2017. szeptember 15., péntek

Elkövetkezett egy újabb év vége...

Milyen volt a tanéved? 

Bálint Fruzsina Ingrid: Tanulás szempontjából szűkös, mivel nem sokkal vizsgaidőszak előtt érkeztem, és így nagyon sokat kellett pótolnom, hogy ne kelljen évet ismételnem. Szociális szempontból viszont gyümölcsöző, sok jó arcot ismerhettem meg a kastélyban, és már alig várom, hogy még jobban belevethessem magam a közösségi életbe.

Sheela Lengrond: Vegyes, mert úgy érzem, nem mindenből hoztam ki a maximumot. Ennek ellenére megvagyok, ezekből a bukkanókból pedig okultam.

Boglár Gréta: Köszönöm alásshan, nem volt rossz.

Lora Fontaine: Kalandos tanévem volt, sok megdöbbentő dologra akadtam a kastélyon belül, például pár trollra is. *Bazsalyog az orra alatt, de azért örül, hogy már elmúlt a veszély, kicsit kacsintgat is, jókedvében találta a cikkező.*
Persze, sikerült sok barátot is szereznem, és párszor levarázsolni magamról a taláromat, de hála Merlinnek az Edictum firkászai egyelőre elkerültek. Kérlek, ne vedd magadra, csak szimplán örülök, hogy azok a képek nem láttak rólam napvilágot, amelyeket legszívesebben a takaróm alá süllyesztenék.

Adrian Ivanorovics Black: Ooooo, nagyon bőséges, kicsit talán túlságosan is. Házat váltottam, a szokásosnál is többet dolgoztam, de nem bánom, volt benne pörgés. 

Kálnoki Norina: Talán az eddigi legizgalmasabb tanévem volt. Persze nem feltétlen az óráimra gondolok. *Kacsint.*

Weisz Pálma: Nos nekem ez volt az első tanévem. Nagyszerűen éreztem magam, sok új barátra leltem, és alig várom a következő évet, remélem, az is ilyen csodás lesz. 

Varga Nóra: Nagyon jó volt, még jobb is, mint az előző. Még több embert ismertem meg, a tárgyak is egyre érdekesebbek. Bár jó lett volna több könyvet olvasni, meg esetleg többet gyakorolni, de így is jól sikerült a félévem. *Büszkén elmosolyodik.*

Lepsényi Richárd Dávid: Mondjuk úgy, hogy túl sok információval volt tele, amelyek nem feltétlenül pozitív irányba döntötték a mérleget, de persze olyan események is akadtak zömével, amelyek ezt többé-kevésbé ellensúlyozni tudták.


Mi az, amit a legjobban bánsz, hogy nem tetted meg idén? 

Bálint Fruzsina Ingrid: Amit a legjobban bánok, és nem tettem meg? Ijj, most megfogtál. Nincs ilyen. Én inkább az az ember vagyok, aki elkövet egy rakat hülyeséget is a jó dolgok mellett, de ne kelljen bármit is megbánnom, amit nem tettem meg. 

Sheela Lengrond: Nem dolgoztam keményen egy bizonyos tárgyon belül. Ez pedig piszkosul bánt, mert félek, hogy emiatt megromlott a tanár és köztem kialakult törékeny bizalom.

Boglár Gréta: Többet járhattam volna be Mr. Meccoy óráira...

Lora Fontaine: Hogy hiába üldöztem Krushnic Dimitrit. Valószínűleg megsejthette a dolgot, mert semmilyen bálra vagy eseményre nem volt hajlandó eljönni. Tudod, ő az én kis hercegem. *Erre a kijelentésre paprikavörössé változik.*

Adrian Ivanorovics Black: Nem hiszem, hogy lenne ilyen, de ha mégis eszembe jut valami, igyekszem pótolni a vizsgaidőszak végére, nem maradhatnak hiányosságok.

Kálnoki Norina: Hmm. Nem is tudom. Igazából szerintem nem bánok semmit. 

Weisz Pálma: Hmm, ez nehéz kérdés, de talán azt bánom a legjobban, hogy nem csatlakoztam egy szakkörhöz/klubhoz sem. Azért jövőre lehet, hogy megpróbálkoznék a színjátszással.

Varga Nóra: Hú, hát nem is tudom. Lehet, hogy megnézhettem volna egy kviddicsmeccset és szurkolhattam volna a csapatunknak, mert élőben még nem láttam mérkőzést. Mondjuk, nem vagyok oda a sportért, de mindent el kell kezdeni valahol.

Lepsényi Richárd Dávid: Hagytam elmenni valakit, aki fontos volt számomra, és nem mentem utána.


Hogy érzed, mennyire volt sikeres a vizsgaidőszakod? 

Bálint Fruzsina Ingrid: Szerintem egész jól ment, még egy vizsgám van hátra, a jóslástan. Attól egy picit félek, de otthon nem lehet rám panasz, egész pofás kis bizonyítványom lett.

Sheela Lengrond: A vizsgáimmal nem volt gond, köszi, hogy kérdezed! Mondjuk a sárkánytant fogósnak találtam, de ennyi.

Boglár Gréta: Vizsgaidőszak...? Basszus!! Ezért voltak üresek a folyosók??!

Lora Fontaine: Rettegtem tőle, de hála Merlinnek minden tárgyam sikerült. Az igaz, hogy néhányszor magamra robbantottam az üstömet, de teher alatt nő a pálma.

Adrian Ivanorovics Black: Szerintem átmentem (legalább), de hát ember tervez, aztán ki tudja mi fog még történni.

Kálnoki Norina: Reméljük a legjobbakat! *Nevet.*

Weisz Pálma: Nagyon sikeresnek érzem, bár őszintén szólva nagyon féltem a vizsgáktól. Idén két tantárgyból kellett vizsgáznom, mugli- és mágusismeretből, valamint jóslástanból, mindkét vizsgát sikeresen, kiváló eredménnyel teljesítettem. 

Varga Nóra: Négy kiválót kaptam, minden vizsgán maximális pontszámot értem el, ennek pedig nagyon örülök. Nem is gondoltam volna, hogy ilyen is lehet. *Büszkén kihúzza magát és szélesen mosolyog.*

Lepsényi Richárd Dávid: Szerintem nagyon sikeres volt, ennél jobb eredményeket nem is produkálhattam volna.


Mit vársz a következő tanévtől? 

Bálint Fruzsina Ingrid: Nem nagyon vannak elvárásaim, de szeretném jobban felfedezni a kastélyt, és több időt hagyni magamnak a tanulásra, mert az idei év nagyon mély vizesre sikeredett.

Sheela Lengrond: Bízom abban, hogy jobban tudok teljesíteni az életben! Szeretném jobban kimutatni azt, amit érzek vagy gondolok. Szeretnék jobban kiállni magamért. Mindenben.

Boglár Gréta: Izé, el kéne már végeznem, morognak otthon, hogy dolgoznom volna most már ildomos, nem a sokadik mestertanonci évet taposni.

Lora Fontaine: Remélem, hogy még jobb lesz, mint az idei. A házam teljesítményével így is meg vagyok elégedve, de ha nem nyernénk meg a házkupát, akkor jövőre biztosan ott leszünk a szeren, legalábbis én gondoskodni fogok róla. *Magára mutat, és ezzel egyidejűleg megköszöni Ericnek az interjút meg a megtisztelő figyelmet.*

Adrian Ivanorovics Black: Szeretnék egy új szakon kezdeni, de hát... Who knows, mit hoz még a jövő.

Kálnoki Norina: Nincsenek elvárásaim, így nem csalódom. 

Weisz Pálma: Nincsenek konkrét elvárásaim a következő tanévre nézve, szeretném magamat új területeken kipróbálni és még több pontot szerezni a Levitának, aztán majd kiderül, hogy mit sikerül mindebből megvalósítani.

Varga Nóra: Ugyanilyen sikeres vizsgákat, érdekesebb órákat, több új barátot. Itt könnyű dolgom lesz, minden évem egyre jobb és jobb, úgyhogy valószínűleg nem fogok csalódni.

Lepsényi Richárd Dávid: Lesz, ami lesz, végzős mestertanoncként tengetem napjaimat majd, meglátjuk mi lesz velem.

Nincsenek megjegyzések: