2017. július 15., szombat

A penna mögött - Cameleon

A szerkesztőség ezermestere - Cameron Wallace "Cameleon"


Mikor döntötted el, hogy újságírással szeretnél foglalkozni? Mi vonzott az Edictumban? 
Tulajdonképpen valami olyan szakmát kerestem, amivel bosszanthatom anyát. Mindig megpróbált rózsaszín hercegnőnek nevelni, hiába tiltakoztam, így miután elszabadultam otthonról végre, kerestem valami olyat, amiről tudom, hogy nem értékelné. Így kötöttem ki az újságírás és a viselkedéselemzés mellett. Az Edictum eredetileg csak hozadéka volt a választott szaknak, ide jelentkeztem ugyanis, hogy letudjam a kötelező szakmai gyakorlatot. Az nem volt tervben, hogy meg is szeretem, és még visszatérek. 

Melyik a kedvenc rovatod? 
A muglimánia, amit magamnak csak muglimágiaként szoktam emlegetni. Tudod, mennyi remek találmányuk van tényleges mágia nélkül is? Egyszerűen imádom őket. Na, de azért a kviddicsvilágot is szeretem, meg azt, amikor kulturális és időszerű eseményekről írhatok. 

Nagyon tetszik a muglimágia! Szívesen kipróbálod magad több műfajban is, vagy szeretsz ragaszkodni a hagyományosakhoz? 
Nézz rám. Szerinted ragaszkodom én bármiféle hagyományhoz? *elneveti magát* Most komolyan. Nem. A hagyományokhoz való ragaszkodást általában megkötésnek élem meg, szeretek szabadon választani, alkotni, és úgy, ahogy éppen kedvem tartja. Eddig még senki nem panaszkodott az eredményre. 

Melyik írótársaddal találtad meg a leginkább a közös hangot? 
Nem vagyok egy közösségi ember. Amióta visszatértem, nem is járok be a szerkesztőségbe, csak a megbeszélésekre, amikor eldől, ki miről ír, meg leadni a cikkeim. Az új szerkesztők felét csak felületesen ismerem, Adamet viszont kedvelem, nem csak azért, mert a kütyükereskedésben is ő a főnököm, meg Ninát is. Azért el ne szontyolodj, téged is, csak ővelük azért már jóval régebb óta dolgozom együtt. 

Mitől különleges az Edictum csapata, miért ajánlanád valakinek, aki gondolkozik azon, hogy csatlakozna a csapathoz? 
Aktív tagja nem nagyon vagyok, de azért azt mondanám, hogy jó közösség. Mindenkinek vannak értelmes gondolatai, ötletei, humora, meg kreatívak is. Szakmailag mindenképp ajánlom az újságírást tanuló mestertanoncoknak, mert jó ajánlólevél lehet bármelyik nagyobb laphoz, emberileg meg csak szimplán megéri. 

Az egyetemen inkább az elektronika felé kanyarodtál, szívesen bütykölsz rádiót például. Mennyi az esélye annak, hogy a végén mégis az újságírás mellett kötsz majd ki?
Nem tudom, hogy ki akarok-e kötni bármi mellett is. Alapvetően festőnek vallom magam, és könyvillusztrálással foglalkozom főállásban, de azért ezt is szeretem. Azt hiszem, megmarad hobbinak, végtére is havi lap, nem igényel rengeteg időt megírni a cikkeimet, ellenben élvezem, amikor írhatok. Megfelel ez így.

Nincsenek megjegyzések: