2016. április 15., péntek

Melyik a kedvenc helyszíned a faluban?

Kilt Zoltán: A temető, mert kedves emlék fűz hozzá. Levitás bátorságpróba.

Farkas Kamilla: Leginkább a cukrászda és az apám háza. Előbbi, mivel ott dolgozom; utóbbi, mivel ott lakom, és mindkettőben elég időt eltöltöttem már, hogy megszeressem *_*

Zsigmond Zafira: Egyértelműen a könyvesbolt, és mert imádok olvasni :D

Simfel Karina: A Paradis Cukorkabolt és a Falatozó, meg a cukrászda. Igazából bárhol, ahol enni adnak nekem.

Bérces Bárcián: A Stég a kedvenc helyszínem, mert nagyon hangulatos és nyugodt hely :)

Vitéz Rebeka: Talán a kviddics szaküzlet a kedvencem, mert hát imádom a kviddicset *-*

Wolgast Bellafonte: A telefonfülke, mert mókás és sok benne a lehetőség.

Mezősi Nyeste Veronika: Nekem a Czukorvarázs Cukrászda a kedvencem. Finomak ott a sütik, meg van pár szép emlékem, ami ahhoz a helyhez kötődik. De ezeket azért nem kötném mindenki orrára... - //Pletykaszagot érzek - A szerk.//

Scarlett Conroy: A kedvenc helyszínem a vasútállomás. Én mindig egy olyan típusú ember voltam, aki szeret utazni és bajba kerülni. Ezen a helyen meg mind a kettő előfordult már :)

Lasch Ervin Balázs: Most a Művelődési ház a kedvencem. Új a munka, egyelőre még minden, amit csinálhatok egy új élmény, és eddig nagyon pozitív.

Lepsényi Zalán: Mátra Máguscsárda, mert ott kifejezetten jó a kaja.

Nemes L. Izabella: A stég. Messze van mindentől, ritkán találni ott bárkit is.

Antoinette Myra Blackburn: Az én kedvencem a varázslény-kereskedés. Nem vásárolok ott, mert nincs mit (illetve nem gondolom magam ahhoz elég felelősnek, hogy állatot hozzak el), de betérek, ha arra járok, hisz az otthoni bestiaparkunkra emlékeztet, és ha van, amivel le lehet venni a lábamról, az a rengeteg állat, legyen az szőrös vagy pikkelyes, akár tollas.

Warren Mina: Mostanában a Művészbolt a nagy kedvencem, az örök kedvencem pedig a könyvesbolt.

Soóki Zsóka Boglárka: Hát, szeretem az előkészítőt, mert ott sokat lehetett játszani, meg a játszóteret is, emiatt. De a cukorkaboltba is szívesen mentem, amikor lehetett, a sok édesség miatt.

Hollósi M. Karolina: Hm... talán a Boglyas tér. Talán azért, mert jó a hangulata és szép a tűzijáték szilveszterkor.

Nincsenek megjegyzések: