2018. november 15., csütörtök

A szerelem sötét verem


Hellóka Doki!
Én próbálok támogató meg rendes barátnő lenni, ami amúgy sosem ment korábban, de nehéz. Azt hiszem, sikerült magamra ismernem a legutóbbi újságból. Én vagyok a problémás barátnő? Talán. Bár ezt nem értem. Az embereknek miért kell megváltoztatni másokat? Miért nem lehet inkább támogatni azt, amilyenek? Én úgy kedvelem nagyon Őt, ahogy van, aztán most egyre átlagosabban néz ki, legutóbb utána fordultak az utcán lányok, pedig soha azelőtt! Ez így nem jó, nem tetszik... most én vagyok a rossz?
A kiskavics párja

Kedves Kiskavics Párja!
Neked is azt tudom tanácsolni, amit Kiskavicsnak tanácsoltam: az lesz a legjobb, ha ezt megbeszélitek, mert úgy tűnik, akadnak félreértések, ezen pedig nagyon sok minden elcsúszhat, amiért kár lenne. Érzi ő, hogy valami nem tetszik neked. Mondd el neki, mi az, amit esetleg nehezményezel, illetve add a tudtára, hogy neked mindenhogy tetszik és legfőképpen úgy, ahogyan ő a legjobban érzi magát! Hiszen így van, nem igaz?



Kedves Dr. Who,
nem tudtam, hogyan szedjem össze a bátorságom írni, de egyre nyomasztóbb magamban tartani. Tudok egy titkot, egy olyan igazán nagyot és balul elsülőset, ha kiderül. Sok embernek lehet baja belőle, én ezt mégsem szeretném. Úgy érzem, az lenne a helyes, ha nem tudná meg senki, de emészt és ki akarom adni magamból. Teljesen dekoncentrált vagyok tőle, alig mennek a házik és órán is mindig izzadok, ahogy valaki rám néz. Mindig azt hiszem, már tudják és elárultam a barátom. Mitévő legyek?
Titokgazdi

Kedves Titokgazdi!
Bizony, sokszor nem könnyű titkot őrizni. Azonban ha a kitudódás szerinted valóban ennyi mindent tönkretenne, akkor ezt kell szem előtt tartanod. Valahogyan le kell küzdened a kényszeredet, hogy eláruld másoknak. Viszont azt csak te tudod kitalálni, hogyan lehetsz rá képes. Esetleg, akárhányszor eszedbe jut, gyorsan hessegesd el a gondolatot. Vagy rögtön pörgesd le magadban a következményeket, hogy elmenjen tőle a kedved. Vagy egyszerűen csak gondolj a barátodra, aki fontos neked.



Kedves Doki!
Igazán égető problémám van. Van egy srác, aki egy ideje már tetszik nekem, és eddig azt hittem, hogy én is tetszem neki, mert hát eléggé sokat flörtöltünk, és azt hittem, hogy ő olyan fiú, akivel lassan kell lépéseket tenni, erre tegnapelőtt láttam egy szőke lánnyal csókolózni, tegnap pedig egy barnával. Eléggé rosszul estek ezek, mert én direkt azért csináltam úgy, mintha nehezen elérhető lennék, mert neki akartam tetszeni, de most nem tudom. Szívesen csókolóznék vele én is. Szerinted, ha velem csókolózik, utána majd csak velem akar és ezek után megbízhatok benne, hogy mással nem csinálja?
Segíts kérlek!
Fátyollal álmodó

Kedves Fátyollal álmodó!
Ha szeretnél vele csókolózni, nyugodtan közelíts felé, azonban lélekben készítsd fel rá magadat, hogy talán csak ennyi lesz köztetek. Azonban semmi sem kizárt, és ki tudja, az is megeshet, hogy benned megtalálja azt a társat, akivel szívesen komolyabbra veszi a dolgokat. De én tényleg azt javaslom, hogy csak akkor menj bele a játékba, ha úgy érzed, elég lehet számodra az is, ha csak jól érzitek magatokat együtt. Ha szerinted ez túlságosan fájna neked és nem volnál képes egy ilyen laza kapcsolatra semmiképp, akkor talán az a legegyszerűbb, ha egyszerűen elmondod neki, amit érzel.



Drága Doki!
Szerelmes vagyok! Ez nem olyan kis fellángolás, már nagyon régóta tart. Akibe pedig szerelmes vagyok, az a gazdasági igazgató. Nagyon szomorú lettem, amikor megtudtam, hogy megházasodik, és nagyon szép volt az esküvője, de szerintem nem jó nőt vett el, mert hozzá inkább egy nyugodt lélek illik, mint én. Szerintem ő sokkal inkább szeret kirándulni és nagyokat sétálni - ráadásul, ahogy elnéztem, ő nagyon jól sétál -, mellettem igazi társra lelne. Hogyan közölhetném ezt vele? Még csak most leszek tizenhét, a jövő hónapban, de az már nagykorú, onnantól nem lenne illegális, hogy inkább engem vegyen el. Vajon, ha ez megtörténne, szerinted kaphatnék ugyanolyan jó jegyeket mugliismeretből, mint eddig? Apukám nem szeretné, hogy rontsak az átlagomon. Talán meg kellene várnom az alapképzés végét? Nem élhetek tovább, ha ő nem lesz az enyém!
Kérlek, kérlek! Segíts!
Szerelemkornis

Kedves Szerelemkornis!
A szerelemben, szeretetben nincsenek észérvek. Akit szeretsz, nem azért szereted, mert hasonlít rád vagy mert közös az ízlésetek, vagy mert olyan jól összeillenétek. Hanem egyszerűen csak érzed, amit érzel. Te azt mondod, szereted őt. Ha szereted, akkor gondolom azt akarod, hogy boldog legyen. Ő a boldogságát most emellett a hölgy mellett találta meg. Nyilván megértem, hogy ettől még a te érzéseid nem változnak iránta és hogy nehéz mit kezdened velük. Szerintem szimplán csak örülj az együtt vagy egymás közelében töltött pillanatoknak. Annak, amiben részed lehet. Értékeld fel őket! Segíthet.


Nincsenek megjegyzések: