2018. november 15., csütörtök

Aki késik is alkothat még nagyot - Salli




Kedves Salli, először is köszönöm, hogy elvállaltad ezt a mai interjút, főleg úgy, hogy az első itt töltött percekben lerohantalak ezzel a kéréssel. 
Én köszönöm a lehetőséget, bár nem mondom, hogy nem lepett meg a felkérés, hogy rögtön szerepeljek az iskolaújságban. * Elmosolyodik, de az arcán látszik egy kis enyhe zavar. Nem szokta még meg a helyzetet.*

Év eleje után nem sokkal érkeztél meg közénk, egyenesen a Durmstrangból. Mennyire nehéz az év közbeni váltás? 
Egyelőre nem érzem nehéznek, mert az előző iskolámban kellően felkészítettek arra, hogy máshol is megállja a tudásom a helyét. Jelenleg sokkal nagyobb kihívást jelent az éghajlatváltozás, mert kicsit sem érzem olyannak az időt, mint amilyen egy tanévhez dukál.


Ez alatt a kis idő alatt hogy tapasztaltad meg, mennyivel másabb itt, mint a korábbi iskoládban? 
Hmm... Ez egy nehéz kérdés, mert itt még alig ismertem meg néhány dolgot, ott viszont több évet is eltöltöttem. Ami biztos, hogy a Bagolykő még inkább nemzetközi iskolának tűnik, mint a Durmstrang, pedig ott is sok országból fogadnak embereket. Igaz, azok inkább hasonló mentalitású nemzetek, nem pedig úgy, mint itt, ahol Japántól Amerikáig bárkit idesodorhat az élet. Legalábbis az ebédlőben szétnézve nekem ez az érzésem a suliról. * Nevet * Illetve első pillantásra úgy tűnt, hogy itt nagyon sokat foglalkoznak a diákoknak szánt szórakoztató időtöltésekkel, tele van a faliújság. A Durmstrangban ezen kevésbé volt nagy a hangsúly, amennyire észrevettem. 


Szerinted melyik a szerencsésebb eset, ha nagyon hasonló gondolkodású diákokat fogad egy iskola, vagy ha nyitott a szélrózsa minden irányából?
Egyelőre azt gondolom, hogy egyszerűbb azoknak az iskoláknak a dolga, ahol hasonló gondolkodású diákok tanulnak, hiszen könnyebb megtalálni azt, ami fontos számukra akár kulturálisan is, vagy a különféle helyi varázslatok terén. Azonban nyitott vagyok arra, hogy a Bagolykő megcáfolja az elképzeléseim ezzel kapcsolatban.

A Rellon házba kerültél, ami tudjuk, hogy alapból sok kritikát tud szülni. Mit tapasztaltál eddig, milyenek a háztársak, a közösség? Hogyan fogadtak? 
Eddig nem lehet egy rossz szavam sem a Rellonra vagy a közösségre. Kifejezetten befogadóak voltak velem, bár kétségtelen, hogy volt pár pillanat, mikor azt éreztem, hogy egyszerűen vannak, akik feladatuknak érzik, hogy rárepüljenek a friss húsra, de még ilyenkor sem ért semmiféle atrocitás. Erősebb a kíváncsiság, amivel találkoztam.

Elég titokzatos vagy még, ami nem csoda, hiszen új helyet kell megszoknod, de kérlek, mesélj egy kicsit magadról!
Nos... Nem könnyű csak így mesélni valamit. Szerinted mi érdekelné az olvasókat?


Egy év közben jött diákról? Szerintem minden. Megpróbálok kicsit az ő fejükkel gondolkozni. A neved eléggé különleges, nem tudnám azonnal egyik nemzethez csatolni, melyik országból érkeztél? Ismerted a mágiát már korábban is, vagy csak, amikor bekerültél az iskolába?
Köszi, így már kicsit könnyebb dolgom lesz, hogy konkretizáltuk. *Mosolyog* Nos, a nevem egy nagy mozaik, már ami a nemzeteket illeti. Több országból származnak a felmenőim, ezért alakult így. A Salli ebben a formában finn név, a középső nevem angol, míg a Revie leginkább francia vagy belga. Ez utóbbit magam sem tudom igazán. Helyileg viszont eddigi életem alatt több országban is laktam már, mert édesapám hivatása miatt sokat költözünk. Legutóbb Oroszország európai részén éltem.
A mágiát már otthon is ismertem, hiszen a nagymamám elismert aeromágus, ezért gyakorlatilag úgy nőttem fel, hogy folyamatosan körülvett a varázslat. Azonban kétségtelen, hogy mivel félvér vagyok, még így is kellemetlen szituációkba csöppenek időnként a vaskalapos varázslók miatt.


Van olyan szabadidős tevékenység, amit itt is mindenképpen űzni szeretnél? 
Igen, hogyne! A túrázás nagyon csábítónak tűnik, itt több lehetőségem lesz rá, ebben biztos vagyok. Illetve mindenképp szeretnék továbbra is időt szakítani a kviddicsre.

Óóó, melyik poszton játszol?
Hajtó vagyok, de terelőként is kipróbáltam már magam a múltban. Az annyira nem jött be.

Ha egy napra bárki lehetnél, ki szeretnél lenni, és miért éppen őt választanád?
Húú... Most megfogtál. Igazából Albus Dumbledore nagy példaképem, de azért szakállas, idős varázsló nem szeretnék lenni. Viiiiszont, azt szívesen kipróbálnám, hogy milyen lehetett a nagyimnak lenni, mikor fiatal volt! *Mosolyodik el ismét*

Ezek szerint a nagyi igazán eseménydús történeteket mesélt neked. Ha egy nap lehet ilyen, kívánom, hogy sikerüljön, köszönöm, hogy válaszoltál nekem, a tanévhez pedig sok sikert kívánok.
Köszönöm szépen, és az interjút is! Minden jót kívánok neked!




Nincsenek megjegyzések: