2016. szeptember 15., csütörtök

Asztali tartó házilag

Gondolom már nem csak engem zavart, hogy nem tudom hova tenni  a hajgumijaimat, tollaimat, ceruzáimat, festékeimet. Mert azért valljuk be, senki se szereti, ha eltűnik mondjuk a szerencse pirosa. Vagy a hajcsatja. Szóval körbenéztem, hogy mikből lehet gyorsan olyan tartót varázsolni, ami bár kitűnik, de szép és újrahasznosított.


Nos, kisebb befőttes üveget, wc papír gurigákat, üres konzervdobozt és egy félpár zoknit használtam. Hozzá vizet, néhány ecsetet meg festéket. Az üveghez vízfestéket ajánlok, de a többihez temperát, mert könnyebb jóval. A papír gyorsan elázik. A konzervdobozt áttisztítjuk, majd a zoknit méretre szabjuk, ha tudjuk és van hozzá anyag, majd beletesszük a konzervet. Ebbe lehet tárolni rengeteg mindent, én mondjuk a hajgumijaimat szoktam.


Az üveget mint már előbb említettem, le lehet festeni temperával, de előtte nagyon alaposan be kell vizezni és fel kell hígítani, hogy ne menjen rá az egész készleted. Ezzel szemben vízfestékkel sokkal egyszerűbb dolgod lesz, szóval én ezt tudom ajánlani. Pirossal és zölddel festettem le, az a két kedvenc színem. Vigyázzatok, ti, kedves olvasók, ne legyetek festékesek.


A wc papír gurigát temperával kell befesteni, lehet méretre vágni, majd egy szilárd felülethez rögzíteni, ragasztani. Ha kell, lehet méretre vágni. Ezekben a tárolószerű valamikben nem csak az a jó, hogy környezetbarát, de mi csináljuk, így pont olyan lesz, mint amilyenre mi szeretnénk. Vagy amilyen a kézügyességünk. 


Jó munkát, ne borítsatok magatokra semmit!

Nincsenek megjegyzések: