2015. november 15., vasárnap

Novemberi diákbörze

Exprefektus unikornis
- Farkas Kamilla a reflektorfényben -


A másodikos kislány alig érkezett meg az iskolába, nagyon gyorsan beilleszkedett, barátokat szerzett, kviddicsezni kezdett, és ahogy az lenni szokott, a fiúk is felfigyeltek rá, főleg a Rellon tájékáról. A mostanra már exnek számító prefektus továbbra is nagyon élvezi az ittlétet, rendesen készül a vizsgáira, egy nagyon aranyos kis elefánttal pedig mindig le lehet kenyerezni.

Hogy kerültél a Bagolykőbe?
Miután megmutatkozott a varázserőm, szinte magától értetődő volt, hogy ide jövök. Elég távol vagyok az otthontól, és ez így tökéletes.

Ennyire nincs jó kapcsolatod a szüleiddel?
*tarkóvakar, hajpiszkál, fészkelődik a székben*
Ez.. Bonyolult. És hosszú. Meg unalmas. Hanyagoljuk inkább.

Az unikornisok közé kerültél. Mesélj egy kicsit, milyen a ház? Sikerült beilleszkedni, barátokat találni?
Uuuuuu, nagyon szeretem őket! *_*
Mind nagyon cukik, és nagyon jól esett, ahogy befogadtak, vagyis én így látom, hogy befogadtak *_*
Sikerült, ott van például Ella, akivel egy szobában lakunk, és a volt prefitársaim is, meg Vera, meg mindenki *_*

Jól kijössz velük, az is látszik. Beléptél a kviddics csapatba is. Kviddicseztél már ezelőtt valaha, vagy mint "új kihívás" tekintettél a sportra?
Először új kihívásnak indult, szimplán tetszett, és innen jött az ötlet. Utána meg ráültem az egyik rellonos fejére, hogy tanítson meg, és így nem úgy kerültem be, mint egy teljesen kezdő, aki azt sem tudja az ütő melyik végét kell fogni. :D


Biztos nagyon ügyes leszel a meccseken is, szurkolok majd. *mosolyog* Találtál más házakból is barátokat, főleg a Rellonból. Mit gondolsz, mi lehet ennek az oka?
Vuuuu, köszönöm. *_*
Huuu, fogalmam sincs. Lehet, félig meg rellonos vagyok, és ezért, érted.
De az tény, hogy tényleg több barátom is ott van. *bőszen integet*

Nem hibáztatlak, nekem is vannak ott nagyon kedves ismerőseim.
Még elég fiatalka vagy, de nem gondolkoztál már azon, mi leszel, ha nagy leszel?
Nem, és magamat ismerve, ha gondolkodnék sem tudnám, mit kezdjek majd magammal. Most még egész távolinak tűnik minden, annak ellenére, hogy tudom, secc-pecc itt lesz majd az az idő is, de ez még nem érkezett el. :)

Vannak már terveid, esetleg bakancslistád, amit szeretnél teljesíteni ebben az évben, vagy amíg itt tanulsz?
Mindenképp meg szeretnék simogatni egy kiselefántot. *________*

Ez nagyon aranyos, sok sikert hozzá. *felnevet* Na és mondd csak, iskolához köthető célok, vágyak? Bekerülni valahova, megismerkedni valakivel, megviccelni egy tanárt, bármi?
Köszönöm szépen. *_* :D
Mindenképpen szeretnék még sokáig kviddicsezni, akár esetleg más csapatokban is. Nagyonnagyonnagyon sok mindenkivel szeretnék még megismerkedni, nincs pontos személy, csak, hogy sok mindenki.
Megviccelni tanárt meg nem tudom. Szerintem az nekik nem vicces. o.o :c


Viszonylag elég kevés ideje vagy itt, erre, ha fogalmazhatok így, máris összeakasztottad a bajszod Mihael Saint-Venant-nal. Nem félsz tőle?
*a lány először felvonja szemöldökét, utána nevetésben tör ki, ahogy megrázza fejét* Volt egy kisebb összetűzés, az igaz. Viszont volt elég hely és idő arra, hogy ha bántani akart volna, megtegye. Misi nem egy veszett pitbull, ami minden előjel nélkül támad, vagyis, az alapján, amit látok belőle, nem az. Nem félek tőle, bár lassan kezdem megérteni azokat, akik ezt teszik.
Lehet, hogy hülyén fog hangozni, de van neki egy kevésbé agresszív oldala is, és nála.. Mintha át kéne esni bizonyos szinteken, hogy ezt megismerd. *vállat von, ezt nem tudja jobban elmagyarázni*

Szóba lehetne még hozni Havasi Bencével, Ombozi Noellel, Dorian Greennel és Szentmihályi Norbival is. Nem vesztegetted az időt mióta itt vagy, az biztos. A lányokkal nem jössz ki jól, te inkább az a "fiús csaj" vagy?
Bence az öcsém. Noel, ő Noel. Igazából fogalmam sincs, mi van, vele még prefiségem korában találkoztam, és ennyi. Norbi meg.. Hát Norbi érdekes, jelenleg épp van egy projektgyerekünk, de Norbi egy állat, nagyonnagyon szeretem.
Igazából.. Nem tudom. Barátkozom én lányokkal is, ott van például Ella, akivel ketten vagyunk csak a szobánkban, meg itt vagy te is. A számuk meg.. Hát tulajdonképp nem én vagyok az az ember, aki nyit mások felé, általában mindig a másik félnek kell valahogy szóba elegyednie velem. Lehet ez az oka.


Van már kiszemelted az iskolában?
*fejet ráz* Nem.. Vagyis nem hiszem. Honnan tudjam? Eddig még nem néztem úgy senkire, hogy "na, akkor lehetne valami", és jelenleg ez így pont jó.

Rövid ideig prefektusként is tevékenykedtél az iskolában. Nem hiányzik éjszakánként rosszalkodók után kutatni?
De, határozottan. Mondhatni ezt szerettem benne a legjobban, és iszonyatosan sajnálom, hogy le kellett tennem a jelvényt.

Talán máskor majd több ideig sikerül megtartanod. Köszönöm a válaszokat, sok sikert a továbbiakban!
Én is köszönöm, vigyázz magadra! :3



Éhenkórász rosszaság
- Havasi Bence Milán a reflektorfényben -


Az elsős sárkányfióka jóformán még csak most kezdett el beilleszkedni, már rögtön rátalált a szerelem, a konyhát is első nekifutásra megtalálta - talán a manók legnagyobb bánatára. Ha valaki keresné, ott, vagy az ajtó előtt megtalálhatja, ha éppen ki van zárva. Egy kis hortobágyi palacsintával nagyon könnyen lekenyerezhető, de biztos akkor sem fog nagyon tiltakozni, ha valaki megírja helyette a háziját.

Miért pont a Bagolykő mellett döntöttél?
Nem döntés kérdése volt. Megkaptam a levelet, apámat nem érdekelte, mi lesz velem, és meg sem fordult a fejemben, hogy egyedül mást keressek. Főleg, hogy ezidáig nem is igen tudtam erről a világról.

Milyen érzés volt hirtelen egy ilyen világba csöppenni? Nagyon sok idő telt el, mire elfogadtad? 
Az előbb talán nem fogalmaztam pontosan. Félvér vagyok, nem volt ismeretlen számomra a létezése, csupán nem érdekelt, míg a levelet meg nem kaptam. Sőt, talán azután sem igazán. De ahhoz képest véleményem szerint hamar beleszoktam. És nincs is problémám a varázsvilággal.

A Rellon házba kerültél. Könnyen be tudtál illeszkedni? 
Biztosan megvan az oka annak, hogy ide osztottak be. De, hogy a kérdésre is feleljek, szerintem igen. Úgy érzem, hogy az első perctől zajlanak körülöttem az események a háztársaim közreműködésével, akiknek a tempójába bele kell még jöjjek, de van, aki lökdös, hogy ne maradjak le.

Gyorsan találtál magadnak barátokat, vagy azért az első pár napban morogtál még egy picit, hogy ide kellett jönnöd és itt kell tanulnod? 
Nagyon furcsa még mindig, de úgy érzem, hogy nagyon is hamar sikerült belesimulnom a környezetbe, ezzel párhuzamosan pedig az emberek is megjelentek körülöttem, és van, akit a barátomnak is nevezhetek. Volt, akit többnek is, de az már elmúlt. Mint mondtam, zajlanak az események.
A morgás pedig nem szokásom. Elfogadom a különböző élethelyzeteket, és általában próbálok minél többet kihozni belőle.


Ha nem titkos, mi történt azzal az illetővel, akit a barátodnál kicsit többnek is nevezhettél? 
*tarkót vakargat* Ez még számomra is jó kérdés. Nem tudom... Hirtelen szakított, az oka meg még mindig homályos valamennyire. Barátok maradtunk, ha lehet ezt mondani. De pár napja közölte, hogy újra akarja kezdeni. Nemet mondtam. Nem szeretem az ilyesfajta játékot.

Sajnálom. Van valaki új a láthatáron, vagy egyelőre a tanulásra koncentrálsz, esetleg valami egészen másra a tanuláson kívül? Gondolok itt most a diákcsínyekre. 
Nincs. *határozott és azonnali válasz* Is-Is. Szeretném behozni az esetleges lemaradásokat, néhány tantárgy pedig felkeltette az érdeklődésemet, eléggé ahhoz, hogy puszta önszorgalomból ássak mélyebbre. Ezen kívül igazából magamhoz képest eléggé belevetettem magam az itteni életbe. Jelentkeztem a színjátszó körbe is, majd elválik mi lesz belőle. Na persze, ezek mellett nem vagyok semmi jónak elrontója...

Szóval nem kell meglepődnöm, ha járőrözés közben egyszer talán összefutunk. Kösz az infót. *mosolyog* A mestertanonci képzést is itt tervezed elvégezni, vagy nem gondolkoztál még ezen annyira? 
Csak legyen nálad valami kaja is, és csaphatunk éjszakai pikniket. *elereszt egy hevenyészett vigyort* Őszintén megvallva semennyire sem. Általában én vagyok az, aki mindent előre megtervez, de ezek mostanában szinte csak a közeljövőre vonatkoznak, hogy például mit eszek holnap... Fogalmam sincs még, hogy mi lesz belőlem a suli után. De úgy érzem, van még időm ezen elmélkedni.

A büntimelót is vedd ám számításba. *felnevet* Nos, és mit fogsz holnap enni? 
Mint mondtam, elfogadom, ha erre kerül sor. *csak egy mosollyal viszonozza, ami a kérdésre kicsit még szélesedik is* Reggelire kakaó és jól megpakolt melegszendvics. Ebédre rántott hús petrezselymes krumplival és palacsinta. Vacsorára bableves. A köztes időben pedig folyamatosan juttatom a szervezetembe a boldogsághormont. Remélem, elég pontos válasz lett. *megejt egy kisebb vigyort*


Nagyon pontos. Biztos vannak olyanok, akik ezt olvasva már tudják is, mit fognak holnap reggel főzni. *kacsint* Farkas Kamillával is szóba lehetne hozni, ő tényleg a rokonod, vagy csak nagyon közeli kapcsolatban álltok? 
*Gondolatban jó étvágyat kíván mindenkinek. Illedelmes kölyök már ha kajáról van szó* Rokonok, akik nagyon közeli kapcsolatban állnak. *fapofa, hatásszünet* Nem... nem vagyunk rokonok. Úgy fogalmaznék, hogy az életünkben lezajlott hasonlóságok, körülmények hoztak össze minket. Így igen, jól megértjük egymást, azt hiszem.

Azt hiszed? Na, ez nem volt túl meggyőző. Mindegy is, mi a helyzet Myra Blackburnnel?
A magam részéről nincs kétségem. Viszont sosem tudhatjuk, hogy pontosan mi zajlik le a másik félben, nem? *elmosolyodik, majd a továbbiak hallatán megemelkedik kissé a szemöldöke* Mégis mi lenne? Barátok vagyunk. Kezd olyan érzésem lenni, mintha kémet állítottál volna rám... *dehogy paranoid*

Most még. De nyugodj meg, nem követ senki. Utolsó kérdésként pedig: mi a kedvenc ételed? 
*Azért ezek után minden sarkon elnéz majd a háta mögé. A kérdésen meg elmereng. Nem egyszerű ez...* A... hortobágyi palacsinta. Édes tésztában szaftos hús. Nincs is annál jobb.

Olvastátok, lányok? Nagyon helyes. Köszönöm szépen a válaszokat, és higgy nekem, senki sem követ. *kacsint*
Hiszem, ha nem látom. *apró mosoly, balra el*

Nincsenek megjegyzések: