2019. október 15., kedd

Lélekmelengető

Kedves Dr. Who!
Nos.... nem tudom, hogy is mondjam el, de van egy srác a Levitában, aki nagyon hasonlít rám, én meg rellonos vagyok, és múlt hétfőn sáros lábbal rohantam végig a folyosón, és hallottam, hogy Sárközi professzor utánam kiabál, hogy 5 pont a Levitától, és hát... nem álltam meg kijavítani. A többiek biztos szénné cikiznének, hogy elárultam magunkat...
Sáros

Kedves Sáros!

Amit tettél, voltaképpen nagyon is rellonos, csalafinta megoldás - elvégre minimális erőfeszítéssel elkerülted, hogy a házadat kár érje. Sokan valószínűleg egyáltalán nem cikiznének érte, de ezt ne vedd bátorításnak, kérlek.
Attól, mert egyik vagy másik ház tagja vagy, egyáltalán nem kell igazodnod az elvárásokhoz, ha azok ellenkeznek a személyiségeddel. Ha változni szeretnél vagy valamiben javulni, azt ne mások kedvéért tedd, hanem magadért.


Kedves doki!
Nagyon tanácstalan vagyok! A kedvenc cicám egy teljes hétig távol volt, pedig nem szokott ennyi ideig kódorogni.
Éppen kezdtünk volna lemondani róla, - nagyon nehezen - amikor megláttam őt az utcán, de nem egyedül ám! Az egyik barátnőm mellett sétált. Olyan boldognak tűntek együtt, hogy nem mertem odamenni és szólni, hogy az az én macskám, ő pedig nem tudhatta, mert még nem volt nálunk, és nem is meséltem neki róla.
Most a szobámban gondolkozok, hogy szóljak, vagy ne. Kérlek segíts doki!
Macskáslány

Kedves Macskás leányzó!

Tudom, milyen nehéz lehet elfogadni, ha az ember kedvence "beleszeret" valaki másba, azonban fel a fejjel! Ez egy remek lehetőség lehet arra, hogy tanulj valamit a cicádról és elless néhány trükköt a barátnődtől, szorosabbra fonva mindkét kapcsolatot. Lehet, hogy ügyesebben bánik a macskával vagy rájött egy titkos gyenge pontjára - a legtöbben szívesen megosztják ezt a tudást, tapasztalatot másokkal. Ráadásul te is mesélhetsz neki a csapodár cicáról, több időt tölthettek akár hármasban is, szerintem érdemes lenne adni egy esélyt ennek.
Ha nem vádlóan közelíted meg, jól fogadja majd a hírt, hogy a macskának van már gazdája, bármelyik talált cicával megeshet. Ha pedig esetleg úgy adódik, hogy kedvencedet "elszerették" tőled, talán könnyebb lesz ezt azzal a tudattal engedni, hogy látod, milyen jól bánnak vele és hogy bármikor meglátogathatod.


Kedves Doktor úr!
Baromi jó halloweeni jelmezt találtam ki idénre, erre az egyik ismerősöm a minap bejelentette, hogy ő is az lesz: lethifold. Mondtam neki, hogy felejtse el, de azt mondta, nem hajlandó, mert ő találta ki előbb. Tök nem igaz, mert szerintem tőlem hallotta és lenyúlta az ötletet. Mi van ilyenkor? Zabos vagyok. Megpukkadok.
Csokit csaló

Kedves Csokit csaló!

Sajnos időről időre előfordul ilyesmi, akkor is, ha senki sem sejti meg zseniális terved. Több megoldást is látok, annak függvényében, kész-e már a jelmezed:
- ha kész, elteheted jövőre, odaadhatod valakinek, aki máshol lakik, vagy felveheted, mert két jelmez sose lesz ugyanolyan (hacsak nem ugyanabba a kölcsönzőbe jártok);
- ha nincs kész, átalakíthatod, felturbózhatod vagy szétszedheted. Elmehetsz például dementornak, kísértetnek, vagy csak a poén kedvéért, patrónusnak.
Minden a kreativitásodon múlik, de semmiképp se hagyd, hogy a halloweened egy ilyen kis kellemetlenség rontsa el! Jó házalást : )

Nincsenek megjegyzések: