2016. november 15., kedd

Novemberi diákbörze

Srác a szomszédból
- Hunter Bailey -

A Pillangó-varázs Teaházba invitálta meg a fiút egy rövidke interjú erejéig. Bár egy percig sem kételkedett benne, hogy a levitás késni fog, kellemes csalódásként érte, hogy mindössze pár percet. Elegáns késés. 

Szia! Azt hittem, el sem jössz. Minden lányt megtisztelsz ezzel?
*kényelmesen elhelyezkedik a lánnyal szemben, féloldalas mosollyal pillant rá*
Dehogy. Csak az arra érdemeseket.

Most megtisztelve érzem magam. *nevet* Úgy tudom, a tanulás nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaid közé. Miért jöttél mégis a Bagolykő mesterképzésére?
Egy lány miatt. *fogai közé vesz egy fekete szívószálat, azt rágcsálva pillant fel Szofiára*

Ha már lányok! Azt rebesgetik, hogy egy egész kviddicscsapatnyi lány áll rendelkezésedre. Már, ami a házifeladatot illeti.


Milyen jól értesült vagy! Igen, a Roxfortos hagyományokat folytatva, itt is tervben van egy különleges lányklub alapítása. Szívességalapú, tudod. Ha gondolod...

Mindenképpen megfontolom az ajánlatot! *nevet* Egyébként őszintén kiismerhetetlennek tartalak. A Roxfortban három évig könyvklub elnök voltál. Mégis hogyan és miért?
Az akkori házvezetőm szerint én voltam az évszázad leglustább Hollóhátas diákja, aki nem elég, hogy beszólogatással hátráltatja az órákat, még vissza is beszél a tanárainak. Egy alkalommal a nagyteremben leálltam vitatkozni az igazgató úrral a futóférgek szaporodását illetően... *a felelevenített emlékre hangos nevetésben tör ki* Hát... a professzoraim szerint problémás gyerek voltam, akinek mihamarabb le kell kötni a figyelmét és az energiáját. Ezért találták ki nekem az olvasókör - és könyvklub elnökséget, mint kreatív büntetést. Szerinted hányszor jártam a könyvtárban?

Megtippelem, soha. Mit kerestél mégis a Hollóhátban, vagy a Levitában, ha már itt tartunk?


Jó kérdés. Az egyértelmű volt, hogy a bátyám oda kerül, de hogy engem miért nem a Mardekárba osztott be a süveg... *elgondolkodva rágcsálja a szívószálat, majd váratlanul sunyi kis vigyor költözik az arcára* Na és veled mi újság? Vásároljátok már a babakelengyéket?

Bízom benne, hogy egy ideig még csak véletlen sem keveredem a gyerekosztályra *forgatja meg a szemeit, de azért megvillant egy rövid mosolyt.* Egyébként most én teszek fel kérdéseket, tudod... ez egy interjú. Szóval, vissza hozzád! Inkább érzed magad rellonos jellemnek, mint levitásnak?
*jóízűt nevet* Ahogy szeretnéd, te vagy a főnök. *megvillanó szemek* Igen, egyértelműen. Ennek ellenére mindig remekül kijöttem a háztársaimmal is. A Levitások imádni valóak.

Mi a három legjobb és a három legrosszabb tulajdonságod?


Rendben, miss Chenkova, akkor én most adok Önnek egy esélyt, hogy újrafogalmazza az előbbi kérdését.

Jogos, neked csak jó tulajdonságaid vannak *nevet fel és megfogatja a szemeit.* Ebben az esetben, melyek azok a tulajdonságaid, amikre a legbüszkébb vagy?


Kamilla szerint az a legjobb tulajdonságom, hogy szeretek vele xboxozni. De, hogy komolyra fordítsam a szót... mindenek előtt természetesen a szorgalmamra. Rögtön azt követően a kitartásomra és arra, hogy nem könnyen futamodom meg. Ja és ha már itt tartunk, a lehengerlő stílusom sem maradhat ki a sorból. *nevetését elfojtva, visszafogottan mosolyog*

Egyértelműen te vagy az iskola aktuális szívtiprója, emiatt mindenkit foglalkoztat a kérdés, mivel töltöd legszívesebben a szabadidődet?
Ez megtisztelő. Azt hiszem? *nevet* A kviddiccsel ellentétben a mugli sportokért élek-halok. Szabadidőmben szívesen kosárlabdázok, jéghokimeccseket nézek a tévében, xboxozok... Imádom az extremitást, bármi jöhet, ami adrenalinból él. Crossmotor, bungee jumping, ejtőernyőzés, bázisugrás... na meg ott vannak a veteránautók. Szemkápráztatóak! Minden rendezvényen ott vagyok. Ez az igazi szerelem.


Kék ciklon
- Hollósi M. Karolina -

Második interjúalanyomat igencsak nehéz volt elcsípni egy röpke beszélgetésre. Gyakran láthatjátok őt elsuhanni a folyosókon vagy éppen a faluban, mikor gyakorlatra igyekszik. Ennek ellenére bokros teendői mellett ránk is szakított némi időt.

Ha jól tudom, egy nagy múltú aranyvérű család sarja vagy. Egyes hagyománytisztelő családoknál a gyerek inkább magántanuló. Miért döntöttél mégis a Bagolykő mellett?
Jól tudod, a Hollósi név bizony fellelhető a történelemkönyvekben. Tizennégy évesen ez sokkal inkább a szüleim döntése volt, de nem bántam meg, valószínűleg én is ide jöttem volna, ha választhatok. Családunk fontosnak tartja a kortárs közeget a nevelésben, valamint szüleim példája is mutatja, hogy sok jó lehetőség nyílik a hasznos kapcsolatok kiépítésére. Nálunk csak egy-két speciális esetben fordul elő, hogy valaki magántanuló.

Könnyen megtaláltad a saját körödet az iskolában?
Nos, alapvetően magamnak való személyiség vagyok, de Eliza sokat segített, hogy kicsit nyíltabbá váljak, tehát ha nem is a legkönnyebben, végül megtaláltam a szűk kört. 

Hagyománytisztelőnek tartod magadat abban a tekintetben, ahogyan a nem tisztavérű társaidhoz viszonyulsz, vagy pedig modern felfogású boszorkány vagy?
Amikor bagolykőbe érkeztem, minden voltam, csak modern nem. Az otthonról hozottak elég erősen meghatározták a gondolkodásmódomat. Azt hiszem, ez mostanra jelentősen szelídült. Sokkal inkább érdekesnek találom egy ember jellemét, személyét, tudását, mint a származását, inkább aszerint igyekszem megítélni. Természetesen azért nem vagyok képes figyelmen kívül hagyni azt, ha valaki tisztavérű; ösztönösen jobbat feltételezek róla.


Hajnalonként elcsíphető vagy a faluban, ahogy rohansz a hivatalba. Hogy tudod összeegyeztetni a tanulást a munkával?
Eleinte nehezen ment, de azért meg lehet szokni a dolgot. Nem mondom, hogy könnyű, de szívesen csinálom mindkettőt. Az utóbbi időben ismét kezdenek felhalmozni a feladatok, de eddig is megbirkóztam velük, ezután is sikerülni fog.

Ki lett a gyakorlatvezetőd? Elégedett vagy vele?
Osztrovszky Konstantin. Igen, elégedett vagyok. Habár eleinte voltak kétségeim, már eloszlottak. Csak annak ajánlom, aki bírja a strapát, mert ő aztán nem kíméli a gyakornokokat. (Van, hogy a baglyok el se bírják a sok iratot, annyi feladatot ad fel *súgja meg mellékesen.*)

Marad-e időd magánéletre? 
Az utóbbi időszakban nem nagyon maradt. *felsóhajt* De ezt is meg tudnám oldani, ha nagyon akarnám. Gondolom. 


Számodra mit jelent a kikapcsolódás, a szórakozás? Inkább fesztiválon töltöd az idődet, vagy esetleg színházba jársz?
Amint az előbb is rámutattam, mostanában nem igazán szerepel ez a szó a szótáramban, de ha mennék, akkor nem válogatnék, lenne színház is, fesztivál is vagy színházfesztivál, bármi.

Több címlapon is szerepel édesanyád, mint exhajtó. Hogyan viszonyulsz te a kviddicshez? Jut időd rá, hogy ilyesmivel foglalkozz?
Ó igen, a híres Vass Barbara, aki a karrierjét áldozta a gyerekeiért... *szemeit forgatja* Próbálkoztam a kviddiccsel, nincs vele gondom, de inkább maradok a földön. Anya persze szeretné, ha többet foglalkoznék vele, de ha mozgásra vágyom, inkább elmegyek futni.

A portrék gyakran suttognak a nevedről, és többek között azt hallottam, hogy a közelmúltban összetűzésbe keveredtél néhány aurorral... 
Az csak... csak egy szerencsétlen véletlen volt. Félreértés. Semmi több. *Láthatóan ezzel lezárja a témát, nem szívesen beszélne a számára kínos dologról.*

Hogyan képzeled a jövődet? Itt maradsz Magyarországon, vagy esetleg vannak külföldi terveid?
Itt születtem, itt nevelkedtem, ide tartozom. Ha lesz lehetőségem, szívesen utazom, de alapvetően itt képzelem el a jövőmet, Magyarországon.

Nincsenek megjegyzések: