2014. október 30., csütörtök

Titokzatos üdvözlet

Dr. Who az alábbi rejtélyes, ám annál kedvesebb levelet kapta, melynek küldője arra kérte Őt, közölje ezt a néhány sort és a hozzájuk mellékelt verset az Edictum hasábjain, hogy a köszöntés eljusson ahhoz, akinek szánja. Márpedig Dr. Who nem csak hogy örömest teljesíti az ilyesfajta szívmelengető kívánságokat, hanem rögvest eleget is tesz nekik...
Visszatérésed alkalmából,
üzenet a tengerpartól - vagy Budapestről? - írja-törli

Álmomban másvalaki hangján szólt a nyelvem
Álmomban egy másnak a bőrét hordtam,
Álmomban saját magamat szerettem,
Álmomban a tigris rokona voltam.

Álmomban énbennem lakozott az Éden,
Kertet sarjasztott leheletem heve,
Álmomban ismertem az egész Teremtést,
Álmomban tudtam, mi a Teremtő neve.

Álmomban - a legszebb álomban mind közül -
Minden álmom tökéletes volt és való,
És mi örökké éltünk bennük boldogan,
Te - a bennem, és én - a benned lakó.

                                                    /Clive Barker/

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te is hiányoztál! <3

Névtelen írta...

Hát még nekem. *_* <3

.Wheels. írta...

Hű, mennyi lánynak (?) hiányzom *_*

Linke írta...

Örülök neki, hogy népszerű vagy. :3 De azért a verset kisajátítom. :D