2017. szeptember 15., péntek

Végzőseinket kérdeztük

Mi a kedvenc emléked az elmúlt öt évből?

Kékessy Arabella: Amikor egyszer harmadéven késő este lementem a konyhába, mert megéheztem, és ebből egy spontán együttevés lett a HV-nkkel, Berci bával.

Mezősi Nyeste Veronika: Nem tudom mi a kedvenc emlékem. Ezen sosem gondolkoztam. Mindent nagyon élveztem. Talán Madagaszkárt a legjobban... A homokvárépítő verseny nagyon jópofa volt.

Kilt Zoltán: A kedvenc emlékeim az elmúlt öt évből az a sok barát, akiket szereztem, bár egy-kettő közülük sajnos időközben lekopott, de hát nem lehet mindenki örök barát. 

Farkas Kamilla: Imádtam az edzéseket, amiket Mini diktált, azt, amikor megtaláltam Viktor macskáját, meg azt a rengeteg dolgot, amit Ricsivel csináltunk, ahogy jó buli volt mindig belógni az Eridonba is. Lehet, hogy több időt töltöttem ott, mint a saját körletemben. 

Kasza Fanni Stefánia: Amikor elsőévesként elkaptam életem első meccsén a cikeszt. Tök király volt!


Milyen volt az idei Varázstani Alapismeretek Vizsga? 

Kékessy Arabella: Szerintem teljesen korrekt. Volt amin el kellett gondolkozni, de nem találtam nehéznek.

Mezősi Nyeste Veronika: Nincs viszonyítási alapom, de nem tűnt vészesnek. Mármint, nem volt könnyű, de azért meg lehetett csinálni.

Kilt Zoltán: Szerintem elég nehéz volt, de minden tőlem telhetőt megtettem, hogy a legjobb tudásom szerint írjam meg.

Farkas Kamilla: Nem éreztem annyira nehéznek, szerintem jól sikerült, de hát ki tudhatja.

Kasza Fanni Stefánia: Könnyűnek nem mondanám, de szerintem egész korrekt volt. Legalábbis remélem nem írtam túlzottan hajmeresztő hülyeségeket. *Röhög.*


Mennyit készültél a záróvizsgáidra? 

Kékessy Arabella: Igazából körülbelül az év eleje óta erre készültem, nagyon vártam, hogy végre megírhassam.

Mezősi Nyeste Veronika: Nem többet, mint korábban. Inkább év közben próbáltam figyelni, megírni a házikat... Aztán átolvastam párszor mindent és ennyi. 

Kilt Zoltán: A tanórák utáni egy-két kikapcsolódás céljából történő csavargást leszámítva a maradék időmet igyekeztem erre fordítani, és ezt több-kevesebb sikerrel el is értem. Ugyan volt, amikor annyira zsongott az agyam a sok információtól, hogy aludni sem tudtam, ez mind mellékes, ha a célt elértem.

Farkas Kamilla: Nem túl sokat, sem Minit, sem Coltont nem hatotta meg igazán a vizsgaidőszak, annnnnnnnyira sajnálom. 

Kasza Fanni Stefánia: Őőő....... erre muszáj válaszolni?


Mik a terveid a jövőre vonatkozóan? 

Kékessy Arabella:  Maradok itt magizoológus mestertanoncként, közben pedig gyakornoki munkát vállaltam a Kőszélfalvi Növény- és Állatkertben.

Mezősi Nyeste Veronika: Öhm, nos ezen még nem nagyon gondolkoztam. Azt hiszem, csak az általános képzéssel megyek tovább, amíg rájövök, hogy mit is szeretnék pontosan.

Kilt Zoltán: A jövőre vonatkozó terveim még bizonytalanok, mert attól függ, hogy a suli után igazándiból mihez lesz kedvem, vagy mihez érzek majd késztetést. Ez nálam sajnos folymatosan változik, így is túl sok dolog érdekel, de eddig is változott az érdeklődési köröm, volt hogy egy-két terület kiesett a kegyeimből, de akad is helyettük másik. Szóval erre a kérdésre nem tudok konkrétumot mondani, bocsi!

Farkas Kamilla: Mindenképp szeretnék tovább tanulni. Orvos szeretnék lenni, de a kviddiccsel is szeretnék még foglalkozni, amíg itt vagyok.

Kasza Fanni Stefánia: Varázspszichológiát akarok tanulni, hogy pszichomókus lehessek, és ha nem jönne össze vele a munka, a faluban nyitni szeretnék egy üzletet vagy valami.

Nincsenek megjegyzések: