2019. január 15., kedd

A manók titka és a nem is rémisztő emberek

Szia Doki!
Leszögezem, nagyon babonás vagyok, és úgy tudom, olyan lesz az egész éved, amilyen az első napja. Na már most én amint kikeltem január 1-én az ágyból, beütöttem a nagylábujjamat az éjjeliszekrénybe, aztán megláttam, hogy szakadt a ruhám, amit fel akartam venni, utána a pálcám beesett a tök nehéz komód mögé és alig tudtam kihalászni, később leettem magam az ebédemmel, nap végül pedig visszajött a bagoly a levéllel, amit a haveromnak küldtem. Szóval komolyan ez vár rám idén?
Elfonnyadt Négylevelű

Kedves Elfonnyadt Négylevelű! 

Azt hiszem, erre szokás azt mondani, hogy ilyen évkezdést senkinek sem kívánunk! Nem hinném, hogy ilyen lesz az egész éved, ez inkább csak egy figyelmeztetés volt, hogy ezután kétszer olyan jól fontold meg minden lépésedet. Remélem hamarosan újabb levelet kapok tőled, amiben a sikereidről számolsz be. 

Sikeres évet! (És vigyázz a lábujjadra!)


Kedves Dr. Who!
Az van, hogy nagyon félek a Rellon házvezető-helyettesétől. Egyszerűen kitör tőle a frász! Nem tudom, szerintem nagyon rémisztő. Ismered őt? Madarász Gergely professzor. A sebhelyei meg ahogy néz... Irtó fura alak és sajnos tanít engem. Nagyon nehéz ám úgy jó eredményeket elérni egy tárgyból, ha rettegsz a tanárodtól. Mégis mit tegyek?
Madárijesztő

Kedves Madárijesztő! 

Gondolj mindig arra, hogy a legijesztőbb embereknek van a legnagyobb szívük, pontosan azért, mert ők ismerik a világ leggroteszkebb oldalát. A prof biztos nem akar senkit sem megijeszteni, és képzelheted, hogy neki mekkora kihívás lehet minden egyes nap megküzdenie azzal, hogy ismeretlenül is félnek tőle. Szerintem nagyon sokat számítana, ha te lennél az első, aki nyit az ismerősi körödből felé. 

Egy kedves szó mindig segít! 


Kedves Doctor Who!
Van egy elméletem, amit csak veled merek megosztani, mert nem akarom, hogy őrültnek nézzenek. Szóval idén az ünnepekkor rádöbbentem, hogy a Mikulás manói is házimanók. Ráadásul néhányuk a suliban dolgozik. Tiszta sor: téli szünet, csomóan hazamennek, nem kell annyi munkaerő, bámm! Simán elmehetnek az Északi-sarkra besegíteni. Mit gondolsz? Szerintem egyértelmű.
Száncsengő detektív

Kedves Száncsengős detektív! 

Te nagyon okos vagy és nagyon jók a meglátásaid. Valóban, a manóink mindig ott segítenek, ahol a legnagyobb szükség van rájuk. De nekik ne mondd el, hogy tudod a titkot! 

Vajon idén is a jó gyerekek listájára kerülsz?

Nincsenek megjegyzések: