2016. október 15., szombat

A penna mögött - Cukorborsó és Zsepi

Egy harcos kis eridonos - Tüszőfűi Lilith "Cukorborsó"


Mikor és hogyan kerültél a csapatba? 
Már az első kérdésemnél elvigyorodik kedves alanyom, jó kis interjú lesz ez. - a szerk. 
Izé, múlt hónapban. Mármint szeptemberben vagy augusztusban, nem jegyeztem meg. Jelentkeztem Adamnél, mert a tagja szeretettem volna lenni. Szerintem ez tök jó. Amúgy is szeretek valamiben benne lenni, meg írni is. 

Jól kijössz a szerkesztőség többi tagjával? 
Próbálok. Mármint néha eléggé idegesítő vagyok, de ez ritkán van, mikor túl sokat beszélek mindenféléről. Ha nem vagyok idegesítő, akkor szerintem jó társaság vagyok. Csak néha túlpörgök, pedig nem is kávézok. De próbálok jól kijönni.

Dolgoztál már össze valakivel egy cikk megírása miatt? 
Nem, ez az első, hogy veled összedolgozok, Will. Ami tök jó szerintem. 

Szerintem is, úgyhogy máskor is csinálhatnánk. Gondolkoztál azon, hogy újságírással foglalkozz az iskola után?
Ö, nem. Valahogy most nincsen nagyon az, hogy mi legyek majd, ha elvégzem a sulit, de ki tudja még. Lehet, hogy újságíró leszek. 

Minden hónapban írsz valamit, vagy van olyan, hogy nem jön az ihlet?
Tekintve, hogy második alkalommal fogok írni, nem tudom. Szerintem mindig lesz valamiről írni, hiszen annyi minden történik. Kettőt pislogok, és máris eltelik egy csomó idő, jön rengeteg minden, ami ihletet ad az embernek.

Tartsd meg ezt a jó szokásodat! Köszönöm, hogy válaszoltál nekem.


Egy (szerintem) kedves rellonos - William Eric Payne "Zsepi"


Mikor és hogyan kerültél a csapatba? 
Az egyik tanárom javasolta, hogy ha nagyon unatkozom, akkor akár hasznossá is tehetem magam. Sóhajtottam, és megkérdeztem, mit javasol. Színjátszó, Diákönkormányzat, Edictum. Az első kettőre húztam a számat rendesen, így gondolom ezért ajánlotta fel az Edictumot is. Anyukám újságíró, így kíváncsi voltam, hogy van-e bennem is képesség az íráshoz. Ha jól emlékszem az egyik első művem két éve az évnyitóról írtam, mint valami titkos tudósító. 

Jól kijössz a szerkesztőség többi tagjával? 
Szerintem igen. Szívesen segítek, és szeretem megosztani az ötleteimet. Nagyon kedvelem a vezetőséget is, örülök, hogy meghallgatnak, és adnak a szavamra. Ettől csak még jobban felbátorodtam, így sokszor kétszázzal pörgök. 

Dolgoztál már össze valakivel egy cikk megírása miatt? 
Előfordult már, főleg Mr. Kensingtonnal, igaz, hogy ezért olykor szabályokat kellett megszegnem, mert "véletlenül" elfelejtettem időben visszamenni a hálókörletembe, de még sosem buktam le, és szerintem igen színvonalas cikkeket adtunk le. Illetve most veled, Lil, hiszen egymást interjúztatjuk.

Gondolkoztál azon, hogy újságírással foglalkozz az iskola után? 
Persze. Mostanában egyre többször. Jó kis kikapcsolódás, szeretek nyomozni, kérdezősködni, úgyhogy nagyon is valószínű, hogy egy nap még olvasható lesz a nevem valamelyik újságban. 

Minden hónapban írsz valamit, vagy van olyan, hogy nem jön az ihlet?
Azt hiszem eddig talán egy hónap volt, amikor nem jött az ihlet vagy nem volt időm. Már nem is emlékszem pontosan. De amúgy minden számba alkotok legalább egy cikket.

Csak így tovább! Köszönöm a válaszaidat.

Nincsenek megjegyzések: