátom, lehet, hogy próbálok valami köztes megoldást találni, de olyan fura nekem ez. Miért kell így tiltakozni egy tök jó kis romantikus nap ellen?
Don Juan

Kedves Don Juan! 

Biztos, hogy a barátnőd az ünnep ellen van? Nem lehet, hogy inkább csak arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy ne csupán egyetlen napon teremtsd meg a romantikát az életetekbe? Remélem ennek ellenére sikerült valami megoldást találnod, és nem veszekedtetek az ünnepen. 


Kedves Dr. Who!
Voltam ezen a kisállatos napon a faluban és minden kis lény olyan cuki volt, hogy majdnem belehaltam. Nagyon szeretnék egy saját kedvencet, de a szüleim egyszerűen nem engedik. Azt mondják, nem vagyok elég felelősségteljes ahhoz, hogy saját állatot tartsak. Hogyan bizonyíthatnám be nekik, hogy de?
Tappancs

Kedves Tappancs! 

Irány a menhely és az önkénteskedés! Ott kipróbálhatod magad, megtudhatod, milyen az, ha van egy kisállatod. Ha még utána is felelősségteljes gazdinak érzed magad, kérj ajánlást a vezetőktől, esetleg a kollégáidtól. A hivatalos bizonyítékra a szüleid se mondhatnak nemet. 


Kedves Dr. Who!
Nem akarom, hogy vége legyen a tanévnek! Amilyen rémes volt az előző, ez most annyira klasszul sikerült. Szereztem pár új havert, elég sok pontot is hoztam a háznak, meg nem mentek olyan nehezen a tárgyak. Félek, jövőre megint jön a rémálom! Tudsz valami tanácsot adni, hogyan folytassam a sikerszériát?
Linksy

Kedves Linksy! 

Egyszer fenn, egyszer lenn, ahogy szokták mondani, azonban én azt vallom, hogy ha magabiztosan és pozitív gondolatokkal indítasz egy évet, akkor sokkal könnyebben veszed az akadályokat is, és sokkal több pozitívum történik veled. Támaszkodj a barátaidra, keresd az élet apró örömeit!

Nincsenek megjegyzések: