2017. november 15., szerda

Dr. Who segít

Szia Doki!
Halloweenkor összebarátkoztam az egyik tanodabeli szellemmel. Nagyon jól elbeszélgettünk. Sokkal inkább egy hullámhosszon vagyunk, mint az iskolatársaimmal. Igazából velük már nincs is sok kedvem az időmet tölteni. Főleg, hogy folyton azzal nyaggatnak, hogy nem kéne ennyit lógnom az új barátommal, hiszen ő már meghalt. De hát mit csináljak, ha az élőkkel feleannyira se jövök ki jól?
Szellemekkel haverkodó

Kedves Szellemekkel Haverkodó!

Nincs azzal baj, ha a varázsvilág két szereplője barátságot köt egymással. Egy ennyire különböző helyzet, mint ami nálatok fennáll, nagyon tanulságos lehet, és sok új dolgot tanulhatsz. Azonban szerintem nem érdemes elhanyagolni az élőket sem. Talán most nincs annyi közös témátok, de később még lehet. Egyfajta egyensúlyt kellene megtalálnod a két világ között, és akkor szerintem a piszkálás is alábbhagy, és az ismereteidet is kiterjesztheted. 

Sok sikert hozzá! 


Kedves Dr. Who!
A barátnőm azt kérte tőlem, hogy vágassam le a hajam, aztán, hogy többször hordjak inget, majd azt, hogy kezdjek borotválkozni, hiszen van pár szőrszál az arcomon. Úgy érzem, mintha folyton meg akarna változtatni. Vagy ez így természetes a kapcsolatokban? Mindig arra kell törekedni, hogy tetsszünk a másiknak? De olyan fura nekem ez, hiszen nekem ő úgy tetszik, ahogy van. Én neki nem? Vagy túlgondolom?
Köszönöm a választ előre is!
Feketeszakáll

Kedves Feketeszakáll! 

Igen, ilyen egy kapcsolat. De igazából attól függ, hogy a másik hogyan áll hozzád. Az jó, hogy igyekszik igényességre nevelni, hiszen mi, férfiak, olykor nagyon el tudunk lustulni ilyen téren. Én is így jártam nemrég. Viszont fontos, hogy a lány ne akarjon mindenáron megváltoztatni. Legyen egy határ, amit megszabsz - eddig és ne tovább. Ha mindent megengedsz a másiknak, később elvárás lesz, hogy minden úgy legyen, ahogy ő akarja. Ezt pedig sem neki, sem neked nem szabad. A másik kérdésedre a válasz: de, tetszel neki, de a nőkben van egy ilyen átalakító hajlam. Komolyan, ez szerintem egy velük született dolog. Türelem, Feketeszakáll, türelem! 


Tisztelt Dr. Who!
Nagyon sokat töprengek mostanában az élet értelmén. Szerinted mi az?
Filozófus

Kedves Filozófus! 

42? 
Viccet félretéve, sokan kutatják a választ. Én a koromnál fogva úgy vélem, hogy ezek a tudás, tapasztalatszerzés, élmények, érzelmek, világnézetek és konklúziók. Az élet értelme a kihívások és helyzetek teremtette lehetőségek kihasználása. Élvezd a napokat, találd meg az apró örömöket, és légy boldog.

Nincsenek megjegyzések: